Nope. Toch geen breuk.quote:
Europa is in de uitverkoop gedaan heeft Bumagod gezegd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe staat de CDA t/o de turkendeal opper? Vooral nu meer "vluchtelingen" doorvluchten naar griekenland?
CDA zit vuistdiep in de White genocide agenda van de EUquote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Hoe staat de CDA t/o de turkendeal opper? Vooral nu meer "vluchtelingen" doorvluchten naar griekenland?
Gast, jij bent gek.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Turken zijn altijd wel tof.
Mocros ook nooit problemen mee
Ze hebben tenminste geen White guilt zoals de rest.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
CDA zit vuistdiep in de White genocide agenda van de EU
Mooi. Gips is ruk. Jammer van het eigen risico dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Toch geen breuk.
Moet hem de komende dagen wat meer gaan belasten. En kan zelfs al een beetje lopen/strompelen, dus dat scheelt.
en daar hebben ze zelf niet aan meegewerkt?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Europa is in de uitverkoop gedaan heeft Bumagod gezegd.
het christendom draait om schuld en boetequote:Op woensdag 14 september 2016 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste geen White guilt zoals de rest.
Niet wat betreft de Turkendeal. Daar waren ze op tegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en daar hebben ze zelf niet aan meegewerkt?
Ik heb zat ruzie gehad met uitgaan in zaandam met turken, kermis met turken, uitgaan in adam met mocro's. Ik woon 5 min van de poelenburg wijk en daar heb ik ook vaak zat ruzie gehad met kanjer pubertjes met een ecto bouw die dan tijdens het fietsen op je spugen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad.
Ja njah als je er letterlijk niet op kan staan moet je wel een foto laten maken. Voet is wel helemaal geel uitgeslagen en nog flink wat vochtophoping. Heb nu een drukverband maar haal hem er morgen wel af.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi. Gips is ruk. Jammer van het eigen risico dan.
The west is the best.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het christendom draait om schuld en boete
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb zat ruzie gehad met uitgaan in zaandam met turken, kermis met turken, uitgaan in adam met mocro's. Ik woon 5 min van de poelenburg wijk en daar heb ik ook vaak zat ruzie gehad met kanjer pubertjes met een ecto bouw die dan tijdens het fietsen op je spugen.
smoofie is dan ook roomblank.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
En ik heb mn hele leven met turken en mocros omgegaan.
allochtonen onder elkaar
ik ookquote:Op woensdag 14 september 2016 22:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
smoofie is dan ook roomblank.
Wallah ik pakzzee kaankerrrrr hardquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allochtonen onder elkaar
tis watquote:Op woensdag 14 september 2016 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wallah ik pakzzee kaankerrrrr hard
Smoofie is toch ook pindaquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
allochtonen onder elkaar
Het is gewoon ongelofelijk als je geen ruzie met dat volk heb gehad als je in de buurt van grote groepen mocros en turken woont.quote:
Ja lekker veel drinken, te erg belasten en de volgende dag boeten.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja njah als je er letterlijk niet op kan staan moet je wel een foto laten maken. Voet is wel helemaal geel uitgeslagen en nog flink wat vochtophoping. Heb nu een drukverband maar haal hem er morgen wel af.
Alcohol wil ook nog wel eens helpen hoop ik dan
Alleen altijd ruzie met antisquote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is gewoon ongelofelijk als je geen ruzie met dat volk heb gehad als je in de buurt van grote groepen mocros en turken woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |