je hebt ook echt een notitieboekje naast je pc he? Ik ookquote:Op zondag 18 september 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een aardige, schrijf ik op.
Ja, zonder grappenquote:Op zondag 18 september 2016 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt ook echt een notitieboekje naast je pc he? Ik ook
Hmmmquote:Op zondag 18 september 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor wanneer ik 'm kan gebruiken.
Je kan nog mee gaan, dan gaan we Engelse stijve jandoedels in de maling nemenquote:
Denk dat je mij ook snel zat raakt om hele andere redenen.quote:Op zondag 18 september 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kan nog mee gaan, dan gaan we Engelse stijve jandoedels in de maling nemen.
Hallo jongetjequote:
ja duurde bij mij ook nirt langquote:Op zondag 18 september 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk dat je mij ook snel zat raakt om hele andere redenen.
En omgekeerd ook trouwens.quote:Op zondag 18 september 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk dat je mij ook snel zat raakt om hele andere redenen.
Sukkelquote:Op zondag 18 september 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja duurde bij mij ook nirt lang
Ben jou op fok al zat.quote:
Ik hoopte natuurlijk op een 'frank raken we nooit zat' - aangevuld met weet ik veel hoeveel hartjes. Maar ja.quote:
Niks.quote:
Zit er niet in.quote:Op zondag 18 september 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoopte natuurlijk op een 'frank raken we nooit zat' - aangevuld met weet ik veel hoeveel hartjes. Maar ja.
Helemaal niks.quote:Op zondag 18 september 2016 00:22 schreef iBeats het volgende:
[..]
wat wil jij hier zeggen??
plebs met een grote mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |