oh top, is dat werk echt zo zwaar op zo'n ding? 12 uur per dag, 21 dagen lang nonstop?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben nogal zeeziekbestendig. Gebeurd dus niet. Laatste keer dat ik tegen zeeziekte aanzat was in 2011, daarvoor 20 jaar terug. Ik heb de naam er goed tegen te kunnen. Gelukkig. Die mazzel heb ik.
ja hey kan ik ff wat aan doen zeg. had hem ook echt niet gemaakt als ik die andere twee posts al zag djeez heequote:
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef PeZu het volgende:
honden zijn te dom om zelfstandig te poepen en needy as fuck... gewoon nee dus
Is ie zwart?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
Dijenkletser ditquote:
kun je ook met negers doenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
juist die leven de leven en chillen gewoon moeilijk hard, hondenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
precies
katten doen tenminste gwn hun eigen ding
maffiahonden noem ik dat, net zoals dobermannsquote:
Wow hoe kan dit?quote:
Rottweilers en Dobermann heb ik totaal geen moeite mee, Deense dog ook niet, maar een Pitbull of een Staffordquote:
Van Rafaël?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat filmpje met vd beek, nouri en touzani is lachen
Ga hem morgen wel even kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk interview met Maxgod bij Pauw
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruikenquote:
wel goed voor de beweging, die grote bogenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso Pitbulls en Staffords, loop daar echt altijd met een grote boog omheen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wel goed voor de beweging, die grote bogen
Hoe was je uitje met Willoow verder?quote:
sry hoor ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga gvd niet zo snel stelletje zika apen
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die man zit al jaren te wachten op een Nederlandse overwinningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Nouri het volgende:
[..]
Best aardig ja. Al begin ik Olav steeds meer uit te kotsen.
Enorme hyperactieve springerige beestjes zijn het ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Crip het volgende:
ik had vroeger een chihuahua kutbeest dt t was
Dat was ook de reden dat hij eraf moest. Nu loopt een asielzoeker met mijne rondquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja het is niet alsof je het ooit zou gaan gebruiken
Ja toch? Daarom doe ik het ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
veel pitbulls daar?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
Dan beter de Bijlmer toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zou in Den Haag moeten gaan wonen, krijgt hij genoeg beweging.
ahwwquote:
Kweenie, Scheveningen en het strand kwam vanavond aan bod bij mij, over dat daar zoveel van die honden lopen, denk dat die uit Den Haag vandaan komen bij al die tokkies zoals die gast die hier topics opent met zijn naam er in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |