jij kent nh fissa niet? :")quote:
De klok is weer terugquote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
So far here are all the propositions I have read so far: which do you think is the the most likely outcome?
1) Hoax
2) Viral advertising for ARG or Video Game
3) Large Wikileaks dump
4) Marilyn Manson , Tool , Music Album Release
5) Blindspot, MR Robot, Southpark, AHS, show premiere
6) Alien Disclosure
7) Lightrooms
8) DoD sponsored hoax. The Minerva Initiative
9) Some students Art thesis . Art Project
10) Financial Market Crash
11) Terror attack , Biological, Financial, Explosive
12) Nothing, Zero Countdown and a blank page and then Nada, Zilch.
Ik hoop dan toch op nummer 11
Neequote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij kent nh fissa niet? :")
Ik snap echt niet wat er grappig is aan die man nog los van deze kansloze actie. Gefrustreerd ventje niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
http://www.ad.nl/show/the(...)h-uit-zaal~af385b79/
Oké dan.
nummer 3 klinkt ook leukquote:Op woensdag 14 september 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
So far here are all the propositions I have read so far: which do you think is the the most likely outcome?
1) Hoax
2) Viral advertising for ARG or Video Game
3) Large Wikileaks dump
4) Marilyn Manson , Tool , Music Album Release
5) Blindspot, MR Robot, Southpark, AHS, show premiere
6) Alien Disclosure
7) Lightrooms
8) DoD sponsored hoax. The Minerva Initiative
9) Some students Art thesis . Art Project
10) Financial Market Crash
11) Terror attack , Biological, Financial, Explosive
12) Nothing, Zero Countdown and a blank page and then Nada, Zilch.
Ik hoop dan toch op nummer 11
w'werf geloof ik. Bakkum is net te laat voor ze denkquote:Op woensdag 14 september 2016 21:04 schreef JanCees het volgende:
ik ga kijken of ze hier in de buurt zijn geweest napo
waarom noemen ze het feestweken en niet gewoon kermisquote:Op woensdag 14 september 2016 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
w'werf geloof ik. Bakkum is net te laat voor ze denk
zo ken ik ook praten denk.quote:
normaal taaltje tochquote:Op woensdag 14 september 2016 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo ken ik ook praten denk.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens de woordvoerder lachte de vrouw in kwestie op momenten dat daar absoluut geen aanleiding voor was.
Leukere grap dan Theo Maassen ooit zal maken al zou het dan toch nog enigszins te verantwoorden zijn.
dorpie ernaastquote:Op woensdag 14 september 2016 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
normaal taaltje toch
kom jij uit limmen
kan niet, je staat hier niet in het BRP.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
waar ken je je afmelden als donor.
mocht ik doodgaan in nederland ooit moet de kkr overheid mijn niet harvesten
straks gaan ze me harvestenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan niet, je staat hier niet in het BRP.
quote:
kkr overheid mag dat niet beslissenquote:
gvd wat een prachtige regio hequote:
Dan moet je maar gruwelijk om het leven komen zodat er niks meer valt te halen. Je auto in een olietank rijden of zo.quote:
Waarom denk je dat we al die vluchtelingen willenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr overheid mag dat niet beslissen
helemaal van lotje jullie land
Dat is best een mooie boem hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar gruwelijk om het leven komen zodat er niks meer valt te halen. Je auto in een olietank rijden of zo.
als dat is wat napoleon zegt ga ik me uitschrijven van nederlandse nationaliteitquote:Op woensdag 14 september 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar gruwelijk om het leven komen zodat er niks meer valt te halen. Je auto in een olietank rijden of zo.
Dagquote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dat is wat napoleon zegt ga ik me uitschrijven van nederlandse nationaliteit
geen idee hoeveel ze er nog doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:10 schreef JanCees het volgende:
ze moeten wel meer naar oost west-friesland hoor
belachelijk landquote:
BRP is dat je hier ergens staat ingeschreven bij een gemeente.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dat is wat napoleon zegt ga ik me uitschrijven van nederlandse nationaliteit
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar straks ga ik perongeluk dood een keer op bezoekquote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BRP is dat je hier ergens staat ingeschreven bij een gemeente.
tis nu al allemaal afquote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee hoeveel ze er nog doen.
Je bent net zo knap als mijn vader, oef. Nou dan zou ik mijn broek niet meer aan kunnen houden hoor.quote:
ik denk dat het voor mr robot isquote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Apocalyps klok. We hebben nog 4 uur en 18 minuten.
geef mijn maar totale anarchiequote:
Zelfs de almachtige Jimbo weet hiervanquote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat het voor mr robot is
toffe actie wel
En dan ook nog eens ons aller Legia 0-3 achter.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar straks ga ik perongeluk dood een keer op bezoek
en dan
Merk je toch niks van. Deurtje bivakkeren en je WoW subscription verlengen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef mijn maar totale anarchie
alles naar de klotuhh
wat heeft cda gestemdquote:Op woensdag 14 september 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan ook nog eens ons aller Legia 0-3 achter.
Dortmundquote:Op woensdag 14 september 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan ook nog eens ons aller Legia 0-3 achter.
Je krijgt een vraag of je wil, als je niet reageert komt er geen bezwaar, dat houdt in dat je nabestaanden nog anders kunnen beslissen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar straks ga ik perongeluk dood een keer op bezoek
en dan
je weet niks meer in nederlandquote:
uiteraardquote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Merk je toch niks van. Deurtje bivakkeren en je WoW subscription verlengen.
aii, Trump madquote:Ford announcements today range from shifting much of their North American production to Mexico and their enthusiasm for self-driving cars in the future. USA TODAY
maar wil sowieso nietquote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je krijgt een vraag of je wil, als je niet reageert komt er geen bezwaar, dat houdt in dat je nabestaanden nog anders kunnen beslissen.
Hopen dat de Senaat vol verstandige mensen zit.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je weet niks meer in nederland
zelfs liberalen stemmen voor_!_!_!_!!_
hopelijk gaan ze het aflassen
Wist je dat er mensen zijn die het een goed idee vindenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopen dat de Senaat vol verstandige mensen zit.
Ik werk constant tussen gigantische olie silo's dicht in de buurt van Schiphol en bij elk vliegtuig wat overvliegt denk ik bij mijzelf "Wat zou het toch tof zijn als er zo'n vliegtuig zo'n silo invloog"quote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard
maar chaos is altijd tof om te zienbeetje hele dag in spanning naar CNN kijken enzo
belachelijkquote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
tis nu al allemaal af
geen wervershoof, lutjebroek, venhuizen, hoogkarspel
echt erg
Overheid mag in eerste instantie niet die keuze voor jou maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef Saind het volgende:
Je kunt toch gewoon alsnog zeggen dat je het niet mot? Als je er een sterke mening over hebt is er niks aan de hand want dan kun je in een minuut donor af worden
In Portugal doen ze het ook zoquote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Overheid mag in eerste instantie niet die keuze voor jou maken.
en volgens napo kan ik me niet afmelden
Dankje DP.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Portugal doen ze het ook zo
Waarom kan dat niet? Je kunt toch ja of nee zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook niet in het systeem terecht. Maar dan moet ik eerst het volledige wetsvoorstel zien, en heb geen zin om dat te zoeken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zei dat omdat ik niet bij de gemeente benquote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Je kunt toch ja of nee zeggen.
Kennelijk wel he.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je digiD?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zei dat omdat ik niet bij de gemeente ben
Belachelijk ja.quote:
welke partij zal ik mailen om te vragen wat ik moet doenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Je moet wel bij een BRP zijn geschreven.
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dit onder brainwashing valt.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
En nederlandse domhoofden maar ja en amen knikken.
collectief brainwashing
Gewoon niet dood gaan in Nederland.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke partij zal ik mailen om te vragen wat ik moet doen
Het idee dat het individuele vrijheid op welke manier ten koste van het collectief mag gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit onder brainwashing valt.
en Portugalquote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon niet dood gaan in Nederland.
Ik hoop dat ze die hersenen wassen als ze ze weggeven aan iemand anders.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe dit onder brainwashing valt.
http://meldpuntoverlast.eu/nationaliteiten/polen/quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk ja.
En nederlandse domhoofden maar ja en amen knikken.
collectief brainwashing
ben niet portugees denk niet dat ze buitenlanders gaan harvestenquote:
Daar had ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Je moet wel bij een BRP zijn geschreven.
[ afbeelding ]
PVV was gelukkig tegenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://meldpuntoverlast.eu/nationaliteiten/polen/
Dan neemt Geert persoonlijk contact met je op.
Ik word nu zeker geen donor meer.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit van gehoord.
Maar goed ik was al donor. Ze mogen alles van me hebben. Lichaam aan de wetenschap watij betreft. Al is het om die studenten te laten schrikken
heb me uit laten schrijvenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word nu zeker geen donor meer.
Zijn vieze mensen, die harvesten je gewoonquote:Op woensdag 14 september 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben niet portugees denk niet dat ze buitenlanders gaan harvesten
ja is waar.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vieze mensen, die harvesten je gewoon
Goed verhaal manquote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is waar.
en mensen zouden gewoon goedkeuren want ja is zielig anders
Ik met tattoos zettenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik al weer mag. Altijd gezeik over snuiven
Hoe lang zit dat in je bloed?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik al weer mag. Altijd gezeik over snuiven
Is wel beter.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Wet spreekt nu nog over ingezetene Inso.
dan gaan we naar Wet op de BRP
de ingezetene: de ingeschrevene, die zijn adres heeft in een gemeente in Nederland, en op wiens persoonslijst niet het gegeven van zijn overlijden of van vertrek uit Nederland als actueel gegeven is opgenomen;
dus bij vakantie, en je staat hier niet ingeschreven, maar toch de nationaliteit heeft maakt niet uit. althans, dat maak ik er zo vlug op uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |