quote:
Dat weet je nooitquote:Op zondag 18 september 2016 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wat als jij over een jaar of 40 mijn leeftijd hebt dan heb jij het ook wel voor elkaar.
Ben een beetje vloggermoe eigelijk.quote:
ongetwijfeld beter dan die van dat nummer van dying fetusquote:
Bij jou weet ik dat wel zeker.quote:Op zondag 18 september 2016 00:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat weet je nooitEn alles wat je hebt kan je kwijtraken.
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :squote:
fuck de burenquote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :s
Gewoon wonen zonder buren.quote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, mijn geluid stond nog hard. Gaan de buren morgen weer klagen :s
Dat kan niet. Misschien ben ik over 40 jaar wel dood.quote:Op zondag 18 september 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dat wel zeker.
Ja, je hebt gelijk.quote:
Waar betaal ik dat van?quote:
Welnee. Want, je hebt kennis, mentaliteit en.... Oh ja ik moet gemeen doen. Uh, jij groeit op voor galg en rad.quote:Op zondag 18 september 2016 00:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat kan niet. Misschien ben ik over 40 jaar wel dood.
gwn complete speakerwall bouwenquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou morgen 2 extra boxen kopen om hun te treiteren
wrm moet je daar rijk voor zijnquote:Op zondag 18 september 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga ik doen als ik viesrijk word
Hahahaquote:Op zondag 18 september 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou morgen 2 extra boxen kopen om hun te treiteren
neppequote:Op zondag 18 september 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat andere prioriteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |