nee klopt, alleen bij sterk verhoogd risico op dingen als kanker toch?quote:
Dat zeg je toch niet ?!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je opgegeten word door Hermanns honden
wolfshondenquote:
Nou ja, hij dacht laat ik alle ellende maar met haar delenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deed een vriend van mij ook, die meid heeft hem heel veel gezeik op geleverd, ouderlijk huis uit, brommers moeten verkopen, bijna z`n eigen huis kwijt, baan kwijt. En eergister zag ik op Facebook dat hij weer een relatie met haar heeft....
hij heeft toch al vaak genoeg foto's gepostquote:
van die grote jongens met hele grote tandenquote:
Zelfs dan niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee klopt, alleen bij sterk verhoogd risico op dingen als kanker toch?
dan zal ik die wel elke keer gemist hebben denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft toch al vaak genoeg foto's gepost
Wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs dan niet zo makkelijk.
"Straks krijg je nog kinderwens.." nou boehoe
Die kan je toch gewoon kopen ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zelfs dan niet zo makkelijk.
"Straks krijg je nog kinderwens.." nou boehoe
Blijkbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, hij dacht laat ik alle ellende maar met haar delen
zijn echt bazenbeestenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan zal ik die wel elke keer gemist hebben denk ik
ja is goed, laat maar komen. wil wel een bezem als wapenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
van die grote jongens met hele grote tanden
komt wel goed dushiquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Anyway het heeft me hatelijk geschreeuw opgeleverd en bedbugs en ik ben zo mogelijk nog meer verward dus heb besloten dat ik forever alone blijf just me and my bugs
heb met je te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Anyway het heeft me hatelijk geschreeuw opgeleverd en bedbugs en ik ben zo mogelijk nog meer verward dus heb besloten dat ik forever alone blijf just me and my bugs
Ja, idd. Ik had me anders allang laten steriliseren. Bij mijn beesten kon dat ook gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
WtfJe bent toch volwassen, waar bemoeien ze zich mee
mooie foto jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn echt bazenbeesten![]()
op foto's dan, in het echt zou ik bang zijn en huilen
Ik wil srs een keer met z'n honden stoeienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt fok nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wil srs een keer met z'n honden stoeien
bed bugsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
bang zijn voor honden haha wtfquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
laten wij omdat we toch niks beters kunnen regelen gaan daten dan gaan we samen braddie zijn vlogs kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Wij Nederlanders strijden toch ook in een programma tegen Vlamingen ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
Trump wilde show met blanken tegen zwarten
....
als die beesten op jou af komen rennen zou jij ook bang zijn denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laten wij omdat we toch niks beters kunnen regelen gaan daten dan gaan we samen braddie zijn vlogs kijken
beetje laf format. Doe dan iets a La honger Gamesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
Trump wilde show met blanken tegen zwarten
....
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wij Nederlanders strijden toch ook in een programma tegen Vlamingen ;s
Oke irl of gewoon communicatie via dm?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
laten wij omdat we toch niks beters kunnen regelen gaan daten dan gaan we samen braddie zijn vlogs kijken
zit gvd al bijna op 900 vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Jezus dp bijna 155k. wat een goodlife heb jij
halloquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
als die beesten op jou af komen rennen zou jij ook bang zijn denk ik
ik ben de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou dat niet durven te posten hoor
Jeetje je hoeft niet zo hard te typen, ik ben niet blind!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |