had je maar sneller moeten zijnquote:
wowquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heeft die sloerie twee dates op een dag
Gelukkig was dp snellerquote:
Het is niet de dag van de lobi zie ik alquote:
de lobi is doodquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is niet de dag van de lobi zie ik al
dp is uitvinder van lobiquote:
Ditquote:
Ja is toch zoquote:
the early birdquote:
Nee, je gelooft er niet meer in, dat is wat andersquote:
Dp ziet eindelijk in dat lobi niks meer dan een zwart gat is.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
misschien komt de lobi straks weer tot leven
Je bent zelf een zwart gatquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dp ziet eindelijk in dat lobi niks meer dan een zwart gat is.
Ik ben helemaal niet zwartquote:
Ik ga je niet nog een keer vergeven hoor dus oppassen nuquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg je alleen maar omdat je mij emotioneel wil pesten
Heb ik weleens fantasieën over gehad, srs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou wel in de ruimte in een zwart gat willen verdwijnen
inb4 Sylvanaquote:
raar mensquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik weleens fantasieën over gehad, srs.
kwam je mij toen tegen aan de andere kant?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik weleens fantasieën over gehad, srs.
Jij nooit?quote:
eh, neequote:
Nee, er was helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kwam je mij toen tegen aan de andere kant?
sry weeniequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga je niet nog een keer vergeven hoor dus oppassen nu
wat is er aan de handquote:
Oh, ik wilde die snol al klappenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Had het over mezelf met knappe jongen en hoopte dat jullie, vooral jij, dat gingen bevestigen
Enkel leegtequote:
Jouw tindermatch laat je ook zomaar zitten?quote:
watskeburt?quote:
heb geen tinderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jouw tindermatch laat je ook zomaar zitten?
Dat is nog iets wat we gemeen hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, ik wilde die snol al klappen
Jij bent niet knap, jij bent woest aantrekkelijk en sexy as fuck
Heel veel plezier bij onsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ben zo klaar met daten en mannen en gezeik. Ik blijf voor altijd op FOK
weer een loser getroffen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef Oberkullie het volgende:
Daten is ook gewoon niet leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef Oberkullie het volgende:
nieuwe?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heel veel plezier bij ons
Ik ga morgen weer daten
Ja leuk tot een van beiden de anders hart breekt en dan is het weer jankenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer daten
Hee wat leuk, dat mens wil ook even meeliften op het gedoe rond die snol.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:52 schreef BozeHaas het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)ct-te-hebben-1619699
'Terwijl ik dit schrijf, weet ik al dat de eerste die mij bekritiseert, een blanke Nederlander zal zijn'
Dacht meteen aan deadprez
wat voor ongelukquote:
#Jellyatbraddiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer daten
Nee niet eens, zelfde als waar ik 3 weken terug al mee aan't rommelen was, maar er zijn toch gevoelens bij komen kijken van beide kanten dus we gaan morgen daten, ergens een terrasje pakken, boswandeling maken.quote:
Doe maar weer stoer met je succesvolle liefdeslevenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer daten
Sja, maar dat hou je toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja leuk tot een van beiden de anders hart breekt en dan is het weer janken
ik wist gwn dat er zoiets zou komenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Nee wilde ff kijken of jullie nog wel begaan waren met me.
Ja ik weet ook niet hoe ik het doe manquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doe maar weer stoer met je succesvolle liefdesleven
Hoe kom jij eigenlijk aan al die dates?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, zelfde als waar ik 3 weken terug al mee aan't rommelen was, maar er zijn toch gevoelens bij komen kijken van beide kanten dus we gaan morgen daten, ergens een terrasje pakken, boswandeling maken.
leuk, veel plezierquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee niet eens, zelfde als waar ik 3 weken terug al mee aan't rommelen was, maar er zijn toch gevoelens bij komen kijken van beide kanten dus we gaan morgen daten, ergens een terrasje pakken, boswandeling maken.
godvertyfusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
bah, waarom doe je dat dan ookquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een loser uit het verleden getroffen
Kun je de locatie doorgeven in een vlog ik kom namelijk lurkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
The boy who cried 'wolf'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Deze?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan al die dates?
Nee nou voor mij hoeft het allemaal nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja, maar dat hou je toch.
Je weet nooit hoe dat soort dingen lopen.
standaard verlagen en gewoon gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan al die dates?
Meer alles in het algemeen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze?Is al een kleine 2 jaar een vriendin van mij, voegde mij ooit eens toe op Skype
En toen raakte we (logischerwijs) Aan de praat, en afgelopen maand ben ik er heen geweest.
Je bent serieus naar een ex gegaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een loser uit het verleden getroffen
hoe dan, ze zit toch al gewoon de hele avond op FOK!quote:
Had haar al uren niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe dan, ze zit toch al gewoon de hele avond op FOK!
gwn eruit slopenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eierstokken lijken me echt de hel op aarde.
Deed een vriend van mij ook, die meid heeft hem heel veel gezeik op geleverd, ouderlijk huis uit, brommers moeten verkopen, bijna z`n eigen huis kwijt, baan kwijt. En eergister zag ik op Facebook dat hij weer een relatie met haar heeft....quote:
Doen ze niet zomaar.quote:
Ik hoop dat je opgegeten wordt door Hermanns hondenquote:
Wat voor honden zijn dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je opgegeten word door Hermanns honden
hij zoekt het probleem gewoon bij de oorzaakquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deed een vriend van mij ook, die meid heeft hem heel veel gezeik op geleverd, ouderlijk huis uit, brommers moeten verkopen, bijna z`n eigen huis kwijt, baan kwijt. En eergister zag ik op Facebook dat hij weer een relatie met haar heeft....
nee klopt, alleen bij sterk verhoogd risico op dingen als kanker toch?quote:
Dat zeg je toch niet ?!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je opgegeten word door Hermanns honden
wolfshondenquote:
Nou ja, hij dacht laat ik alle ellende maar met haar delenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deed een vriend van mij ook, die meid heeft hem heel veel gezeik op geleverd, ouderlijk huis uit, brommers moeten verkopen, bijna z`n eigen huis kwijt, baan kwijt. En eergister zag ik op Facebook dat hij weer een relatie met haar heeft....
hij heeft toch al vaak genoeg foto's gepostquote:
van die grote jongens met hele grote tandenquote:
Zelfs dan niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee klopt, alleen bij sterk verhoogd risico op dingen als kanker toch?
dan zal ik die wel elke keer gemist hebben denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft toch al vaak genoeg foto's gepost
Wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs dan niet zo makkelijk.
"Straks krijg je nog kinderwens.." nou boehoe
Die kan je toch gewoon kopen ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs dan niet zo makkelijk.
"Straks krijg je nog kinderwens.." nou boehoe
Blijkbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, hij dacht laat ik alle ellende maar met haar delen
zijn echt bazenbeestenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan zal ik die wel elke keer gemist hebben denk ik
ja is goed, laat maar komen. wil wel een bezem als wapenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
van die grote jongens met hele grote tanden
komt wel goed dushiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Anyway het heeft me hatelijk geschreeuw opgeleverd en bedbugs en ik ben zo mogelijk nog meer verward dus heb besloten dat ik forever alone blijf just me and my bugs
heb met je te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Anyway het heeft me hatelijk geschreeuw opgeleverd en bedbugs en ik ben zo mogelijk nog meer verward dus heb besloten dat ik forever alone blijf just me and my bugs
Ja, idd. Ik had me anders allang laten steriliseren. Bij mijn beesten kon dat ook gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
WtfJe bent toch volwassen, waar bemoeien ze zich mee
mooie foto jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn echt bazenbeesten![]()
op foto's dan, in het echt zou ik bang zijn en huilen
Ik wil srs een keer met z'n honden stoeienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt fok nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wil srs een keer met z'n honden stoeien
bed bugsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
bang zijn voor honden haha wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
laten wij omdat we toch niks beters kunnen regelen gaan daten dan gaan we samen braddie zijn vlogs kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Wij Nederlanders strijden toch ook in een programma tegen Vlamingen ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
Trump wilde show met blanken tegen zwarten
....
als die beesten op jou af komen rennen zou jij ook bang zijn denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laten wij omdat we toch niks beters kunnen regelen gaan daten dan gaan we samen braddie zijn vlogs kijken
beetje laf format. Doe dan iets a La honger Gamesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
Trump wilde show met blanken tegen zwarten
....
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij Nederlanders strijden toch ook in een programma tegen Vlamingen ;s
Oke irl of gewoon communicatie via dm?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laten wij omdat we toch niks beters kunnen regelen gaan daten dan gaan we samen braddie zijn vlogs kijken
zit gvd al bijna op 900 vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus dp bijna 155k. wat een goodlife heb jij
halloquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
als die beesten op jou af komen rennen zou jij ook bang zijn denk ik
ik ben de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou dat niet durven te posten hoor
Jeetje je hoeft niet zo hard te typen, ik ben niet blind!quote:
nee die zijn niet engquote:
is dat jou overkomen? beesten rennen toch niet zomaar op je afquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
als die beesten op jou af komen rennen zou jij ook bang zijn denk ik
nee dat staat op 3000 ofzo op fylax z'n naamquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
NEGENHONDERD? Dat moet wel een record zijn tering
holy bongolyquote:
Heyquote:
Wil niet te snel gaan dus eerst via dmquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke irl of gewoon communicatie via dm?
oh nee, hypothetisch over die honden van hermannquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat jou overkomen? beesten rennen toch niet zomaar op je af
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeetje je hoeft niet zo hard te typen, ik ben niet blind!
Hey Tardo, vriend![]()
qua postaantallenquote:
Woeste worstelaarquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooh.. verwijder die van mij dan ff in je dm pls
Een jaar of 14 geleden had ik een kennis in groep 8 en die was bang voor alle honden.quote:
Sommige mensen zijn er enorm door getraumatiseerd.quote:Help mamaaaaaaaa een hondIk wil naar huis mamaaaaaaa help
Welk spelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil iemand spelletje doen met mij?
Nu smoked die jongen zeker elke dag wiet en zit ie 24/7 op FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een jaar of 14 geleden had ik een kennis in groep 8 en die was bang voor alle honden.
Ik had toen een jackrusseltje, beestje deed niemand kwaad. Hondje was op een gegeven moment achter en wij zaten aan tafel TV te kijken en te eten (Tussen de middag van 12:00 - 12:45 mocht je altijd naar huis) Hij merkte die hond op en begon helemaal te trillen en te huilen en het was
[..]
Sommige mensen zijn er enorm door getraumatiseerd.
Ben zelf ook wel angstig (Wil het niet echt bang noemen) Voor alles groter dan een labrador
verstoppertje. ga maar weg dan zoek ik je welquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil iemand spelletje doen met mij?
pls ben nie bang voor een jackrusselquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu smoked die jongen zeker elke dag wiet en zit ie 24/7 op FOK!
Ja maar vond het mehquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had je liedje al in auto geluisterd?
En die bijten het meestquote:
ja tegen die mensen moet je zeggen dat honden die angst ruiken en ze je dan zomaar kunnen aanvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een jaar of 14 geleden had ik een kennis in groep 8 en die was bang voor alle honden.
Ik had toen een jackrusseltje, beestje deed niemand kwaad. Hondje was op een gegeven moment achter en wij zaten aan tafel TV te kijken en te eten (Tussen de middag van 12:00 - 12:45 mocht je altijd naar huis) Hij merkte die hond op en begon helemaal te trillen en te huilen en het was
[..]
Sommige mensen zijn er enorm door getraumatiseerd.
Ben zelf ook wel angstig (Wil het niet echt bang noemen) Voor alles groter dan een labrador
Oke is goed ik zal antwoord geven xquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wil niet te snel gaan dus eerst via dm
Okéquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet?
is mmg bij jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zwart
mijn hartquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zwart
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja tegen die mensen moet je zeggen dat honden die angst ruiken en ze je dan zomaar kunnen aanvallen
ja daar gaat het me ook niet om verder, hou gewoon niet zo van grote loslopende hondenquote:
Laatste keer dat ik hem zag, jaar of 5 terug had 'ie wel een jonko in z`n muilquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu smoked die jongen zeker elke dag wiet en zit ie 24/7 op FOK!
somsquote:
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaatquote:
HAHAHWHA neequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag, jaar of 5 terug had 'ie wel een jonko in z`n muil
betraptquote:
houwop straks moet ik nog blozen ofzo ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaat
Het is omdat ik alleen woon en soms onregelmatige diensten heb op m'n werk, anders had ik zelf ook een wolfshond genomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar gaat het me ook niet om verder, hou gewoon niet zo van grote loslopende honden
oh was al aan het lachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kotsen. Vinger in de strot lucht op. Geen garpje.
hoe dit te interpreteren..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaat
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan echt je beste vriend zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een hond als vriendje
hmm je moeder wil dat wel doen tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee is onhandig man. Wie past er dan op als wij op de Bahama's zitten
Dat is ook wel anders hè. Het gaat me vooral om in het openbaar en ik vertrouw veel baasjes nog minder dan hun honden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat ik alleen woon en soms onregelmatige diensten heb op m'n werk, anders had ik zelf ook een wolfshond genomen.
nahhwquote:
jij bent echt vreemd vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iddquote:
ja leuk tochquote:
rip aan je zusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
mijn zus had echt een mooie kat, maar toen werd ze doodgereden
Je zus? RIPquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
wie zorgde er toen voor die kat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Daar heb je wel een punt, bij mij in de buurt loopt een tokkie rond met 3 pitbulls.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook wel anders hè. Het gaat me vooral om in het openbaar en ik vertrouw veel baasjes nog minder dan hun honden.
In kraakpanden bijvoorbeeld, waar veel mensen over het algemeen behoorlijk grote honden hebben, heb ik er ook geen moeite mee.
dit is gewoon de grootste reden voor jou hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
die beesten hoef je tenminste ook niet drie keer per dag uit te laten
Ik ben nogal zeeziekbestendig. Gebeurd dus niet. Laatste keer dat ik tegen zeeziekte aanzat was in 2011, daarvoor 20 jaar terug. Ik heb de naam er goed tegen te kunnen. Gelukkig. Die mazzel heb ik.quote:
hahaha de derde keer is ie nog grappigerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zorgde er toen voor die kat?
nee preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, bij mij in de buurt loopt een tokkie rond met 3 pitbulls.
Niet dat ik er meteen van uitga dat ze me op gaan eten, maar het voelt niet prettig als ik ze tegen kom
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
je weet wat 600 x 0 is hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, ik heb echt 600x liever een hond dan een kat.
oh top, is dat werk echt zo zwaar op zo'n ding? 12 uur per dag, 21 dagen lang nonstop?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben nogal zeeziekbestendig. Gebeurd dus niet. Laatste keer dat ik tegen zeeziekte aanzat was in 2011, daarvoor 20 jaar terug. Ik heb de naam er goed tegen te kunnen. Gelukkig. Die mazzel heb ik.
ja hey kan ik ff wat aan doen zeg. had hem ook echt niet gemaakt als ik die andere twee posts al zag djeez heequote:
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
honden zijn te dom om zelfstandig te poepen en needy as fuck... gewoon nee dus
Is ie zwart?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
Dijenkletser ditquote:
kun je ook met negers doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
juist die leven de leven en chillen gewoon moeilijk hard, hondenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
katten doen tenminste gwn hun eigen ding
maffiahonden noem ik dat, net zoals dobermannsquote:
Wow hoe kan dit?quote:
Rottweilers en Dobermann heb ik totaal geen moeite mee, Deense dog ook niet, maar een Pitbull of een Staffordquote:
Van Rafaël?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat filmpje met vd beek, nouri en touzani is lachen
Ga hem morgen wel even kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruikenquote:
wel goed voor de beweging, die grote bogenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso Pitbulls en Staffords, loop daar echt altijd met een grote boog omheen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel goed voor de beweging, die grote bogen
Hoe was je uitje met Willoow verder?quote:
sry hoor ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gvd niet zo snel stelletje zika apen
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die man zit al jaren te wachten op een Nederlandse overwinningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.
Enorme hyperactieve springerige beestjes zijn het ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
ik had vroeger een chihuahua kutbeest dt t was
Dat was ook de reden dat hij eraf moest. Nu loopt een asielzoeker met mijne rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruiken
Ja toch? Daarom doe ik het ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
veel pitbulls daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
Dan beter de Bijlmer toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
ahwwquote:
Kweenie, Scheveningen en het strand kwam vanavond aan bod bij mij, over dat daar zoveel van die honden lopen, denk dat die uit Den Haag vandaan komen bij al die tokkies zoals die gast die hier topics opent met zijn naam er in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |