Niet eetbaarquote:
rip hondquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan mijn hond.
Dat was godverdomme een lieve hond.
Helaas aangeboren ziekte.
Ik had het over rijden en een paard he.quote:
Beetje zoals bij Frozen-assassin?quote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dan mijn hond.
Dat was godverdomme een lieve hond.
Helaas aangeboren ziekte.
Wel.quote:
weet niet of ie ook aangeboren epilepsie en hersenschade heeftquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Frozen-assassin?
wel minder agressief dan die tokkiehondenquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn pas huisdieren![]()
Ik kan ook autorijden hoorquote:Op zondag 18 september 2016 01:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het over rijden en een paard he.
Tuurlijk niet, dierenbeulquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel.
Maar ik mag ze zeker niet opeten
woah als ze echt groot worden kunnen ze ook wel aggressief tov mensen zijn geloof ikquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wel minder agressief dan die tokkiehonden
Nee, maar heb wel binnenspiegel eindelijk laten fixen, rijdt toch wel wat fijner.quote:
Hoeveel mensen heb je aangereden in de tijd dat je zonder binnenspiegel reed?quote:Op zondag 18 september 2016 01:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel binnenspiegel eindelijk laten fixen, rijdt toch wel wat fijner.
Geef mn vriend allesquote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwege positiviteitsweekend zeg ik hier niks over
Sws hersenschadequote:Op zondag 18 september 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet of ie ook aangeboren epilepsie en hersenschade heeft
Geen, kan ook gwn zonder alleen wel kutter op snelweg enzo. Maar lukt opzich wel.quote:Op zondag 18 september 2016 01:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je aangereden in de tijd dat je zonder binnenspiegel reed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |