quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag, jaar of 5 terug had 'ie wel een jonko in z`n muil
betraptquote:
houwop straks moet ik nog blozen ofzo ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaat
Het is omdat ik alleen woon en soms onregelmatige diensten heb op m'n werk, anders had ik zelf ook een wolfshond genomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar gaat het me ook niet om verder, hou gewoon niet zo van grote loslopende honden
oh was al aan het lachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kotsen. Vinger in de strot lucht op. Geen garpje.
hoe dit te interpreteren..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaat
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan echt je beste vriend zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een hond als vriendje
hmm je moeder wil dat wel doen tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee is onhandig man. Wie past er dan op als wij op de Bahama's zitten
Dat is ook wel anders hè. Het gaat me vooral om in het openbaar en ik vertrouw veel baasjes nog minder dan hun honden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat ik alleen woon en soms onregelmatige diensten heb op m'n werk, anders had ik zelf ook een wolfshond genomen.
nahhwquote:
jij bent echt vreemd vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Iddquote:
ja leuk tochquote:
rip aan je zusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
mijn zus had echt een mooie kat, maar toen werd ze doodgereden
Je zus? RIPquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
wie zorgde er toen voor die kat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Daar heb je wel een punt, bij mij in de buurt loopt een tokkie rond met 3 pitbulls.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook wel anders hè. Het gaat me vooral om in het openbaar en ik vertrouw veel baasjes nog minder dan hun honden.
In kraakpanden bijvoorbeeld, waar veel mensen over het algemeen behoorlijk grote honden hebben, heb ik er ook geen moeite mee.
dit is gewoon de grootste reden voor jou hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
die beesten hoef je tenminste ook niet drie keer per dag uit te laten
Ik ben nogal zeeziekbestendig. Gebeurd dus niet. Laatste keer dat ik tegen zeeziekte aanzat was in 2011, daarvoor 20 jaar terug. Ik heb de naam er goed tegen te kunnen. Gelukkig. Die mazzel heb ik.quote:
hahaha de derde keer is ie nog grappigerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zorgde er toen voor die kat?
nee preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, bij mij in de buurt loopt een tokkie rond met 3 pitbulls.
Niet dat ik er meteen van uitga dat ze me op gaan eten, maar het voelt niet prettig als ik ze tegen kom
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
je weet wat 600 x 0 is hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, ik heb echt 600x liever een hond dan een kat.
oh top, is dat werk echt zo zwaar op zo'n ding? 12 uur per dag, 21 dagen lang nonstop?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben nogal zeeziekbestendig. Gebeurd dus niet. Laatste keer dat ik tegen zeeziekte aanzat was in 2011, daarvoor 20 jaar terug. Ik heb de naam er goed tegen te kunnen. Gelukkig. Die mazzel heb ik.
ja hey kan ik ff wat aan doen zeg. had hem ook echt niet gemaakt als ik die andere twee posts al zag djeez heequote:
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
honden zijn te dom om zelfstandig te poepen en needy as fuck... gewoon nee dus
Is ie zwart?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
Dijenkletser ditquote:
kun je ook met negers doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
juist die leven de leven en chillen gewoon moeilijk hard, hondenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
katten doen tenminste gwn hun eigen ding
maffiahonden noem ik dat, net zoals dobermannsquote:
Wow hoe kan dit?quote:
Rottweilers en Dobermann heb ik totaal geen moeite mee, Deense dog ook niet, maar een Pitbull of een Staffordquote:
Van Rafaël?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat filmpje met vd beek, nouri en touzani is lachen
Ga hem morgen wel even kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruikenquote:
wel goed voor de beweging, die grote bogenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso Pitbulls en Staffords, loop daar echt altijd met een grote boog omheen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel goed voor de beweging, die grote bogen
Hoe was je uitje met Willoow verder?quote:
sry hoor ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gvd niet zo snel stelletje zika apen
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die man zit al jaren te wachten op een Nederlandse overwinningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.
Enorme hyperactieve springerige beestjes zijn het ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
ik had vroeger een chihuahua kutbeest dt t was
Dat was ook de reden dat hij eraf moest. Nu loopt een asielzoeker met mijne rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruiken
Ja toch? Daarom doe ik het ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
veel pitbulls daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
Dan beter de Bijlmer toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
ahwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |