dat nadenken kun je voortaan beter doen voordat je dingen post ipv aan het einde van je dagquote:Op donderdag 22 september 2016 00:09 schreef Kurovski het volgende:
Meh, ik ga plat. ff uurtje nadenken over wat dingen. Truste iedereen alvast.
denk dat hij het nu probeert te vergeten nu het gebeurd isquote:Op donderdag 22 september 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond dat verhaaltje dat je toen typte wel beetje apart
snap ik welquote:Op donderdag 22 september 2016 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk dat hij het nu probeert te vergeten nu het gebeurd is
ff niet zo negatief herman!quote:Op donderdag 22 september 2016 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat nadenken kun je voortaan beter doen voordat je dingen post ipv aan het einde van je dag
hoe lang hadden jullie?quote:Op donderdag 22 september 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hou me nu ook flink maar ben wel diep gekwetst nu troll de verkering uit heeft gemaakt
sterktequote:Op donderdag 22 september 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het was de laatste twee dagen wel serieus aan
mensen met verantwoordelijkhedenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen met verantwoordelijkheden liggen in bed
bij de post kan je gewoon om een uur of 11 beginnen, jammer dat het allemaal part time is, max 10 uur ofzoquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen met verantwoordelijkheden liggen in bed
moet morgen weer afwassenquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen met verantwoordelijkheden
heb liever ergens in de middagquote:Op donderdag 22 september 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
bij de post kan je gewoon om een uur of 11 beginnen, jammer dat het allemaal part time is, max 10 uur ofzo
dat kan ookquote:Op donderdag 22 september 2016 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever ergens in de middag
hoe gaat dat in zijn werk? meer geld tochquote:Op donderdag 22 september 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook
tot die flikkers je willen dwingen om meer dan 1 wijk te doen
zeggen dat je prikkelbaar darmsyndroom hebt en altijd zo dicht mogelijk bij je huis moet zijnquote:Op donderdag 22 september 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ook
tot die flikkers je willen dwingen om meer dan 1 wijk te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |