Ze noemen haar ook wel eens de vrouwelijke Herman inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag sprak ik iemand uit Almelo, die klonk echt net als Herman Finkers. Toen bedacht ik me opeens dat Jojoortje ook wel zo'n accent moet hebben.
Ha ha haquote:Op woensdag 14 september 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze noemen haar ook wel eens de vrouwelijke Herman inderdaad.
Ik snap dat je baalt dat ze je voor was, maar je moet je negatieve gevoelens wegens je gebrek aan assertiviteit niet op haar afreagerenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze goed genoeg voor Johannes is de username is al een tegenvaller.
Dat is (Regio) Rotterdams debiel. Wat een walgelijk dialect is het tochquote:Op woensdag 14 september 2016 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)spaal_meneertje.html
Ben jij dit?
Dan is het goed al had ik zelf het boetekleed al aangetrokken en was ik tot eenzelfde conclusie gekomen.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat je baalt dat ze je voor was, maar je moet je negatieve gevoelens wegens je gebrek aan assertiviteit niet op haar afreageren
Uiteraard komt geen vrouw tussen jou en mij, dat snap je.
Ik heb me laten vertellen dat de username verwijst naar een metal nummer.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was maar fa2 lol. Niks meer of minder dan afgunst jegens Jamesiets
Dat accent is nog eens extra aangezet ookquote:Op woensdag 14 september 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is (Regio) Rotterdams debiel. Wat een walgelijk dialect is het toch
[..]
Dan is het goed al had ik zelf het boetekleed al aangetrokken en was ik tot eenzelfde conclusie gekomen.
De plaatselijke dorpsgek.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke grappig allemaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat accent is nog eens extra aangezet ook
Ik kijk graag uit naar de duidingquote:Op woensdag 14 september 2016 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de username verwijst naar een metal nummer.
doe jij govvuhdomme eens normaal joh, kotkonijnquote:Op woensdag 14 september 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
je werkt te hardquote:Op woensdag 14 september 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een partij moe, niet normaal.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke grappig allemaal.
[..]
Ik kijk graag uit naar de duiding
Dit is metalcore/screamo met wat punk invloeden en om het maar subtiel te houden, dat is mijn ding niet.quote:
Meer dit?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is metalcore/screamo met wat punk invloeden en om het maar subtiel te houden, dat is mijn ding niet.
Edit: Al heeft die gozer wel een heerlijk hoog stemmetje, rawr.
Misschien kan je haar muzieksmaak positief beīnvloeden.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is metalcore/screamo met wat punk invloeden en om het maar subtiel te houden, dat is mijn ding niet.
Edit: Al heeft die gozer wel een heerlijk hoog stemmetje, rawr.
Strap 1: Bij dezen geen screamo meer en metalcore slechts in dosering. Je moet je persoonlijke muziekvoorkeuren immers niet volledig verloochenen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je haar muzieksmaak positief beīnvloeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |