mensen die hun gitaar kapotslaan bij een optreden neem ik sowieso al niet serieusquote:
waartoequote:Op donderdag 22 september 2016 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je wordt nu ook gedwongen toch
nee nu niet meer hè hahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mensen neem ik sowieso niet serieus
letterlijk en figuurlijk
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is niet positief te doen tegen die drollenbak
rtquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kapitalisme is per definitie dwang
die doe ik nu toch ook nie meerquote:
Ik dacht dat je hiermee Chloro bedoelde tot ik troll zag postenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hou me nu ook flink maar ben wel diep gekwetst nu troll de verkering uit heeft gemaakt
oh ben je nu net als mijquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doe ik nu toch ook nie meer
yeahquote:
drugs gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat doe je met je extra uren? dark souls?
pest chloro niet want ik stomp je voor je kopquote:Op donderdag 22 september 2016 00:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hiermee Chloro bedoelde tot ik troll zag posten
eruit gekickt? gaarquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doe ik nu toch ook nie meer
probeer wat krediet op te bouwen na die 'nogch' faalquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ook al? jeetje, veel werklozen
net als mij ziet er beter uit en klinkt beter dus ik blijf het gewoon lekker gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
probeer wat krediet op te bouwen na die 'nogch' faal
nee ontslag genomenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eruit gekickt? gaar
is er anders geen vacature voor alleen zaterdag
Beter voor dan tegen hahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pest chloro niet want ik stomp je voor je kop
Pete Townshend niet serieus nemenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die hun gitaar kapotslaan bij een optreden neem ik sowieso al niet serieus
hopelijk kan je nog wel gewoon je drugs betalenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ontslag genomen
op zaterdag ben ik doorgaans niet in een staat waarin ik iets wat op werk lijkt kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |