Iddquote:
ja leuk tochquote:
rip aan je zusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
mijn zus had echt een mooie kat, maar toen werd ze doodgereden
Je zus? RIPquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
wie zorgde er toen voor die kat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef Crip het volgende:
Daar heb je wel een punt, bij mij in de buurt loopt een tokkie rond met 3 pitbulls.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook wel anders hè. Het gaat me vooral om in het openbaar en ik vertrouw veel baasjes nog minder dan hun honden.
In kraakpanden bijvoorbeeld, waar veel mensen over het algemeen behoorlijk grote honden hebben, heb ik er ook geen moeite mee.
dit is gewoon de grootste reden voor jou hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
die beesten hoef je tenminste ook niet drie keer per dag uit te laten
Ik ben nogal zeeziekbestendig. Gebeurd dus niet. Laatste keer dat ik tegen zeeziekte aanzat was in 2011, daarvoor 20 jaar terug. Ik heb de naam er goed tegen te kunnen. Gelukkig. Die mazzel heb ik.quote:
hahaha de derde keer is ie nog grappigerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zorgde er toen voor die kat?
nee preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, bij mij in de buurt loopt een tokkie rond met 3 pitbulls.
Niet dat ik er meteen van uitga dat ze me op gaan eten, maar het voelt niet prettig als ik ze tegen kom
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef BozeHaas het volgende:
komt hier soms een kat langs en dan gooi ik kip naar hem, wij zijn nu de grootste matties van elkaar
je weet wat 600 x 0 is hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, ik heb echt 600x liever een hond dan een kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |