Ik ga het doorgeven.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strap 1: Bij dezen geen screamo meer en metalcore slechts in dosering. Je moet je persoonlijke muziekvoorkeuren immers niet volledig verloochenen.
Haags en ik vinden dit bijvoorbeeld wel een topnummer om mee te starten
Ik vind dit walgelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strap 1: Bij dezen geen screamo meer en metalcore slechts in dosering. Je moet je persoonlijke muziekvoorkeuren immers niet volledig verloochenen.
Haags en ik vinden dit bijvoorbeeld wel een topnummer om mee te starten
Ah joh die outro moet zelfs jij wel kunnen waarderen (Dit meen ik niet xD)quote:Op woensdag 14 september 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit walgelijk.
Doe mij maar Klein orkest.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh die outro moet zelfs jij wel kunnen waarderen (Dit meen ik niet xD)
ik luister naar techno muziekquote:Op woensdag 14 september 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje wat is zo'n mierenbak spannend.
Oeh fittiequote:Op woensdag 14 september 2016 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe jij govvuhdomme eens normaal joh, kotkonijn
Mooiquote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Apocalyps klok. We hebben nog 4 uur en 18 minuten.
Denk dat Scrummie ons meer kan vertellen.quote:
Hallo, hallo?!quote:Op woensdag 14 september 2016 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb alvast een jointje klaar gelegd. Maar ik ben bang dat die eerder vergaat dan de wereld as we know it.
Dan gaan we dood?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Apocalyps klok. We hebben nog 4 uur en 18 minuten.
Zou zomaar kunnen. Denk dat ik mezelf nu alvast van kant maak. Geen zin om straks in de file te staan voor de hemelpoort.quote:
Want als je zelfmoord pleegt heb je nog recht op de hemel?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Denk dat ik mezelf nu alvast van kant maak. Geen zin om straks in de file te staan voor de hemelpoort.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Ik ga dan nog mooi wat smoking in leather filmpjes kijken.
http://www.badselfeater.com/#quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Denk dat ik mezelf nu alvast van kant maak. Geen zin om straks in de file te staan voor de hemelpoort.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heuuuuh.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Scrummie ons meer kan vertellen.
[..]
Hallo, hallo?!
Dat gaan wij sowieso doen als kanker Hagenezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want als je zelfmoord pleegt heb je nog recht op de hemel?
Branden zal je in het eeuwige vagevuur
Lijkt mij ook wel een stuk gezelliger dan de hemel vol heilige boontjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaan wij sowieso doen als kanker Hagenezen.
Beetje as schoffelenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef JanCees het volgende:
even paar duizend jaar je zonden uitzitten daarna hemeltje
Hip muziekje ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
http://www.badselfeater.com/#
Bquote:Op woensdag 14 september 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat de timer aanstond en uit het niets begon de muziek
Bij mij ookquote:Op woensdag 14 september 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat de timer aanstond en uit het niets begon de muziek
even wachtenquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebbe zy dat timer pas net aan hor xD
nh fissa was in limmenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef JanCees het volgende:
even paar duizend jaar je zonden uitzitten daarna hemeltje
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ey cool, die klok is gestopt bij mij. En nu hoor ik iemand lullen.
Jullie zijn gedoemdquote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf de timer gaat nu ineens over in een audio fragment over Mr. Teeth
Ja...quote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf de timer gaat nu ineens over in een audio fragment over Mr. Teeth
So far here are all the propositions I have read so far: which do you think is the the most likely outcome?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |