quote:
Dat weet je nooitquote:Op zondag 18 september 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wat als jij over een jaar of 40 mijn leeftijd hebt dan heb jij het ook wel voor elkaar.
Ben een beetje vloggermoe eigelijk.quote:
ongetwijfeld beter dan die van dat nummer van dying fetusquote:
Bij jou weet ik dat wel zeker.quote:Op zondag 18 september 2016 00:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat weet je nooitEn alles wat je hebt kan je kwijtraken.
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :squote:
fuck de burenquote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :s
Gewoon wonen zonder buren.quote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :s
Dat kan niet. Misschien ben ik over 40 jaar wel dood.quote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat wel zeker.
Ja, je hebt gelijk.quote:
Waar betaal ik dat van?quote:
Welnee. Want, je hebt kennis, mentaliteit en.... Oh ja ik moet gemeen doen. Uh, jij groeit op voor galg en rad.quote:Op zondag 18 september 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat kan niet. Misschien ben ik over 40 jaar wel dood.
gwn complete speakerwall bouwenquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou morgen 2 extra boxen kopen om hun te treiteren
wrm moet je daar rijk voor zijnquote:Op zondag 18 september 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga ik doen als ik viesrijk word
Hahahaquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou morgen 2 extra boxen kopen om hun te treiteren
neppequote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat andere prioriteiten
Kattenquote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaha
Nee, ze klagen srs echt om alles. Ook weleens om mauwende kat.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doneer op Giro 555 voor Frass
Oké frankquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee. Want, je hebt kennis, mentaliteit en.... Oh ja ik moet gemeen doen. Uh, jij groeit op voor galg en rad.
quote:Op zondag 18 september 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh nvm beschouw vorige post maar als niet verzonden :s
quote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
enige wat ik geef zijn microkredieten
werken voor hun geld die afrikaantjes
Je kan ook gewoon je vrouw je huis uit zetten en 500 katten erinquote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik mijn vrouw nooit had ontmoet had ik hier waarschijnlijk gewoond met een stuk of 500 katten
werken is nooit goedquote:
Zo gaat het mij ook eindigen. Als ik niemand ontmoet (waarschijnlijkste optie) alleen maar kattenquote:Op zondag 18 september 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik mijn vrouw nooit had ontmoet had ik hier waarschijnlijk gewoond met een stuk of 500 katten
Ik vermoed zomaar dat ik geen zeggenspraak heb over 'uit huis zetten'.quote:Op zondag 18 september 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je vrouw je huis uit zetten en 500 katten erin
Heb jij katten Frass?quote:Op zondag 18 september 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je vrouw je huis uit zetten en 500 katten erin
die heb k al verkocht voor een gram pep en 3 halve litersquote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onzin
werken is goed voor de ziel
Zo zou het bij mij ook afgelopen zijn ja.quote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo gaat het mij ook eindigen. Als ik niemand ontmoet (waarschijnlijkste optie) alleen maar katten
lol.quote:Op zondag 18 september 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
die heb k al verkocht voor een gram pep en 3 halve liters
goh, verrassend ditquote:
ik mis een deel van het gifjequote:
berichtquote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik mis een deel van het gifje
Was lekker.quote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had wel een kat tot 6,5 maand geleden
zijn allebei gwn cool, katten en hondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had wel een kat tot 6,5 maand geleden
wat? je hebt het beste deel van de gif er afgekniptquote:
katten zeer matige dieren, mijn vrouw had er alleen 1tje.quote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn allebei gwn cool, katten en honden
Ja waren al andere posts eronderquote:Op zondag 18 september 2016 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat? je hebt het beste deel van de gif er afgeknipt
ehh okquote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja waren al andere posts eronder
toch niet naar asiel hè :squote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
katten zeer matige dieren, mijn vrouw had er alleen 1tje.
gelukkig is die nu weg
quote:
Moet je even Tesla kopen en voor 9 uur laten bezorgenquote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Morgen even verzinnen hoe ik bij die jandoedel aankom overigens. Van rijden zal er niet veel meer van komen.
Ik rij welquote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Morgen even verzinnen hoe ik bij die jandoedel aankom overigens. Van rijden zal er niet veel meer van komen.
oh ok coolquote:Op zondag 18 september 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee naar schoonouders was buitenkat
Niet eetbaarquote:
rip hondquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan mijn hond.
Dat was godverdomme een lieve hond.
Helaas aangeboren ziekte.
Ik had het over rijden en een paard he.quote:
Beetje zoals bij Frozen-assassin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan mijn hond.
Dat was godverdomme een lieve hond.
Helaas aangeboren ziekte.
Wel.quote:
weet niet of ie ook aangeboren epilepsie en hersenschade heeftquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Frozen-assassin?
wel minder agressief dan die tokkiehondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn pas huisdieren![]()
Ik kan ook autorijden hoorquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het over rijden en een paard he.
Tuurlijk niet, dierenbeulquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel.
Maar ik mag ze zeker niet opeten
woah als ze echt groot worden kunnen ze ook wel aggressief tov mensen zijn geloof ikquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wel minder agressief dan die tokkiehonden
Nee, maar heb wel binnenspiegel eindelijk laten fixen, rijdt toch wel wat fijner.quote:
Hoeveel mensen heb je aangereden in de tijd dat je zonder binnenspiegel reed?quote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel binnenspiegel eindelijk laten fixen, rijdt toch wel wat fijner.
Geef mn vriend allesquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwege positiviteitsweekend zeg ik hier niks over
Sws hersenschadequote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet of ie ook aangeboren epilepsie en hersenschade heeft
Geen, kan ook gwn zonder alleen wel kutter op snelweg enzo. Maar lukt opzich wel.quote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je aangereden in de tijd dat je zonder binnenspiegel reed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |