We zijn niet allemaal geboren patriciėrs willowquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal geboren patriciėrs willow
Ja.quote:
Gelukkig niet.quote:
Weet je zeker dat je niet haar opa bent?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, ik kan willow haar opa zijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, ik kan willow haar opa zijn.
nou en lekker jong ding en op oude fiets moet je lerenquote:
Hee, zosk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet haar opa bent?
Niet op deze fiets, ik ben een heel vieze fiets.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
nou en lekker jong ding en op oude fiets moet je leren
Mijn opa is allang dood.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet haar opa bent?
willoow houdt wel van dirtyquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet op deze fiets, ik ben een heel vieze fiets.
Daar wordt niemand blij van.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
nou en lekker jong ding en op oude fiets moet je leren
Ik hou helemaal nergens van.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willoow houdt wel van dirty
Hallo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, zosk.
Wel, aangezien we nooit geen kinderen op de wereld hebben gebracht, ben ik daar wel zeker van ja.
Alsof je niet ergens zaad kan verliezenquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hallo.
Daar heb je wel een goed punt inderdaad.
ik ga morgen ochtend een pre workout edge fap zettenquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof je niet ergens zaad kan verliezen
Nee, maar zou het van de andere niet zeker weten. Waarschijnlijk ook wel dood denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof je niet ergens zaad kan verliezen
Niet alles is een spel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook maar een flauw spelletje dat je speelt
alsof je daar niet doorheen prikt
Oh oké.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar zou het van de andere niet zeker weten. Waarschijnlijk ook wel dood denk ik.
Nee, een afgetrapte BMX hier,quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willoow houdt wel van dirty
Nee, ik speel niet mee met jou.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent gewoon nog niet zo bedreven in het spel
weet niet precies welk spel ik zou moeten spelen met jouquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, ik speel niet mee met jou.
Wanneer is de terugreis eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat willoow overigens nog mee, want morgenmiddag ga ik al weg en als er een ruiter mee komt.
Ik ook niet, ik lul maar mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet precies welk spel ik zou moeten spelen met jou
Maandag tamelijk laat of dinsdag heel vroeg.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wanneer is de terugreis eigenlijk?
Als je van La Trappe houd.. probeer de Quadrupel Oakaged.. verkopen ze alleen hier bik het klooster in de shop.. das lekker spulquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:51 schreef jamesdeen het volgende:
Godverdomme trappist is kankersterk bier
Ga je met privejet ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maandag tamelijk laat of dinsdag heel vroeg.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, je bent vrij saai
En in plaats van blauwe banden blauwe ballen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, een afgetrapte BMX hier,
Hier heb je in ieder geval geen last van.quote:
Alles, saai is goed imo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar gelukkig aan
Ja alleen we zijn net dima met onze gevoelens voor elkaar dus we doen er niks mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest echt even nadenken of we in de negeerfase zaten of de homofase. volgens mij homo toch?![]()
Wat een puinhoop...quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Lololol VS bombardeert Syrische leger waarna IS oprukt
Barack Hussain Obama
Seksuele intimidatie, TR.quote:
Haha, nog echt ookquote:Op zondag 18 september 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval geen last van.
houden zoquote:Op zondag 18 september 2016 00:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alleen we zijn net dima met onze gevoelens voor elkaar dus we doen er niks mee.
Okéquote:
Gvd speel je weer met mn gevoelensquote:
Ferry Rozenburg - Hull dan?quote:Op zondag 18 september 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval geen last van.
Heb niks gezien nog.quote:Op zondag 18 september 2016 00:01 schreef jamesdeen het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe south park?
quote:
Jij begeeft je denk ik in andere kringen dan mij op het wedstrijdterrein. Kan je lekker discussiėren over hoe duur jouw trailer wel niet was.quote:Op zondag 18 september 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Maar ik ga je overigens als ruiter ooit nog wel verslaan hoor.
Beterschapquote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verveel me
ben ook wat ziekig
kan beter slapen
Komt door de vele open deuren.quote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verveel me
ben ook wat ziekig
kan beter slapen
Je schildert me altijd af als een een of andere elitaire klootviool.quote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij begeeft je denk ik in andere kringen dan mij op het wedstrijdterrein. Kan je lekker discussiėren over hoe duur jouw trailer wel niet was.
Je hebt zelf de lijntjes al gezet op het schilderij. Ik kleur slechts in.quote:Op zondag 18 september 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je schildert me altijd af als een een of andere elitaire klootviool.
kleurt dat makkelijk dan? vanuit een tuinzwembad ?quote:Op zondag 18 september 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hebt zelf de lijntjes al gezet op het schilderij. Ik kleur slechts in.
Dit vind ik wel een aardige, schrijf ik op.quote:Op zondag 18 september 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hebt zelf de lijntjes al gezet op het schilderij. Ik kleur slechts in.
Ik heb niet eens een tuin.quote:Op zondag 18 september 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kleurt dat makkelijk dan? vanuit een tuinzwembad ?
Voor wat? :squote:Op zondag 18 september 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een aardige, schrijf ik op.
je hebt ook echt een notitieboekje naast je pc he? Ik ookquote:Op zondag 18 september 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een aardige, schrijf ik op.
Ja, zonder grappenquote:Op zondag 18 september 2016 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt ook echt een notitieboekje naast je pc he? Ik ook
Hmmmquote:Op zondag 18 september 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor wanneer ik 'm kan gebruiken.
Je kan nog mee gaan, dan gaan we Engelse stijve jandoedels in de maling nemenquote:
Denk dat je mij ook snel zat raakt om hele andere redenen.quote:Op zondag 18 september 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kan nog mee gaan, dan gaan we Engelse stijve jandoedels in de maling nemen.
Hallo jongetjequote:
ja duurde bij mij ook nirt langquote:Op zondag 18 september 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk dat je mij ook snel zat raakt om hele andere redenen.
En omgekeerd ook trouwens.quote:Op zondag 18 september 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk dat je mij ook snel zat raakt om hele andere redenen.
Sukkelquote:Op zondag 18 september 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja duurde bij mij ook nirt lang
Ben jou op fok al zat.quote:
Ik hoopte natuurlijk op een 'frank raken we nooit zat' - aangevuld met weet ik veel hoeveel hartjes. Maar ja.quote:
Niks.quote:
Zit er niet in.quote:Op zondag 18 september 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoopte natuurlijk op een 'frank raken we nooit zat' - aangevuld met weet ik veel hoeveel hartjes. Maar ja.
Helemaal niks.quote:Op zondag 18 september 2016 00:22 schreef iBeats het volgende:
[..]
wat wil jij hier zeggen??
plebs met een grote mond
Nee.quote:
Wil gewoon niet liegen. Dat doe ik alleen tegen hzaw.quote:
ik vooral om dingen uit games op te schrijven, wat ik nog nodig heb voor een bepaald stuk of namen die ik niet moet vergeten.quote:
Niet waar.quote:
Nee, ik weet het. Ik rijd wel alleen daar door Engeland.quote:Op zondag 18 september 2016 00:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil gewoon niet liegen. Dat doe ik alleen tegen hzaw.
Ik mag zeker niet klagen. Hoe is het met onze transformerende hovenier?quote:
Heb vanavond nog een film gekekenquote:Op zondag 18 september 2016 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen. Hoe is het met onze transformerende hovenier?
- tegen beter weten in - Welke film?quote:Op zondag 18 september 2016 00:29 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Heb vanavond nog een film gekeken
Ohnee, ik kom wel hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Ik rijd wel alleen daar door Engeland.
Je kan beter vliegenquote:Op zondag 18 september 2016 00:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, ik weet het. Ik rijd wel alleen daar door Engeland.
:squote:
Transformers Age of Extinctionquote:Op zondag 18 september 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
- tegen beter weten in - Welke film?
Transformers: Age of Extinctionquote:Op zondag 18 september 2016 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
- tegen beter weten in - Welke film?
Van de klif?quote:
Dat is te gewoontjes voor frankquote:Op zondag 18 september 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, vanaf Schiphol naar Engeland
Dan stik je maar in je kaviaarquote:
Hebben de Deceptions nu wel gewonnen?quote:Op zondag 18 september 2016 00:30 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Transformers: Age of Extinction
Wat ben je opstandig vanavond zeg. Jeetje.quote:
Neequote:Op zondag 18 september 2016 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben de Deceptions nu wel gewonnen?
dat zei ik ook alquote:Op zondag 18 september 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vanavond zeg. Jeetje.
Helemaal niet waar.quote:Op zondag 18 september 2016 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig vanavond zeg. Jeetje.
ewaaquote:
zul je het wel naar gemaakt hebben danquote:
Jij begon.quote:
Helemaal niet, zij begon.quote:Op zondag 18 september 2016 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
zul je het wel naar gemaakt hebben dan
Ik heb geen kliekje. Ik ben eenmansstrijder.quote:Op zondag 18 september 2016 00:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
DP zit in kliekje van willoow
quote:Op zondag 18 september 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes - en willow - ik ga er vandoor. Morgen er weer vroeg uit. Trusten~O+
Succes doeiquote:Op zondag 18 september 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes - en willow - ik ga er vandoor. Morgen er weer vroeg uit. Trusten~
nu jij nogquote:Op zondag 18 september 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon weggepest door willoow
Iedereen haat me behalve jij Etto en Hermannquote:
Mwah, of ik kan denken fuck it, dp is er weer.quote:
de rest doet er niet toequote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen haat me behalve jij Etto en Hermann
ja, dat lijkt me wel goed planquote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, of ik kan denken fuck it, dp is er weer.
Stiekem haat ik willow absoluut niet.quote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen haat me behalve jij Etto en Hermann
True thatquote:
:squote:Op zondag 18 september 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stiekem haat ik willow absoluut niet.
Fuck it, wat boeit mij het eigenlijk. Ik doe met je mee vannacht.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fuck it, wat boeit mij het eigenlijk. Ik doe met je mee vannacht.
Samen met een aantal andere users - zeg ik het ook maar voor de schermen - ben jij wel een van die users zonder wie ik het maar saai vind en waar je voor inlogt.quote:
Zien we dan wel weer.quote:Op zondag 18 september 2016 00:43 schreef Willoow het volgende:
Frank wordt binnenkort ontslagen denk ik
oh ja moet aflevering nog steeds kijkenquote:
Kan je beter handlen als je gemeen doet :squote:Op zondag 18 september 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Samen met een aantal andere users - zeg ik het ook maar voor de schermen - ben jij wel een van die users zonder wie ik het maar saai vind en waar je voor inlogt.
Kortom, willow
is nu op comedy central fuck them all to death!quote:Op zondag 18 september 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja moet aflevering nog steeds kijken
deze man weetquote:
tv kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 00:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is nu op comedy central fuck them all to death!
Neequote:
nee btr altijd stressen tochquote:
Ja, preciesquote:
veel plezier met reclameblokken van 327327848237437 uurquote:
Daarom doe ik na deze reactie ook gewoon weer gemeen. Maar ik mag je wel erg graag willowquote:Op zondag 18 september 2016 00:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan je beter handlen als je gemeen doet :s
Voordeel van oud worden, kun je overal schijt aan hebben.quote:
En ik ieder moment.quote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, of ik kan denken fuck it, dp is er weer.
wow kon ik in de toekomst kijken of verneukte je gwn ietsquote:Op zondag 18 september 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voordeel van oud worden, kun je overal schijt aan hebben.
oh gelukkig, ik was ff bang dat ik gek aan het worden wasquote:
O, ik hoef dus alleen maar te verjaren?quote:Op zondag 18 september 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voordeel van oud worden, kun je overal schijt aan hebben.
mietjequote:Op zondag 18 september 2016 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Zit nu nog in tering herrie maar ik verkas zo naar mijn kamer.
oh nvm beschouw vorige post maar als niet verzonden :squote:
ja de hoeveelheid reclame is wel dieptriestquote:Op zondag 18 september 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
veel plezier met reclameblokken van 327327848237437 uur
Eigenlijk wel, wat als jij over een jaar of 40 mijn leeftijd hebt dan heb jij het ook wel voor elkaar.quote:Op zondag 18 september 2016 00:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik hoef dus alleen maar te verjaren?
quote:
Dat weet je nooitquote:Op zondag 18 september 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wat als jij over een jaar of 40 mijn leeftijd hebt dan heb jij het ook wel voor elkaar.
Ben een beetje vloggermoe eigelijk.quote:
ongetwijfeld beter dan die van dat nummer van dying fetusquote:
Bij jou weet ik dat wel zeker.quote:Op zondag 18 september 2016 00:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat weet je nooitEn alles wat je hebt kan je kwijtraken.
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :squote:
fuck de burenquote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :s
Gewoon wonen zonder buren.quote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :s
Dat kan niet. Misschien ben ik over 40 jaar wel dood.quote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat wel zeker.
Ja, je hebt gelijk.quote:
Waar betaal ik dat van?quote:
Welnee. Want, je hebt kennis, mentaliteit en.... Oh ja ik moet gemeen doen. Uh, jij groeit op voor galg en rad.quote:Op zondag 18 september 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat kan niet. Misschien ben ik over 40 jaar wel dood.
gwn complete speakerwall bouwenquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou morgen 2 extra boxen kopen om hun te treiteren
wrm moet je daar rijk voor zijnquote:Op zondag 18 september 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga ik doen als ik viesrijk word
Hahahaquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou morgen 2 extra boxen kopen om hun te treiteren
neppequote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat andere prioriteiten
Kattenquote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha
Nee, ze klagen srs echt om alles. Ook weleens om mauwende kat.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doneer op Giro 555 voor Frass
Oké frankquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee. Want, je hebt kennis, mentaliteit en.... Oh ja ik moet gemeen doen. Uh, jij groeit op voor galg en rad.
quote:Op zondag 18 september 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nvm beschouw vorige post maar als niet verzonden :s
quote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
enige wat ik geef zijn microkredieten
werken voor hun geld die afrikaantjes
Je kan ook gewoon je vrouw je huis uit zetten en 500 katten erinquote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik mijn vrouw nooit had ontmoet had ik hier waarschijnlijk gewoond met een stuk of 500 katten
werken is nooit goedquote:
Zo gaat het mij ook eindigen. Als ik niemand ontmoet (waarschijnlijkste optie) alleen maar kattenquote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik mijn vrouw nooit had ontmoet had ik hier waarschijnlijk gewoond met een stuk of 500 katten
Ik vermoed zomaar dat ik geen zeggenspraak heb over 'uit huis zetten'.quote:Op zondag 18 september 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je vrouw je huis uit zetten en 500 katten erin
Heb jij katten Frass?quote:Op zondag 18 september 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je vrouw je huis uit zetten en 500 katten erin
die heb k al verkocht voor een gram pep en 3 halve litersquote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onzin
werken is goed voor de ziel
Zo zou het bij mij ook afgelopen zijn ja.quote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo gaat het mij ook eindigen. Als ik niemand ontmoet (waarschijnlijkste optie) alleen maar katten
lol.quote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb k al verkocht voor een gram pep en 3 halve liters
goh, verrassend ditquote:
ik mis een deel van het gifjequote:
berichtquote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik mis een deel van het gifje
Was lekker.quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had wel een kat tot 6,5 maand geleden
zijn allebei gwn cool, katten en hondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had wel een kat tot 6,5 maand geleden
wat? je hebt het beste deel van de gif er afgekniptquote:
katten zeer matige dieren, mijn vrouw had er alleen 1tje.quote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn allebei gwn cool, katten en honden
Ja waren al andere posts eronderquote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat? je hebt het beste deel van de gif er afgeknipt
ehh okquote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja waren al andere posts eronder
toch niet naar asiel hč :squote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
katten zeer matige dieren, mijn vrouw had er alleen 1tje.
gelukkig is die nu weg
quote:
Moet je even Tesla kopen en voor 9 uur laten bezorgenquote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Morgen even verzinnen hoe ik bij die jandoedel aankom overigens. Van rijden zal er niet veel meer van komen.
Ik rij welquote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Morgen even verzinnen hoe ik bij die jandoedel aankom overigens. Van rijden zal er niet veel meer van komen.
oh ok coolquote:Op zondag 18 september 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee naar schoonouders was buitenkat
Niet eetbaarquote:
rip hondquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan mijn hond.
Dat was godverdomme een lieve hond.
Helaas aangeboren ziekte.
Ik had het over rijden en een paard he.quote:
Beetje zoals bij Frozen-assassin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan mijn hond.
Dat was godverdomme een lieve hond.
Helaas aangeboren ziekte.
Wel.quote:
weet niet of ie ook aangeboren epilepsie en hersenschade heeftquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Frozen-assassin?
wel minder agressief dan die tokkiehondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn pas huisdieren![]()
Ik kan ook autorijden hoorquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het over rijden en een paard he.
Tuurlijk niet, dierenbeulquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel.
Maar ik mag ze zeker niet opeten
woah als ze echt groot worden kunnen ze ook wel aggressief tov mensen zijn geloof ikquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wel minder agressief dan die tokkiehonden
Nee, maar heb wel binnenspiegel eindelijk laten fixen, rijdt toch wel wat fijner.quote:
Hoeveel mensen heb je aangereden in de tijd dat je zonder binnenspiegel reed?quote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel binnenspiegel eindelijk laten fixen, rijdt toch wel wat fijner.
Geef mn vriend allesquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwege positiviteitsweekend zeg ik hier niks over
Sws hersenschadequote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet of ie ook aangeboren epilepsie en hersenschade heeft
Geen, kan ook gwn zonder alleen wel kutter op snelweg enzo. Maar lukt opzich wel.quote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je aangereden in de tijd dat je zonder binnenspiegel reed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |