Ed Baars is mijn held. Als ik later groot ben wil ik net zo worden als Ed Baars.
Voor de mensen die Ed Baars niet kennen (schaam je), Ed Baars is één van de bekendste uitvinders van Nederland. Hij heeft al een hoop huishoudelijke problemen opgelost met zijn geniale uitvindingen. De kans is heel groot dat jij zonder dat je het weet een product in huis hebt dat door Ed Baars is ontwikkeld.
Een aantal voorbeelden.
Heb jij er ook zo'n ontzettende pleurishekel aan om bolletjes te snijden? Het duurt zo lang. Ik wil gewoon snel mijn bolletje kunnen opeten en niet de hele tijd hoeven wachten totdat het bolletje eindelijk opengesneden is.
Hier laat Ed zien hoe je op een snelle maar vooral zeer veilige manier je bolletjes kan snijden:
Wil je toch liever helemaal niet in je bolletje snijden om zo heel veel tijd te besparen dan is het volgende idee misschien wat voor jou. (let op: werkt alleen met pindakaas)
Hier laat Ed zien hoe je zelf thuis geen suikerspin met koffiesmaak kan maken:
Deel hier jouw favoriete uitvindingen van Ed Baars en heb je misschien problemen in het huishouden, laat je probleem hier achter. Wie weet leest Ed Baars dit en zal hij speciaal voor jou een geniale uitvinding ontwikkelen waardoor ook jouw leven voortaan een stuk soepeler verloopt.