SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Voor 50k zou ik haar ook wel vegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:22 schreef Doublepain het volgende:
Nederlands-Cubaanse Instagrammodel is voor de grap benaderd door een fake sultan om seks te hebben met hem voor 50.000 dollar maar ze beloofde ook zijn 13-jarige broertje te ontmaagden.
Pijnljk
Oh dat lijkt mij ook niet slimquote:Op woensdag 14 september 2016 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar niet slim om je passpoort te laten zien
Koekoek.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor 50k zou ik haar ook wel vegen.
hoi mopquote:
Die 13 jarige voor 50 k ook wat dat betreft. Dan ben ik zelfs bereid een pruik op te zetten en mijn lul naar achter te ducktapenquote:Op woensdag 14 september 2016 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2016 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 13 jarige ook wat dat betreft. Dan ben ik zelfs bereid een pruik op te zetten en mijn lul naar achter te ducktapen
nee, als een ijspegel op kantoor met een trui aanquote:Op woensdag 14 september 2016 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ewaaaaa blonde God Jimbo. Ook lekker aan het smelten?
Pruik nodig dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 13 jarige voor 50 k ook wat dat betreft. Dan ben ik zelfs bereid een pruik op te zetten en mijn lul naar achter te ducktapen
In een dubbele overal in de brandende zon al klinkt dat ineens niet heel erg meer gezien jouw airco leedquote:Op woensdag 14 september 2016 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, als een ijspegel op kantoor met een trui aan
jij dan ouwe player
moet je haar wel omdraaienquote:Op woensdag 14 september 2016 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb geen krullen meer gek, helemaal gekortwiektquote:Op woensdag 14 september 2016 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich. Jouw krullen sluiten wellicht nog aan bij die van mij ook.
ik speel inderdaad weer wowquote:
ze is nogal van het aneaal ja als ik dr zo hoorquote:
quote:
Vol Den Haag bouwt omhoog en omlaagquote:Op woensdag 14 september 2016 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich. Jouw krullen sluiten wellicht nog aan bij die van mij ook.
Iets meer haar maar voor de rest treffendquote:Op woensdag 14 september 2016 16:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik hier aan denken?
Alleen het idee de Binckhorst een beetje op te knappen dan wel toegankelijker te maken is al topquote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vol Den Haag bouwt omhoog en omlaag
Alles ligt daar al bijna plat nu.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iets meer haar maar voor de rest treffend
[..]
Alleen het idee de Binckhorst een beetje op te knappen dan wel toegankelijker te maken is al top
Dat weet ik en dat heeft het er allemaal niet beter opgemaakt goffedomme.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles ligt daar al bijna plat nu.
Veel plezier.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat heeft het er allemaal niet beter opgemaakt goffedomme.
Maar goed, tijd om naar huis te gaan en maximaal in te storten. Wat een tyfusnacht inclusief 100 muggen
maar dan met mn phallus in de rechterhandquote:Op woensdag 14 september 2016 16:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik hier aan denken?
Ben je er donderdag bij?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar dan met mn phallus in de rechterhand
verder, vrij accuraat ja
morgen bedoel je ?quote:
Ja, maar alles is toch netten?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
morgen bedoel je ?
Jazekeral moet ik eigenlijk toegeven dat ik helemaal geen zin heb om in de kuip te staan
Had liever morgen rond 12uur een terrasje gepakt en daar tot savonds laat aan 't bier gezeten
maarja, mn maten wouden graag de kuip in en ik ga niet solo daar zitten zuipen
Jij dan? Ga je ook achter de netten zitten ?
https://twitter.com/johanvanboven/status/776056098398887936quote:Op woensdag 14 september 2016 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
morgen bedoel je ?
Jazekeral moet ik eigenlijk toegeven dat ik helemaal geen zin heb om in de kuip te staan
Had liever morgen rond 12uur een terrasje gepakt en daar tot savonds laat aan 't bier gezeten
maarja, mn maten wouden graag de kuip in en ik ga niet solo daar zitten zuipen
Jij dan? Ga je ook achter de netten zitten ?
quote:Op woensdag 14 september 2016 16:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://twitter.com/johanvanboven/status/776056098398887936
wat een verschrikking he
ja behalve voor de cameraquote:
Kipfilet, gemengde ijsbergslaquote:Op woensdag 14 september 2016 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met roerbakgroente en zalm.
*gebeurtquote:Op woensdag 14 september 2016 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet niet wat daar in Vlissingen gebeurd![]()
Ik betwijfel of ze goed genoeg voor Johannes is de username is al een tegenvaller.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de laatste Haxball-geruchten wel, ja.
Ik sta volledig achter johannes zijn keuze. Ik vertrouw zijn oordeel.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze goed genoeg voor Johannes is de username is al een tegenvaller.
GENOTquote:De Eredivisieclubs hebben het vertrouwen in de raad van commissarissen van de KNVB opgezegd, zo meldt de NOS. De clubs zijn boos op de rvc omdat ze niet betrokken zijn bij de aanstelling van de nieuwe directeur betaald voetbal Gijs de Jong.
Later meer..
VBL / Eredivisieclubs zeggen vertrouwen raad van commissarissen KNVB opquote:Op woensdag 14 september 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GENOT![]()
tong80, maak er eens een topic voor aan. Ben ik je een keer niet voor.
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Eredivisieclubs zeggen vertrouwen raad van commissarissen KNVB op
Was maar fa2 lol. Niks meer of minder dan afgunst jegens Jamesietsquote:Op woensdag 14 september 2016 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter johannes zijn keuze. Ik vertrouw zijn oordeel.
Jammerquote:
Als ik het type was dat quotes over zichzelf in zijn signature had staan dan had ik deze er nu ingezet.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er heeft altijd al een kwaliteitsuser in je gescholen.
Jammer dat hij het jaren goed verborgen heeft gehouden.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er heeft altijd al een kwaliteitsuser in je gescholen.
Het verbaasde me persoonlijk ook dat dit topic niet bestond.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, wat een genot.
31.9 Kaulo warm. Gelukkig heeft de KuT geweldige airco, keurige 15 graden.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat daar in Vlissingen gebeurd![]()
Daar staat hij dan maar op een stoep ergens. Alsof dat iets toevoegt.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef Sked het volgende:
Tom Egbers mag niet naar de Champions League, dus dan maar naar het congres van de UEFA. Wat een baan heeft die man toch ook.
Hoiquote:
8 welquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar staat hij dan maar op een stoep ergens. Alsof dat iets toevoegt.
Beetje sfeer proeven. Als ze mensen in een bezemkast stoppen gaan ze rare dingen roepen/zingenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker filmpje aankondigenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekekenquote:
Live voegt hij eigenlijk nooit iets toe, het is meer een autocue man.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat goed dat jij kan lezen!quote:Op woensdag 14 september 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekeken.
Ik ook niet! En natuurlijk ben ik ook al jaren fan van deze regelrechte uitvindgodquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik had nog nooit van WEB gehoord eigenlijk, wel van Ed Baars natuurlijk en ik ben gelijk een groot fan.
twitter:SquawkaNews twitterde op woensdag 14-09-2016 om 18:54:59Paulo Di Canio has been sacked by Sky Sports in Italy for having a tattoo of Benito Mussolini. https://t.co/aDN5Wdwuma reageer retweet
haha gvdquote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SquawkaNews twitterde op woensdag 14-09-2016 om 18:54:59Paulo Di Canio has been sacked by Sky Sports in Italy for having a tattoo of Benito Mussolini. https://t.co/aDN5Wdwuma reageer retweet
Want zonder die tattoo had hij uiteraard geen verleden en al vaak genoeg deze sympathieën uitgesproken.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijheid van meningsuiting wordt weer met voeten getreden.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een beetje een raar statement als je dit allemaal al weet.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is beter.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
31.9 Kaulo warm. Gelukkig heeft de KuT geweldige airco, keurige 15 graden.
twitter:YoufeckingIdiot twitterde op donderdag 08-09-2016 om 12:10:45Just spat my coffee out watching this. Not the ending I was expecting :-)"Ahhh, Monkey on the car"Needs sound. https://t.co/MRTBtF63BK reageer retweet
Rare beslissing inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2016 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want zonder die tattoo had hij uiteraard geen verleden en al vaak genoeg deze sympathieën uitgesproken.
Belachelijk iddquote:Op woensdag 14 september 2016 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting wordt weer met voeten getreden.
Bedankt voor de #duiding.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiding: dat Latijnse DUX staat voor Duke en dat is Mussolini's bijnaam met name in Italië.
Einde duiding.
Ik denk toch dat het vuige en ongefundeerde aantijgingen zijn, dat kan zoveel betekenen en soms juicht hij misschien wat onhandig, net als Robin van Persie.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiding: dat Latijnse DUX staat voor Duke en dat is Mussolini's bijnaam met name in Italië.
Einde duiding.
Judaskusquote:Op woensdag 14 september 2016 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het vuige en ongefundeerde aantijgingen zijn, dat kan zoveel betekenen en soms juicht hij misschien wat onhandig, net als Robin van Persie.
[ afbeelding ]
I rest my case.
quote:Op woensdag 14 september 2016 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het vuige en ongefundeerde aantijgingen zijn, dat kan zoveel betekenen en soms juicht hij misschien wat onhandig, net als Robin van Persie.
[ afbeelding ]
I rest my case.
wat heeft de donkere medemens te maken met mussolini ?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De man is juist heel begaan met de donkere medemens.
Invest in Africaquote:Op woensdag 14 september 2016 19:15 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De man is juist heel begaan met de donkere medemens.
Benito had het daar niet zo op.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft de donkere medemens te maken met mussolini ??
wie wel toenquote:Op woensdag 14 september 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Benito had het daar niet zo op.
Ik denk Nelson Mandelaquote:
zon zeikneger zal wel hebben geklaagd.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
Deze fotostaat trouwens bij een artikel uit 2013. Echt snel zijn ze niet.
[ afbeelding ]
tja je mag alles zeggen over blanken maar iets over negers en de wereld staat op zn kopquote:Op woensdag 14 september 2016 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zon zeikneger zal wel hebben geklaagd.
Wie is dat?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
Wat zou hij met die puntjes aan het einde bedoelen?
[ afbeelding ]
De (ex) trainer van Sifan Hassan.quote:
Oh leuk. Ken ik ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De (ex) trainer van Sifan Hassan.
Ik vind dit niet grappig.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)spaal_meneertje.html
Ben jij dit?
quote:Op woensdag 14 september 2016 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben jij dit?
Ze noemen haar ook wel eens de vrouwelijke Herman inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag sprak ik iemand uit Almelo, die klonk echt net als Herman Finkers. Toen bedacht ik me opeens dat Jojoortje ook wel zo'n accent moet hebben.
Ha ha haquote:Op woensdag 14 september 2016 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze noemen haar ook wel eens de vrouwelijke Herman inderdaad.
Ik snap dat je baalt dat ze je voor was, maar je moet je negatieve gevoelens wegens je gebrek aan assertiviteit niet op haar afreagerenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze goed genoeg voor Johannes is de username is al een tegenvaller.
Dat is (Regio) Rotterdams debiel. Wat een walgelijk dialect is het tochquote:Op woensdag 14 september 2016 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben jij dit?
Dan is het goed al had ik zelf het boetekleed al aangetrokken en was ik tot eenzelfde conclusie gekomen.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap dat je baalt dat ze je voor was, maar je moet je negatieve gevoelens wegens je gebrek aan assertiviteit niet op haar afreageren
Uiteraard komt geen vrouw tussen jou en mij, dat snap je.
Ik heb me laten vertellen dat de username verwijst naar een metal nummer.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was maar fa2 lol. Niks meer of minder dan afgunst jegens Jamesiets
Dat accent is nog eens extra aangezet ookquote:Op woensdag 14 september 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is (Regio) Rotterdams debiel. Wat een walgelijk dialect is het toch
[..]
Dan is het goed al had ik zelf het boetekleed al aangetrokken en was ik tot eenzelfde conclusie gekomen.
De plaatselijke dorpsgek.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke grappig allemaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat accent is nog eens extra aangezet ook
Ik kijk graag uit naar de duidingquote:Op woensdag 14 september 2016 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de username verwijst naar een metal nummer.
doe jij govvuhdomme eens normaal joh, kotkonijnquote:Op woensdag 14 september 2016 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
je werkt te hardquote:Op woensdag 14 september 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een partij moe, niet normaal.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke grappig allemaal.
[..]
Ik kijk graag uit naar de duiding
Dit is metalcore/screamo met wat punk invloeden en om het maar subtiel te houden, dat is mijn ding niet.quote:
Meer dit?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is metalcore/screamo met wat punk invloeden en om het maar subtiel te houden, dat is mijn ding niet.
Edit: Al heeft die gozer wel een heerlijk hoog stemmetje, rawr.
Misschien kan je haar muzieksmaak positief beïnvloeden.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is metalcore/screamo met wat punk invloeden en om het maar subtiel te houden, dat is mijn ding niet.
Edit: Al heeft die gozer wel een heerlijk hoog stemmetje, rawr.
Strap 1: Bij dezen geen screamo meer en metalcore slechts in dosering. Je moet je persoonlijke muziekvoorkeuren immers niet volledig verloochenen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je haar muzieksmaak positief beïnvloeden.
Ik ga het doorgeven.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strap 1: Bij dezen geen screamo meer en metalcore slechts in dosering. Je moet je persoonlijke muziekvoorkeuren immers niet volledig verloochenen.
Haags en ik vinden dit bijvoorbeeld wel een topnummer om mee te starten
Ik vind dit walgelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strap 1: Bij dezen geen screamo meer en metalcore slechts in dosering. Je moet je persoonlijke muziekvoorkeuren immers niet volledig verloochenen.
Haags en ik vinden dit bijvoorbeeld wel een topnummer om mee te starten
Ah joh die outro moet zelfs jij wel kunnen waarderen (Dit meen ik niet xD)quote:Op woensdag 14 september 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit walgelijk.
Doe mij maar Klein orkest.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh die outro moet zelfs jij wel kunnen waarderen (Dit meen ik niet xD)
ik luister naar techno muziekquote:Op woensdag 14 september 2016 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje wat is zo'n mierenbak spannend.
Oeh fittiequote:Op woensdag 14 september 2016 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe jij govvuhdomme eens normaal joh, kotkonijn
Mooiquote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Apocalyps klok. We hebben nog 4 uur en 18 minuten.
Denk dat Scrummie ons meer kan vertellen.quote:
Hallo, hallo?!quote:Op woensdag 14 september 2016 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb alvast een jointje klaar gelegd. Maar ik ben bang dat die eerder vergaat dan de wereld as we know it.
Dan gaan we dood?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Apocalyps klok. We hebben nog 4 uur en 18 minuten.
Zou zomaar kunnen. Denk dat ik mezelf nu alvast van kant maak. Geen zin om straks in de file te staan voor de hemelpoort.quote:
Want als je zelfmoord pleegt heb je nog recht op de hemel?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Denk dat ik mezelf nu alvast van kant maak. Geen zin om straks in de file te staan voor de hemelpoort.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook. Ik ga dan nog mooi wat smoking in leather filmpjes kijken.
http://www.badselfeater.com/#quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Denk dat ik mezelf nu alvast van kant maak. Geen zin om straks in de file te staan voor de hemelpoort.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heuuuuh.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat Scrummie ons meer kan vertellen.
[..]
Hallo, hallo?!
Dat gaan wij sowieso doen als kanker Hagenezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want als je zelfmoord pleegt heb je nog recht op de hemel?
Branden zal je in het eeuwige vagevuur
Lijkt mij ook wel een stuk gezelliger dan de hemel vol heilige boontjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaan wij sowieso doen als kanker Hagenezen.
Beetje as schoffelenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef JanCees het volgende:
even paar duizend jaar je zonden uitzitten daarna hemeltje
Hip muziekje ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
http://www.badselfeater.com/#
Bquote:Op woensdag 14 september 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat de timer aanstond en uit het niets begon de muziek
Bij mij ookquote:Op woensdag 14 september 2016 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat de timer aanstond en uit het niets begon de muziek
even wachtenquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebbe zy dat timer pas net aan hor xD
nh fissa was in limmenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef JanCees het volgende:
even paar duizend jaar je zonden uitzitten daarna hemeltje
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ey cool, die klok is gestopt bij mij. En nu hoor ik iemand lullen.
Jullie zijn gedoemdquote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf de timer gaat nu ineens over in een audio fragment over Mr. Teeth
Ja...quote:Op woensdag 14 september 2016 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf de timer gaat nu ineens over in een audio fragment over Mr. Teeth
So far here are all the propositions I have read so far: which do you think is the the most likely outcome?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |