eruit gekickt? gaarquote:Op donderdag 22 september 2016 00:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
die doe ik nu toch ook nie meer
probeer wat krediet op te bouwen na die 'nogch' faalquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ook al? jeetje, veel werklozen
net als mij ziet er beter uit en klinkt beter dus ik blijf het gewoon lekker gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
probeer wat krediet op te bouwen na die 'nogch' faal
nee ontslag genomenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eruit gekickt? gaar
is er anders geen vacature voor alleen zaterdag
Beter voor dan tegen hahahaquote:Op donderdag 22 september 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pest chloro niet want ik stomp je voor je kop
Pete Townshend niet serieus nemenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die hun gitaar kapotslaan bij een optreden neem ik sowieso al niet serieus
hopelijk kan je nog wel gewoon je drugs betalenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ontslag genomen
op zaterdag ben ik doorgaans niet in een staat waarin ik iets wat op werk lijkt kan doen
uiteraardquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hopelijk kan je nog wel gewoon je drugs betalen
hey je weegschaal is wel kapot hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pete Townshend niet serieus nemen
tumoren van het internetquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet altijd zo hard lachen om die try not to laugh challenges op youtube
Hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey je weegschaal is wel kapot hoor
[ afbeelding ]
nee dat zijn braddie vlogsquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tumoren van het internet
die zijn kwaadaardigquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zijn braddie vlogs
gelukkig is het onmogelijk om te lachen bij die laugh challenges met vinesquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet altijd zo hard lachen om die try not to laugh challenges op youtube
Gelukkig hoef je niet te kijkenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zijn braddie vlogs
Die zijn echt zo kutquote:Op donderdag 22 september 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is het onmogelijk om te lachen bij die laugh challenges met vines
hjb tegen mequote:Op donderdag 22 september 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kijken
Dat vind ik bijvoorbeeld van Mauri, kijk er ook niet naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |