Hier heb je in ieder geval geen last van.quote:
Alles, saai is goed imo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is daar gelukkig aan
Ja alleen we zijn net dima met onze gevoelens voor elkaar dus we doen er niks mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest echt even nadenken of we in de negeerfase zaten of de homofase. volgens mij homo toch?![]()
Wat een puinhoop...quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Lololol VS bombardeert Syrische leger waarna IS oprukt
Barack Hussain Obama
Seksuele intimidatie, TR.quote:
Haha, nog echt ookquote:Op zondag 18 september 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval geen last van.
houden zoquote:Op zondag 18 september 2016 00:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alleen we zijn net dima met onze gevoelens voor elkaar dus we doen er niks mee.
Okéquote:
Gvd speel je weer met mn gevoelensquote:
Ferry Rozenburg - Hull dan?quote:Op zondag 18 september 2016 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval geen last van.
Heb niks gezien nog.quote:Op zondag 18 september 2016 00:01 schreef jamesdeen het volgende:
wat vinden jullie van de nieuwe south park?
quote:
Jij begeeft je denk ik in andere kringen dan mij op het wedstrijdterrein. Kan je lekker discussiëren over hoe duur jouw trailer wel niet was.quote:Op zondag 18 september 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Maar ik ga je overigens als ruiter ooit nog wel verslaan hoor.
Beterschapquote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verveel me
ben ook wat ziekig
kan beter slapen
Komt door de vele open deuren.quote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verveel me
ben ook wat ziekig
kan beter slapen
Je schildert me altijd af als een een of andere elitaire klootviool.quote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij begeeft je denk ik in andere kringen dan mij op het wedstrijdterrein. Kan je lekker discussiëren over hoe duur jouw trailer wel niet was.
Je hebt zelf de lijntjes al gezet op het schilderij. Ik kleur slechts in.quote:Op zondag 18 september 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je schildert me altijd af als een een of andere elitaire klootviool.
kleurt dat makkelijk dan? vanuit een tuinzwembad ?quote:Op zondag 18 september 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hebt zelf de lijntjes al gezet op het schilderij. Ik kleur slechts in.
Dit vind ik wel een aardige, schrijf ik op.quote:Op zondag 18 september 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hebt zelf de lijntjes al gezet op het schilderij. Ik kleur slechts in.
Ik heb niet eens een tuin.quote:Op zondag 18 september 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kleurt dat makkelijk dan? vanuit een tuinzwembad ?
Voor wat? :squote:Op zondag 18 september 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een aardige, schrijf ik op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |