Dan moet je maar gruwelijk om het leven komen zodat er niks meer valt te halen. Je auto in een olietank rijden of zo.quote:
Waarom denk je dat we al die vluchtelingen willenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr overheid mag dat niet beslissen
helemaal van lotje jullie land
Dat is best een mooie boem hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar gruwelijk om het leven komen zodat er niks meer valt te halen. Je auto in een olietank rijden of zo.
als dat is wat napoleon zegt ga ik me uitschrijven van nederlandse nationaliteitquote:Op woensdag 14 september 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar gruwelijk om het leven komen zodat er niks meer valt te halen. Je auto in een olietank rijden of zo.
Dagquote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dat is wat napoleon zegt ga ik me uitschrijven van nederlandse nationaliteit
geen idee hoeveel ze er nog doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:10 schreef JanCees het volgende:
ze moeten wel meer naar oost west-friesland hoor
belachelijk landquote:
BRP is dat je hier ergens staat ingeschreven bij een gemeente.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als dat is wat napoleon zegt ga ik me uitschrijven van nederlandse nationaliteit
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar straks ga ik perongeluk dood een keer op bezoekquote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BRP is dat je hier ergens staat ingeschreven bij een gemeente.
tis nu al allemaal afquote:Op woensdag 14 september 2016 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee hoeveel ze er nog doen.
Je bent net zo knap als mijn vader, oef. Nou dan zou ik mijn broek niet meer aan kunnen houden hoor.quote:
ik denk dat het voor mr robot isquote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Apocalyps klok. We hebben nog 4 uur en 18 minuten.
geef mijn maar totale anarchiequote:
Zelfs de almachtige Jimbo weet hiervanquote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat het voor mr robot is
toffe actie wel
En dan ook nog eens ons aller Legia 0-3 achter.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar straks ga ik perongeluk dood een keer op bezoek
en dan
Merk je toch niks van. Deurtje bivakkeren en je WoW subscription verlengen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef mijn maar totale anarchie
alles naar de klotuhh
wat heeft cda gestemdquote:Op woensdag 14 september 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan ook nog eens ons aller Legia 0-3 achter.
Dortmundquote:Op woensdag 14 september 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan ook nog eens ons aller Legia 0-3 achter.
Je krijgt een vraag of je wil, als je niet reageert komt er geen bezwaar, dat houdt in dat je nabestaanden nog anders kunnen beslissen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar straks ga ik perongeluk dood een keer op bezoek
en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |