uiteraardquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hopelijk kan je nog wel gewoon je drugs betalen
hey je weegschaal is wel kapot hoorquote:Op donderdag 22 september 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Pete Townshend niet serieus nemen
tumoren van het internetquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet altijd zo hard lachen om die try not to laugh challenges op youtube
Hoezo?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey je weegschaal is wel kapot hoor
[ afbeelding ]
nee dat zijn braddie vlogsquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tumoren van het internet
die zijn kwaadaardigquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zijn braddie vlogs
gelukkig is het onmogelijk om te lachen bij die laugh challenges met vinesquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet altijd zo hard lachen om die try not to laugh challenges op youtube
Gelukkig hoef je niet te kijkenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat zijn braddie vlogs
Die zijn echt zo kutquote:Op donderdag 22 september 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig is het onmogelijk om te lachen bij die laugh challenges met vines
hjb tegen mequote:Op donderdag 22 september 2016 00:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet te kijken
Dat vind ik bijvoorbeeld van Mauri, kijk er ook niet naar.
ehehehequote:Op donderdag 22 september 2016 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er ''be like'' in staat draai ik een rondje van 360 graden en moonwalk ik weg
quote:
homoquote:Op donderdag 22 september 2016 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter lied met radioactiviteit
hou föhn en c gevuld tv c ff tdhujvfy du go ff jij deerde club xegvjjquote:
ga je nog Q&A doen?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een woord met 4 letters.
nee, dit heeft 3 lettersquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een woord met 4 letters.
gayquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een woord met 4 letters.
Ok Nielsquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou föhn en c gevuld tv c ff tdhujvfy du go ff jij deerde club xegvjj
wtfquote:Op donderdag 22 september 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou föhn en c gevuld tv c ff tdhujvfy du go ff jij deerde club xegvjj
Heb ik toevallig net in dat topic in WEB gezegd, ja.quote:
ben je dik?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net in dat topic in WEB gezegd, ja.
Als er mensen wat vragen hebben, lijkt me best geinig.
wanneer denk je ripped as fuark te zijn?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kan niet random letters op mobiel want dan maakt die woorden van
waarom kon Charizard de grote draak met vleugels geen HM Fly leren in pokemon red en bluequote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
waarom is gyarados geen draakquote:Op donderdag 22 september 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kon Charizard de grote draak met vleugels geen HM Fly leren in pokemon red en blue
charizadquote:Op donderdag 22 september 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom kon Charizard de grote draak met vleugels geen HM Fly leren in pokemon red en blue
Heb jij een 1 of 2 persoons bed?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
nou enquote:
is uitleg voor die ik geen zin heb om te zoekenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom is gyarados geen draak
Volgende keer gewoon niet doenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Altijd mooi om te zien dat mijn klasgenoten altijd willen dat ik dingen voor hen regel, uitval/verplaatsingen/minder werk etc.
En zodra ik dan in de klas in discussie ga met de docent, gaan ze lachen en domme opmerkingen maken over dat ik in discussie ga en zoveel praat.!!
regel dan niks meer voor ze, je bent t pispaaltje op deze manierquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Altijd mooi om te zien dat mijn klasgenoten altijd willen dat ik dingen voor hen regel, uitval/verplaatsingen/minder werk etc.
En zodra ik dan in de klas in discussie ga met de docent, gaan ze lachen en domme opmerkingen maken over dat ik in discussie ga en zoveel praat.!!
Praatjes maak je maar weer op Fylax Fridayquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Ik slaap al 1.5 week meer dan 7 uur.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat je punten krijgt voor rijden met 2 uur slaap
je zit op de middelbare, iedereen is dan een klootzakquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
Klopt, ga ik nu ook niet meer doen.quote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon niet doenLaat het ze zelf doen
sow koekoekquote:Op donderdag 22 september 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik slaap al 1.5 week meer dan 7 uur.
Ik zou ook graag over je heen willen pissenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
en sommigen blijven een klootzakquote:Op donderdag 22 september 2016 00:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit op de middelbare, iedereen is dan een klootzak
schaam me wel een beetje als ik terugkijk naar mijn middelbare schooljarenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en sommigen blijven een klootzak
hadden het maar betere docenten moeten zijn, bij de goeie gebeurde dat nietquote:Op donderdag 22 september 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schaam me wel een beetje als ik terugkijk naar mijn middelbare schooljaren
al die arme docenten die voor 5 cent per uur werken en dan vaak hun lessen verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |