Ga hem morgen wel even kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruikenquote:
wel goed voor de beweging, die grote bogenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso Pitbulls en Staffords, loop daar echt altijd met een grote boog omheen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel goed voor de beweging, die grote bogen
Hoe was je uitje met Willoow verder?quote:
sry hoor ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gvd niet zo snel stelletje zika apen
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die man zit al jaren te wachten op een Nederlandse overwinningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.
Enorme hyperactieve springerige beestjes zijn het ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
ik had vroeger een chihuahua kutbeest dt t was
Dat was ook de reden dat hij eraf moest. Nu loopt een asielzoeker met mijne rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruiken
Ja toch? Daarom doe ik het ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
veel pitbulls daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
Dan beter de Bijlmer toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
ahwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |