welke partij zal ik mailen om te vragen wat ik moet doenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Je moet wel bij een BRP zijn geschreven.
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dit onder brainwashing valt.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
En nederlandse domhoofden maar ja en amen knikken.
collectief brainwashing
Gewoon niet dood gaan in Nederland.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke partij zal ik mailen om te vragen wat ik moet doen
Het idee dat het individuele vrijheid op welke manier ten koste van het collectief mag gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit onder brainwashing valt.
en Portugalquote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon niet dood gaan in Nederland.
Ik hoop dat ze die hersenen wassen als ze ze weggeven aan iemand anders.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit onder brainwashing valt.
http://meldpuntoverlast.eu/nationaliteiten/polen/quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
En nederlandse domhoofden maar ja en amen knikken.
collectief brainwashing
ben niet portugees denk niet dat ze buitenlanders gaan harvestenquote:
Daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Je moet wel bij een BRP zijn geschreven.
[ afbeelding ]
PVV was gelukkig tegenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://meldpuntoverlast.eu/nationaliteiten/polen/
Dan neemt Geert persoonlijk contact met je op.
Ik word nu zeker geen donor meer.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit van gehoord.
Maar goed ik was al donor. Ze mogen alles van me hebben. Lichaam aan de wetenschap watij betreft. Al is het om die studenten te laten schrikken
heb me uit laten schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word nu zeker geen donor meer.
Zijn vieze mensen, die harvesten je gewoonquote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben niet portugees denk niet dat ze buitenlanders gaan harvesten
ja is waar.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vieze mensen, die harvesten je gewoon
Goed verhaal manquote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is waar.
en mensen zouden gewoon goedkeuren want ja is zielig anders
Ik met tattoos zettenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik al weer mag. Altijd gezeik over snuiven
Hoe lang zit dat in je bloed?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik al weer mag. Altijd gezeik over snuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |