nee die zijn niet engquote:
is dat jou overkomen? beesten rennen toch niet zomaar op je afquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
als die beesten op jou af komen rennen zou jij ook bang zijn denk ik
nee dat staat op 3000 ofzo op fylax z'n naamquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
NEGENHONDERD? Dat moet wel een record zijn tering
holy bongolyquote:
Heyquote:
Wil niet te snel gaan dus eerst via dmquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke irl of gewoon communicatie via dm?
oh nee, hypothetisch over die honden van hermannquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat jou overkomen? beesten rennen toch niet zomaar op je af
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jeetje je hoeft niet zo hard te typen, ik ben niet blind!
Hey Tardo, vriend![]()
qua postaantallenquote:
Woeste worstelaarquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oooh.. verwijder die van mij dan ff in je dm pls
Een jaar of 14 geleden had ik een kennis in groep 8 en die was bang voor alle honden.quote:
Sommige mensen zijn er enorm door getraumatiseerd.quote:Help mamaaaaaaaa een hondIk wil naar huis mamaaaaaaa help
Welk spelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil iemand spelletje doen met mij?
Nu smoked die jongen zeker elke dag wiet en zit ie 24/7 op FOK!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een jaar of 14 geleden had ik een kennis in groep 8 en die was bang voor alle honden.
Ik had toen een jackrusseltje, beestje deed niemand kwaad. Hondje was op een gegeven moment achter en wij zaten aan tafel TV te kijken en te eten (Tussen de middag van 12:00 - 12:45 mocht je altijd naar huis) Hij merkte die hond op en begon helemaal te trillen en te huilen en het was
[..]
Sommige mensen zijn er enorm door getraumatiseerd.
Ben zelf ook wel angstig (Wil het niet echt bang noemen) Voor alles groter dan een labrador
verstoppertje. ga maar weg dan zoek ik je welquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil iemand spelletje doen met mij?
pls ben nie bang voor een jackrusselquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu smoked die jongen zeker elke dag wiet en zit ie 24/7 op FOK!
Ja maar vond het mehquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had je liedje al in auto geluisterd?
En die bijten het meestquote:
ja tegen die mensen moet je zeggen dat honden die angst ruiken en ze je dan zomaar kunnen aanvallenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een jaar of 14 geleden had ik een kennis in groep 8 en die was bang voor alle honden.
Ik had toen een jackrusseltje, beestje deed niemand kwaad. Hondje was op een gegeven moment achter en wij zaten aan tafel TV te kijken en te eten (Tussen de middag van 12:00 - 12:45 mocht je altijd naar huis) Hij merkte die hond op en begon helemaal te trillen en te huilen en het was
[..]
Sommige mensen zijn er enorm door getraumatiseerd.
Ben zelf ook wel angstig (Wil het niet echt bang noemen) Voor alles groter dan een labrador
Oke is goed ik zal antwoord geven xquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wil niet te snel gaan dus eerst via dm
Okéquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet?
is mmg bij jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zwart
mijn hartquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zwart
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja tegen die mensen moet je zeggen dat honden die angst ruiken en ze je dan zomaar kunnen aanvallen
ja daar gaat het me ook niet om verder, hou gewoon niet zo van grote loslopende hondenquote:
Laatste keer dat ik hem zag, jaar of 5 terug had 'ie wel een jonko in z`n muilquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nu smoked die jongen zeker elke dag wiet en zit ie 24/7 op FOK!
somsquote:
Het gat wat je achterlaat als je bij me weggaatquote:
HAHAHWHA neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |