Waarschijnlijk denken zij zo over jou.quote:
Ik kan wel minstens 5 situaties bedenken die minder leuk zijn hoor :squote:Op zaterdag 17 september 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Iemand zei net tegen mij dat alles leuker is dan het FOK!forum. Maar even opgebiecht dat ik hier ook actief ben.
Tyquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sterkte met paardje bby
oneensquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Dat was het wel weer. Mobiel FOK!ken is aids.
Mwah. Nog buiten het feit dat ik me heb aangemeld voor hoinkie's show - ik praat misschien ietwat bekakt -, ben ik een selfmade man. Ik heb ooit nog cornflakes met water gegegeten, godverdomme.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken zij zo over jou.
Hem. Darmontsteking.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er loos met haar dan?
nou nou frank wat een zware jeugd heb jij gehad zegquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Nog buiten het feit dat ik me heb aangemeld voor hoinkie's show - ik praat misschien ietwat bekakt -, ben ik een selfmade man. Ik heb ooit nog cornflakes met water gegegeten, godverdomme.
Je bent nou eenmaal geboren kakker, sry. Zit in je bloed.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. Nog buiten het feit dat ik me heb aangemeld voor hoinkie's show - ik praat misschien ietwat bekakt -, ben ik een selfmade man. Ik heb ooit nog cornflakes met water gegegeten, godverdomme.
Oh.quote:
in zijn darmen..quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maa
[..]
Oh.. Waar zit die ontsteking precies?
Wss zat hij gwn recalcitrant cornflakes met water te eten, terwijl de rest croissants en verse jus nam.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou nou frank wat een zware jeugd heb jij gehad zeg
Darm...quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh.. Waar zit die ontsteking precies?
Ik had geen zwembad in de tuin.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent nou eenmaal geboren kakker, sry. Zit in je bloed.
Nou, woehoequote:Op zaterdag 17 september 2016 23:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had geen zwembad in de tuin.
Prima, ik mis het eigenlijk niet eens meer zo. Ja, als je soms wat wil bestellen - 80 % is vlees - maar verder.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe gaat het met je vegetarische levensstijl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |