Nee, maar zou het van de andere niet zeker weten. Waarschijnlijk ook wel dood denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof je niet ergens zaad kan verliezen
Niet alles is een spel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook maar een flauw spelletje dat je speelt
alsof je daar niet doorheen prikt
Oh oké.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar zou het van de andere niet zeker weten. Waarschijnlijk ook wel dood denk ik.
Nee, een afgetrapte BMX hier,quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willoow houdt wel van dirty
Nee, ik speel niet mee met jou.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent gewoon nog niet zo bedreven in het spel
weet niet precies welk spel ik zou moeten spelen met jouquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, ik speel niet mee met jou.
Wanneer is de terugreis eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaat willoow overigens nog mee, want morgenmiddag ga ik al weg en als er een ruiter mee komt.
Ik ook niet, ik lul maar mee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet precies welk spel ik zou moeten spelen met jou
Maandag tamelijk laat of dinsdag heel vroeg.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wanneer is de terugreis eigenlijk?
Als je van La Trappe houd.. probeer de Quadrupel Oakaged.. verkopen ze alleen hier bik het klooster in de shop.. das lekker spulquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:51 schreef jamesdeen het volgende:
Godverdomme trappist is kankersterk bier
Ga je met privejet ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maandag tamelijk laat of dinsdag heel vroeg.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, je bent vrij saai
En in plaats van blauwe banden blauwe ballen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, een afgetrapte BMX hier,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |