Ik betwijfel of ze goed genoeg voor Johannes is de username is al een tegenvaller.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de laatste Haxball-geruchten wel, ja.
Ik sta volledig achter johannes zijn keuze. Ik vertrouw zijn oordeel.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze goed genoeg voor Johannes is de username is al een tegenvaller.
GENOTquote:De Eredivisieclubs hebben het vertrouwen in de raad van commissarissen van de KNVB opgezegd, zo meldt de NOS. De clubs zijn boos op de rvc omdat ze niet betrokken zijn bij de aanstelling van de nieuwe directeur betaald voetbal Gijs de Jong.
Later meer..
VBL / Eredivisieclubs zeggen vertrouwen raad van commissarissen KNVB opquote:Op woensdag 14 september 2016 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GENOT![]()
tong80, maak er eens een topic voor aan. Ben ik je een keer niet voor.
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Eredivisieclubs zeggen vertrouwen raad van commissarissen KNVB op
Was maar fa2 lol. Niks meer of minder dan afgunst jegens Jamesietsquote:Op woensdag 14 september 2016 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter johannes zijn keuze. Ik vertrouw zijn oordeel.
Jammerquote:
Als ik het type was dat quotes over zichzelf in zijn signature had staan dan had ik deze er nu ingezet.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er heeft altijd al een kwaliteitsuser in je gescholen.
Jammer dat hij het jaren goed verborgen heeft gehouden.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er heeft altijd al een kwaliteitsuser in je gescholen.
Het verbaasde me persoonlijk ook dat dit topic niet bestond.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, wat een genot.
31.9 Kaulo warm. Gelukkig heeft de KuT geweldige airco, keurige 15 graden.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet wat daar in Vlissingen gebeurd![]()
Daar staat hij dan maar op een stoep ergens. Alsof dat iets toevoegt.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef Sked het volgende:
Tom Egbers mag niet naar de Champions League, dus dan maar naar het congres van de UEFA. Wat een baan heeft die man toch ook.
Hoiquote:
8 welquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar staat hij dan maar op een stoep ergens. Alsof dat iets toevoegt.
Beetje sfeer proeven. Als ze mensen in een bezemkast stoppen gaan ze rare dingen roepen/zingenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker filmpje aankondigenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekekenquote:
Live voegt hij eigenlijk nooit iets toe, het is meer een autocue man.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat goed dat jij kan lezen!quote:Op woensdag 14 september 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekeken.
Ik ook niet! En natuurlijk ben ik ook al jaren fan van deze regelrechte uitvindgodquote:Op woensdag 14 september 2016 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik had nog nooit van WEB gehoord eigenlijk, wel van Ed Baars natuurlijk en ik ben gelijk een groot fan.
twitter:SquawkaNews twitterde op woensdag 14-09-2016 om 18:54:59Paulo Di Canio has been sacked by Sky Sports in Italy for having a tattoo of Benito Mussolini. https://t.co/aDN5Wdwuma reageer retweet
haha gvdquote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SquawkaNews twitterde op woensdag 14-09-2016 om 18:54:59Paulo Di Canio has been sacked by Sky Sports in Italy for having a tattoo of Benito Mussolini. https://t.co/aDN5Wdwuma reageer retweet
Want zonder die tattoo had hij uiteraard geen verleden en al vaak genoeg deze sympathieën uitgesproken.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De vrijheid van meningsuiting wordt weer met voeten getreden.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een beetje een raar statement als je dit allemaal al weet.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is beter.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
31.9 Kaulo warm. Gelukkig heeft de KuT geweldige airco, keurige 15 graden.
twitter:YoufeckingIdiot twitterde op donderdag 08-09-2016 om 12:10:45Just spat my coffee out watching this. Not the ending I was expecting :-)"Ahhh, Monkey on the car"Needs sound. https://t.co/MRTBtF63BK reageer retweet
Rare beslissing inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2016 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want zonder die tattoo had hij uiteraard geen verleden en al vaak genoeg deze sympathieën uitgesproken.
Belachelijk iddquote:Op woensdag 14 september 2016 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting wordt weer met voeten getreden.
Bedankt voor de #duiding.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiding: dat Latijnse DUX staat voor Duke en dat is Mussolini's bijnaam met name in Italië.
Einde duiding.
Ik denk toch dat het vuige en ongefundeerde aantijgingen zijn, dat kan zoveel betekenen en soms juicht hij misschien wat onhandig, net als Robin van Persie.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Duiding: dat Latijnse DUX staat voor Duke en dat is Mussolini's bijnaam met name in Italië.
Einde duiding.
Judaskusquote:Op woensdag 14 september 2016 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het vuige en ongefundeerde aantijgingen zijn, dat kan zoveel betekenen en soms juicht hij misschien wat onhandig, net als Robin van Persie.
[ afbeelding ]
I rest my case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |