SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Omdat het ook bezwaarlijk kan zijn dat mensen als donor worden gezien, de overheid kan zich hierdoor minderen in haar zorgplicht en de organen verkopen. Daarnaast is dit een last/bezwaring die je vanaf de geboorte meedraagt. Je kan pas opt-inen of outen vanaf je 12de levensjaar.quote:
Om nog maar te zwijgen over mensen die niet wilsbekwaam zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ja op TT.
[..]
Omdat het ook bezwaarlijk kan zijn dat mensen als donor worden gezien, de overheid kan zich hierdoor minderen in haar zorgplicht en de organen verkopen. Daarnaast is dit een last/bezwaring die je vanaf de geboorte meedraagt. Je kan pas opt-inen of outen vanaf je 12de levensjaar.
Is niet rond de 10% technisch analfabeetquote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over mensen die niet wilsbekwaam zijn.
Fijn dat je weer aangesterkt bent.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Jongensssss. Goed nieuws. Ik ben weer op gewicht.
Kun je dat niet ontsmetten?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef Saind het volgende:
Opper gaat niet over bloed maar risico op ziekte. Hepatitis van snuifbuis delen enzo
Nog 2 dagenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechte TT.
Mijn TT was: there's no such thing as society
helaas slechte wifi pakt me
Hopelijk gaat nu iedereen zich afmelden als donor als statement.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Sws geen fijn gevoel dat ze je lijk leeghalen. Laat mij maar heel de oven ingaan
Van dat verhaal geloof ik nog steeds helemaal niks (Het zou zelfs om 2,5 miljoen mensen gaan en dan zijn kinderen waarschijnlijk niet meegerekend)quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet rond de 10% technisch analfabeet
Begraven > Cremerenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Sws geen fijn gevoel dat ze je lijk leeghalen. Laat mij maar heel de oven ingaan
Van mij mogen ze alles hebben, zoveel de nabestaanden het toelaten.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Lolquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dat verhaal geloof ik nog steeds helemaal niks (Het zou zelfs om 2,5 miljoen mensen gaan en dan zijn kinderen waarschijnlijk niet meegerekend)
Ja tuurlijk of gewoon je eigen buis maar ze willen t risico niet lopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je dat niet ontsmetten?
Ja,waren zware maanden zo onder de 80 kgquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn dat je weer aangesterkt bent.
Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Saind het volgende:
Aangemeld als bloeddonor. Lieve jongen ben ik ook
2,5 miljoen van alle volwassenen he dat zijn echt veel mensen procentueel.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol
Ik wel
Denk dat de meeste allochtonen in feite analfabeet zijn in de zin dat brieven van de overheid niet te lezen zijn
Ik heb ze wel meegemaakt hoor. En als ik in de tram mensen soms hoor sprekenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dat verhaal geloof ik nog steeds helemaal niks (Het zou zelfs om 2,5 miljoen mensen gaan en dan zijn kinderen waarschijnlijk niet meegerekend)
Gewoon ben n jerry's, ben je zo op gewichtquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja,waren zware maanden zo onder de 80 kg
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
2,5 miljoen van alle volwassenen he dat zijn echt veel mensen procentueel.
nu gaan natuurlijk ook de campagnes om je keuze vast te laten leggen verdwijnen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat nu iedereen zich afmelden als donor als statement.
Net ff op de site gedaan. Sanguin.nlquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
[..]
2,5 miljoen van alle volwassenen he dat zijn echt veel mensen procentueel.
Wat wil je dan? Zuur? Zwaar? Zoet?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik loop stage 10 min van de bierkoning, raad mij alle niet bittere bieren aan plx.
Dit klinkt verre van logisch anders.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Kijkend naar de verdeling van IQ is dat niet meer dan logisch?
Is wel lekker goedkoop. Ook geen voorlichting meer geven op scholen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu gaan natuurlijk ook de campagnes om je keuze vast te laten leggen verdwijnen.
Ik zou het hen vragen. Ze hebben gvd bijna 2000 soorten man.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik loop stage 10 min van de bierkoning, raad mij alle niet bittere bieren aan plx.
Zuur en zoet. Had al laatst wat lambiek geuse bier gekocht daar en wat gose bier. Morgen ga ik voor de lambiek kriekquote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Zuur? Zwaar? Zoet?
Misschien kan CDA met SGP en CU een campagne starten om mensen bewust te makenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel lekker goedkoop. Ook geen voorlichting meer geven op scholen.
Hij vond berliner weisse van bbno heel chillquote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Zuur? Zwaar? Zoet?
Gemiddelde is 100. Tussen 85 en 115 is normaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht dat 20% een IQ van onder de 90 had?
Ondergemiddeld.
Reken daar enorme hoeveelheden allochtonen bij die zeker 1e generatie functioneel analfabeet zijn.
En ouderen.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gemiddelde is 100. Tussen 85 en 115 is normaal.
Gaan ze wel doen denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan CDA met SGP en CU een campagne starten om mensen bewust te maken
Ja, heb al lang besteld.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Maar over 2 dagen komt de Iphone7 uit
Ah, het is dus wel echt zelf langsgaan om te doneren in tegenstelling tot het zijn van een donor. Ik heb goffedomme geeneens tijd om mijn VOG aan te vragen de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Net ff op de site gedaan. Sanguin.nl
Mamma en mannenliefde van 't IJ zijn ook lekker. En ik had er een met een wolf ofzo laatst, weet de naam niet meer want ik was al redelijk ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij vond berliner weisse van bbno heel chill
jeejquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Maar over 2 dagen komt de Iphone7 uit
Welke geuze had je?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zuur en zoet. Had al laatst wat lambiek geuse bier gekocht daar en wat gose bier. Morgen ga ik voor de lambiek kriek
ga je die serieus nemenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt
gewoon nieuwe pockie
Ik ben wel beetje hyped, nog niet besteld alleenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt
gewoon nieuwe pockie
Applequote:Op woensdag 14 september 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
telefoon interesseert me weinig
iphone altijd chill
waarom dan de nieuwstequote:Op woensdag 14 september 2016 21:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
telefoon interesseert me weinig
iphone altijd chill
Ik ben ook geen Apple fan.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je gelijk wie skeer is en wie niet
Drie fonteinen. Iets meer (zure) pit .quote:Op woensdag 14 september 2016 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke vond je lekkerder?
Heb gisteren weer 9 verschillende geuzes en lambics gehad
Weet je ook gelijk wie achterlijk is en wie niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
loop jij lekker met skere androidquote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk wie achterlijk is en wie niet.
Bij de bierkoning hebben ze nu tilquin queutsche (pruim) en tilquin mure (bramen). Allebei konjolekkerquote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Drie fonteinen. Iets meer (zure) pit .
doet precies wat je wilquote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
loop jij lekker met skere android
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk wie achterlijk is en wie niet.
Na het lezen van een dusdanige post gaat mijn beeldvorming ook hard.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Saind en ik zijn laatst bij drie fonteinen geweest. Ze hebben nog veel betere geuzes dan de normale die jij waarschijnlijk had.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Drie fonteinen. Iets meer (zure) pit .
S7 edge, customized alles. Custom rom, custom icons, custom menu alles. En betaal niet voor alles extra.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
loop jij lekker met skere android
Ik ook A+quote:Op woensdag 14 september 2016 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na het lezen van een dusdanige post gaat mijn beeldvorming ook hard.
Was getekend Littlerabbit met bloedgroep A Rh positief
Interesseert me geen zak.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
S7 edge, customized alles. Custom rom, custom icons, custom menu alles. En betaal niet voor alles extra.
Die mure moet ik nog steeds eens hebben. Gisteren wel de beide quetsches op. Leuk om het verschil te proeven.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij de bierkoning hebben ze nu tilquin queutsche (pruim) en tilquin mure (bramen). Allebei konjolekker
Kan mij voorstellen dat ze daar betere hebben, alleen verkrijgbaar bij de brouwerij.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Saind en ik zijn laatst bij drie fonteinen geweest. Ze hebben nog veel betere geuzes dan de normale die jij waarschijnlijk had.
Ik vond normale queutsche iets fruitiger toen. Maar zat wel een dag tussen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die mure moet ik nog steeds eens hebben. Gisteren wel de beide quetsches op. Leuk om het verschil te proeven.
Wie niet. Enkel India en China gaan hard op de B positief waardoor het wereldwijd genomen alsnog hoog staat.quote:
ben van iphone 6 naar s7 gegaan. Het is wel nice nu ik een extra dag zonder opladen kan. Ook foto's automatisch opslaan naar me sd kaart ook nicequote:Op woensdag 14 september 2016 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
S7 edge, customized alles. Custom rom, custom icons, custom menu alles. En betaal niet voor alles extra.
Over precies 2 weken zit ik in het vliegtuig.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer ga je naar zuid-korea opper
Ik ga misschien naar texas, 2 weken, iets voor de verkiezingen. Republican area genotquote:Op woensdag 14 september 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer ga je naar zuid-korea opper
LSD als in drugs?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond normale queutsche iets fruitiger toen. Maar zat wel een dag tussen.
Kan wel een mure meenemen dit weekend. Moet zondag wel beetje fris zijn voor de LSD
Is dit serieus een vernieuwend iets op de Iphonequote:Op woensdag 14 september 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben van iphone 6 naar s7 gegaan. Het is wel nice nu ik een extra dag langer kan. [b]Ook foto's automatisch opslaan naar me sd kaart ook nice [/b]
moest je nog tips?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over precies 2 weken zit ik in het vliegtuig.
Herman den Blijkergenot.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:42 schreef JanCees het volgende:
Heerlijk plat Volendams bij de bosbaan
Ja, heel graag.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest je nog tips?
heb namelijk tips gekregen van kameraad die in seoul woont
maar dan zeg ik je die morgen, zit nu op openbare airport wifi vertrouw die niet voor mail
nee man, iphone heeft geen sd kaartquote:Op woensdag 14 september 2016 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit serieus een vernieuwend iets op de Iphone
Wat doenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar texas, 2 weken, iets voor de verkiezingen. Republican area genot.
Rondreizen. Tante van een vriend woont in houston, daar kunnen we blijven, en dan ook een weeke touren naar onder andere New Orleans en Dallas etcquote:Op woensdag 14 september 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat doen
Ben daar ook geweest ongeveer een week.
Zeer vriendelijke mensen
lekker manquote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks lekker slapen in het vliegtuig.
Top. We zijn een kleine week in Seoul.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dm je morgen als ik thuis ben
Beetje schietenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rondreizen. Tante van een vriend woont in houston, daar kunnen we blijven, en dan ook een weeke touren naar onder andere New Orleans en Dallas etc
Ik ga straks slapen in bed.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks lekker slapen in het vliegtuig.
benauwd hier welquote:Op woensdag 14 september 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga straks slapen in bed.
Wij zitten er sterk aan te denken om langs te gaan in de winter.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Top. We zijn een kleine week in Seoul.
Neem wat jester King en live oak blikkies voor me meequote:Op woensdag 14 september 2016 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rondreizen. Tante van een vriend woont in houston, daar kunnen we blijven, en dan ook een weeke touren naar onder andere New Orleans en Dallas etc
Als het doorgaat, post ik het wel hier. Kun je mij een boodschappenlijst sturen via wa.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Neem wat jester King en live oak blikkies voor me mee
Heb je nog fouten gemaakt tussen vrouw en vriendin of verloofde?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij zitten er sterk aan te denken om langs te gaan in de winter.
Echter is onze tijd beperkt, omdat mijn vrouw 2 weken tussen coschappen heeft.
Neem maar een extra koffer mee.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het doorgaat, post ik het wel hier. Kun je mij een boodschappenlijst sturen via wa.
Eindbaasquote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het doorgaat, post ik het wel hier. Kun je mij een boodschappenlijst sturen via wa.
In het Nederlands alleen omdat ik dat weinig tot niet spreek.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je nog fouten gemaakt tussen vrouw en vriendin of verloofde?
Typen gaat je wel goed af dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het Nederlands alleen omdat ik dat weinig tot niet spreek.
Dus automatiseerd nauwelijks.
Daar kan ik verbeteren.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Typen gaat je wel goed af dan.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sos is echt goedkoop in costa rica
Wat moet ik naar texas meenemen? Koffer met hemdje, zwembroek, teenslippers en 2 korte broeken. De rest koop ik daar wel. Lekker goedkoop kleding kopenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Neem maar een extra koffer mee.
Gaat er meer om wat je mee terug neemt.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat moet ik naar texas meenemen? Koffer met hemdje, zwembroek, teenslippers en 2 korte broeken. De rest koop ik daar wel. Lekker goedkoop kleding kopen.
Hoezo doet hij dat dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mensen die zich nu hebben laten uitschrijven als donor zoals Mortaxx extreem sneu.
En van mij mogen ze alles hebben als ik dood ben.
Ik vind dat je iedere keuze moet respecteren.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mensen die zich nu hebben laten uitschrijven als donor zoals Mortaxx extreem sneu.
Je moet een statement maken tegen deze wetsvoorstelquote:
Wat PC hardware, bier, bourbon en een mooie blonde texaanse.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaat er meer om wat je mee terug neemt.
Amerikanen vind ik verder wel matig volk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat PC hardware, bier, bourbon en een mooie blonde texaanse.
Haalt de 1e kamer sws niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn genoeg mooie amerikanen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen vind ik verder wel matig volk hoor.
Ik vind jou ontzettend sneu als je dat sneu vindtquote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik liep gisteravond met 3 Amerikanen en een Costa Ricaan over de Grote Markt in Brussel. Dat vonden ze echt heel prachtig.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haalt de 1e kamer sws niet.
En ik vind het niet ook erg. Als ik dood ben heeft me lichaam geen waarde, dus als ik iemand ermee kan helpen waarom niet.
ninja editquote:Op woensdag 14 september 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haalt de 1e kamer sws niet.
En ik vind het niet ook erg. Als ik dood ben heeft mijn lichaam geen waarde, dus als ik iemand ermee kan helpen waarom niet.
leek op een mopquote:Op woensdag 14 september 2016 21:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond met 3 Amerikanen en een Costa Ricaan over de Grote Markt in Brussel. Dat vonden ze echt heel prachtig.
Oh guttegut zeg.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet een statement maken tegen deze wetsvoorstel
had ik een paar dagen ervoor al gedaanquote:Op woensdag 14 september 2016 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Te heet nog hier. Morgen laatste dagje hitte.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:50 schreef Saind het volgende:
Het wordt wel koel vanavonddat wordt slapen
Die man van de dierenpartij moet zijn zetel maar opgeven. Is het Kamerlidmaatschap niet waard.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen zich nu uitschrijft is het snel afgelopen.
#kominverzet
#voorvrijheid
#tegencollectivisme
Gaat ook niet door. De mensen die erover gaan in de 1e kamer hebben een zure leven, daarnaast sneuvelen veel medische wetsvoorstellen daar i.v.m. juridische gedoe wat erbij komt.quote:
Fenerbahce speelt toch pas morgen?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie overal Turken op tv. Word er wel moe van.
een insectquote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat dit is
[ afbeelding ]
Verstandige mensenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat ook niet door. De mensen die erover gaan in de 1e kamer hebben een zure leven, daarnaast sneuvelen veel medische wetsvoorstellen daar i.v.m. juridische gedoe wat erbij komt.
Een gordijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat dit is
[ afbeelding ]
Dat is een Pokémon.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat dit is
[ afbeelding ]
vliegende kakkerlakquote:Op woensdag 14 september 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Weet iemand wat dit is
[ afbeelding ]
lekker ja.quote:
Werken voor je geld maestro.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Over een paar dagen is mn sabbatical afgelopen![]()
ja, moet helaas weerquote:Op woensdag 14 september 2016 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werken voor je geld maestro.
Henny?quote:
Ik heb 1 britse gehad en nu op mn 2e poolse.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
huur zo een goedkope mexicaantje
Turkje, dan kun je elke dag spugen op het en je goed voelen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
huur zo een goedkope mexicaantje
quote:
kan tochquote:Op woensdag 14 september 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen als je eigen onderneming hebt of zzp
Inso, ga je hier nog afstand van nemen?twitter:tcasuals_ twitterde op woensdag 14-09-2016 om 21:30:17Legia'lıların kontrolden çıktığı anlar. https://t.co/pvS1hQx3wl reageer retweet
hoeveel zullen ze er op pakkenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
Inso, ga je hier nog afstand van nemen?twitter:tcasuals_ twitterde op woensdag 14-09-2016 om 21:30:17Legia'lıların kontrolden çıktığı anlar. https://t.co/pvS1hQx3wl reageer retweet
Dan moet je goed kijken of ze Gülen zijn. voor je het weet krijg je een heel leger aan turken voor je deur. Zit je niet op te wachten smoofquote:Op woensdag 14 september 2016 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Turkje, dan kun je elke dag spugen op het en je goed voelen.
Die had het beste filmpje.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel zullen ze er op pakken
en hoeveel zal een (achter)neef zijn
waarom is dit een turkse tweet
het staat je ook vrij jaquote:
wat gebeurd erquote:Op woensdag 14 september 2016 22:07 schreef Caland het volgende:
Legia een paar jaar geen Europees voetbal. Jammer.
Check out @TolgEro's Tweet: https://twitter.com/TolgEro/status/776139849359294464?s=08quote:
pepperspray gepiktquote:Op woensdag 14 september 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Check out @TolgEro's Tweet: https://twitter.com/TolgEro/status/776139849359294464?s=08
Gulen, erdogan, allebei is het kut. Alleen de wat neutrale turken kan ik waarderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je goed kijken of ze Gülen zijn. voor je het weet krijg je een heel leger aan turken voor je deur. Zit je niet op te wachten smoof
quote:A May-be baby!
Turken zijn altijd wel tof.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gulen, erdogan, allebei is het kut. Alleen de wat neutrale turken kan ik waarderen.
Nope. Toch geen breuk.quote:
Europa is in de uitverkoop gedaan heeft Bumagod gezegd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe staat de CDA t/o de turkendeal opper? Vooral nu meer "vluchtelingen" doorvluchten naar griekenland?
CDA zit vuistdiep in de White genocide agenda van de EUquote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe staat de CDA t/o de turkendeal opper? Vooral nu meer "vluchtelingen" doorvluchten naar griekenland?
Gast, jij bent gek.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Turken zijn altijd wel tof.
Mocros ook nooit problemen mee
Ze hebben tenminste geen White guilt zoals de rest.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CDA zit vuistdiep in de White genocide agenda van de EU
Mooi. Gips is ruk. Jammer van het eigen risico dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Toch geen breuk.
Moet hem de komende dagen wat meer gaan belasten. En kan zelfs al een beetje lopen/strompelen, dus dat scheelt.
en daar hebben ze zelf niet aan meegewerkt?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Europa is in de uitverkoop gedaan heeft Bumagod gezegd.
het christendom draait om schuld en boetequote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste geen White guilt zoals de rest.
Niet wat betreft de Turkendeal. Daar waren ze op tegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en daar hebben ze zelf niet aan meegewerkt?
Ik heb zat ruzie gehad met uitgaan in zaandam met turken, kermis met turken, uitgaan in adam met mocro's. Ik woon 5 min van de poelenburg wijk en daar heb ik ook vaak zat ruzie gehad met kanjer pubertjes met een ecto bouw die dan tijdens het fietsen op je spugen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad.
Ja njah als je er letterlijk niet op kan staan moet je wel een foto laten maken. Voet is wel helemaal geel uitgeslagen en nog flink wat vochtophoping. Heb nu een drukverband maar haal hem er morgen wel af.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi. Gips is ruk. Jammer van het eigen risico dan.
The west is the best.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het christendom draait om schuld en boete
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zat ruzie gehad met uitgaan in zaandam met turken, kermis met turken, uitgaan in adam met mocro's. Ik woon 5 min van de poelenburg wijk en daar heb ik ook vaak zat ruzie gehad met kanjer pubertjes met een ecto bouw die dan tijdens het fietsen op je spugen.
smoofie is dan ook roomblank.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
En ik heb mn hele leven met turken en mocros omgegaan.
allochtonen onder elkaar
ik ookquote:Op woensdag 14 september 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
smoofie is dan ook roomblank.
Wallah ik pakzzee kaankerrrrr hardquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allochtonen onder elkaar
tis watquote:Op woensdag 14 september 2016 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wallah ik pakzzee kaankerrrrr hard
Smoofie is toch ook pindaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allochtonen onder elkaar
Het is gewoon ongelofelijk als je geen ruzie met dat volk heb gehad als je in de buurt van grote groepen mocros en turken woont.quote:
Ja lekker veel drinken, te erg belasten en de volgende dag boeten.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja njah als je er letterlijk niet op kan staan moet je wel een foto laten maken. Voet is wel helemaal geel uitgeslagen en nog flink wat vochtophoping. Heb nu een drukverband maar haal hem er morgen wel af.
Alcohol wil ook nog wel eens helpen hoop ik dan
Alleen altijd ruzie met antisquote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is gewoon ongelofelijk als je geen ruzie met dat volk heb gehad als je in de buurt van grote groepen mocros en turken woont.
Ik vermijd ruzie man, maar als ze vragen om een aansteker en dan mn aansteker afpakken en dan stoer gaan doen, dan lukt dat vermijden ook niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wil ie daarom compenseren
Opgegroeid met Turken. Ook echt nooit problemen mee gehad. Behalve dat ze soms net iets te trots zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is gewoon ongelofelijk als je geen ruzie met dat volk heb gehad als je in de buurt van grote groepen mocros en turken woont.
antis zijn echt net apenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen altijd ruzie met antis
Nationalisme is wel goed iets.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
Behalve dat ze soms net iets te trots zijn.
Ik neem 1 kruk meequote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja lekker veel drinken, te erg belasten en de volgende dag boeten.
Onderontwikkeld volk ja.quote:
Dan willen ze iets van je, meestal is het dan je zusje.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Opgegroeid met Turken. Ook echt nooit problemen mee gehad. Behalve dat ze soms net iets te trots zijn.
Marokkanen is echt een heel ander verhaal. Als die aardig tegen je gaan doen moet je pas echt oppassen
Gewoon in het algemeen ook. Die trots doet ze meer kwaad dan goed imo.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nationalisme is wel goed iets.
Haal je er toch nooit uit.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen ook. Die trots doet ze meer kwaad dan goed imo.
definieer geintegreerdquote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
De Syrisch orthodoxen hier zijn prima geïntegreerde mensen.
Turken en Marokkanen iets minder.
In de holland casino misschienquote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
definieer geintegreerd
zijn chinezen geintegreerd
en in de maffia jaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de holland casino misschien
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
De Syrisch orthodoxen hier zijn prima geïntegreerde mensen.
Turken en Marokkanen iets minder.
vind de focus op integratie ook wat treurigs hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
definieer geintegreerd
krijg je ervan ja als je 50 jaar mensen importeert jaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:23 schreef Typisch het volgende:
zolang ze geen misdaden begaan mogen ze van mij hier in nederland zijn
Van mij mogen ze allemaal opdonderen als ze geen Nederlands kunnen en zoveel zeiken over dat we meer respect moet hebben.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg je ervan ja als je 50 jaar mensen importeert ja
multiculti samenleving is mislukt
integreren gaat toch nooit gebeuren
ben het met je eens, als iemand zich aan de wet houdt
melkpoederquote:
moet jij wetenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal opdonderen als ze geen Nederlands kunnen en zoveel zeiken over dat we meer respect moet hebben.
Kruidvat, kruid, kruit, buskruit.quote:
Waarom zou je daarover niet mogen zeuren?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal opdonderen als ze geen Nederlands kunnen en zoveel zeiken over dat we meer respect moet hebben.
Restecp moet je verdienen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover niet mogen zeuren?
De meeste mensen verdienen het niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Restecp moet je verdienen.
Omdat we een westers land zijn met westerse normen en waarden. Als ze dat niet bevalt, dan snap ik niet wat ze hier nog doen. Zijn we hypocriet? Ja, maar dat boeit mij geen flikker.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover niet mogen zeuren?
Daar kan ik wel inkomen, maar het recht om er over te zeuren heb je (gelukkig) in ons land. Ook als niet-Nederlander.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Restecp moet je verdienen.
Nou ja, Nederlands kunnen praten (ook evt. thuis), respect hebben voor de Nederlandse gebruiken, proberen zich in te zetten voor de maatschappij.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
definieer geintegreerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat we een westers land zijn met westerse normen en waarden. Als ze dat niet bevalt, dan snap ik niet wat ze hier nog doen. Zijn we hypocriet? Ja, maar dat boeit mij geen flikker.
Dit vind ik echt nergens op slaan.quote:
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, Nederlands kunnen praten (ook evt. thuis), respect hebben voor de Nederlandse gebruiken, proberen zich in te zetten voor de maatschappij.
En waarom mogen ze van jou wel zeuren?quote:
Al die Turken moeten terug naar Marrakechquote:Op woensdag 14 september 2016 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat we een westers land zijn met westerse normen en waarden. Als ze dat niet bevalt, dan snap ik niet wat ze hier nog doen. Zijn we hypocriet? Ja, maar dat boeit mij geen flikker.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb persoonlijk een stuk meer afkeer tegen de blanke werklozen in een gemiddelde vogelaarbuurt kankerend op alles wat maar een vorm van autoriteit uitstraalt of het nou ergens opslaat of niet want ja, de overheid MOET HUN ALTIJD HEBBE
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Wat een neppe snol zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
In een Westerse samenleving mag iedereen een mening hebben.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En waarom mogen ze van jou wel zeuren?
Omdat dat een recht is in ons land. Kan ik het mee oneens zijn, maar daarom hoeven ze niet gelijk het land uit.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En waarom mogen ze van jou wel zeuren?
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Klagen over buitenlanders is ook alleen bij mensen die bijzonder weinig bereiken.
Meer respect voor de allochtoon die het nog crimineel probeert te maken
Leasebedrijven leven op die gastenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Klagen over buitenlanders is ook alleen bij mensen die bijzonder weinig bereiken.
Meer respect voor de allochtoon die het nog crimineel probeert te maken
Jou nemen we ook niet echt meer serieus als het op vrouwen aankomt sinds jij de fotos van madame_paon wel kon waarderen.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb persoonlijk een stuk meer afkeer tegen de blanke werklozen in een gemiddelde vogelaarbuurt kankerend op alles wat maar een vorm van autoriteit uitstraalt of het nou ergens opslaat of niet want ja, de overheid MOET HUN ALTIJD HEBBE
Nou niet echt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leasebedrijven leven op die gasten
melkpoeder kan je ook overal kopenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon online te bestellen, doet mn moeder ook.
voor buitenlandquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
melkpoeder kan je ook overal kopenHoezo kruidvat
Er zitten natuurlijk ook goede bij hoor. Zo heb ik 2 marokkanen bij mn stage adres die perfect geíntegreerd zijn.quote:
Gezien het een recht is gedragen ze zich al naar onze maatstaven. Onze vrijheden zijn naar westers denkwijze gevormd he?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat dat een recht is in ons land. Kan ik het mee oneens zijn, maar daarom hoeven ze niet gelijk het land uit.
Geen idee, was een tijd geleden een ding dat alle schappen leeg gekocht worden door Chinezenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
melkpoeder kan je ook overal kopenHoezo kruidvat
Kutvolk. Staan ze om 14:00 's middags als een groep voor de deur te roken, te zuipen en weet ik veel wat en je weet bij voorbaat al hoe het gesprek gaat. Eerst interesse veinzen om vervolgens te gaan klagen, klagen en nog eens klagen.quote:
hier was laatst feest met Chinatown themaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk ook goede bij hoor. Zo heb ik 2 marokkanen bij mn stage adres die perfect geíntegreerd zijn.
Stemmen zelfs VVD.
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier was laatst feest met Chinatown thema
Toen was ik met schort en frituurmand heen
Ja overalquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, was een tijd geleden een ding dat alle schappen leeg gekocht worden door Chinezen
quote:
Ja dit bedoel ik ook meer vanuit mijn oogpunt als onderwijzer.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit vind ik echt nergens op slaan.
Voor de rest wel eens.
Als je als ouder de taal niet goed genoeg spreekt kun je er beter voor zorgen dat de moedertaal on point is.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik ook meer vanuit mijn oogpunt als onderwijzer.
Heel vaak zeiken die ouders juist dat hun kinderen voor spelling en begrijpend lezen en de verhaal rekensommen hele lage scores halen en dat het aan de school is om het taalprobleem aan te pakken.
Maar als ze thuis geen woord Nederlands praten, is dat bijna onbegonnen werk.
Natuurlijk mogen ze zelf weten welke taal ze thuis spreken, maar er zitten wel consequenties aan vast.
Right wing staat ook voor persoonlijke vrijheden in gedachtegoed.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij mijn right wing denken niet waarderen
Typisch is een d66 stemmer als de PP niet bestond.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij mijn right wing denken niet waarderen
2-1quote:Op woensdag 14 september 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leal Madlid gaat lekker zie ik
Edit: oh en net op dat moment... eikels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |