nu jij nogquote:Op zondag 18 september 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon weggepest door willoow
Iedereen haat me behalve jij Etto en Hermannquote:
Mwah, of ik kan denken fuck it, dp is er weer.quote:
de rest doet er niet toequote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen haat me behalve jij Etto en Hermann
ja, dat lijkt me wel goed planquote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, of ik kan denken fuck it, dp is er weer.
Stiekem haat ik willow absoluut niet.quote:Op zondag 18 september 2016 00:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Iedereen haat me behalve jij Etto en Hermann
True thatquote:
:squote:Op zondag 18 september 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stiekem haat ik willow absoluut niet.
Fuck it, wat boeit mij het eigenlijk. Ik doe met je mee vannacht.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fuck it, wat boeit mij het eigenlijk. Ik doe met je mee vannacht.
Samen met een aantal andere users - zeg ik het ook maar voor de schermen - ben jij wel een van die users zonder wie ik het maar saai vind en waar je voor inlogt.quote:
Zien we dan wel weer.quote:Op zondag 18 september 2016 00:43 schreef Willoow het volgende:
Frank wordt binnenkort ontslagen denk ik
oh ja moet aflevering nog steeds kijkenquote:
Kan je beter handlen als je gemeen doet :squote:Op zondag 18 september 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Samen met een aantal andere users - zeg ik het ook maar voor de schermen - ben jij wel een van die users zonder wie ik het maar saai vind en waar je voor inlogt.
Kortom, willow
is nu op comedy central fuck them all to death!quote:Op zondag 18 september 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja moet aflevering nog steeds kijken
deze man weetquote:
tv kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 00:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is nu op comedy central fuck them all to death!
Neequote:
nee btr altijd stressen tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |