quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag, jaar of 5 terug had 'ie wel een jonko in z`n muil
betraptquote:
houwop straks moet ik nog blozen ofzo ;squote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaat
Het is omdat ik alleen woon en soms onregelmatige diensten heb op m'n werk, anders had ik zelf ook een wolfshond genomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar gaat het me ook niet om verder, hou gewoon niet zo van grote loslopende honden
oh was al aan het lachenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kotsen. Vinger in de strot lucht op. Geen garpje.
hoe dit te interpreteren..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaat
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kan echt je beste vriend zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een hond als vriendje
hmm je moeder wil dat wel doen tochquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee is onhandig man. Wie past er dan op als wij op de Bahama's zitten
Dat is ook wel anders hè. Het gaat me vooral om in het openbaar en ik vertrouw veel baasjes nog minder dan hun honden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is omdat ik alleen woon en soms onregelmatige diensten heb op m'n werk, anders had ik zelf ook een wolfshond genomen.
nahhwquote:
jij bent echt vreemd vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |