Heb je Tong nog gezien?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zit nu in de trein en rij door Zaltbommel.
Einde bericht
Tijd dat ze die gastjes eens in een vliegtuig stoppen en ergens boven de noordzee naar beneden laten vallen.quote:
Grijp je kans en ga a.s. zaterdag naar Zaandam.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd dat ze die gastjes eens in een vliegtuig stoppen en ergens boven de noordzee naar beneden laten vallen.
In de buurt van JR ook. Ik denk dat hij ze wel makkelijk kan aanpakken.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grijp je kans en ga a.s. zaterdag naar Zaandam.
De facebookpagina is al offlinequote:Op woensdag 14 september 2016 12:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de buurt van JR ook. Ik denk dat hij ze wel makkelijk kan aanpakken.
Waarschijnlijk zit ie in een trip.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand nog contact met knut?
Halve zooltra en kuzuquote:
lekker manquote:Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt wel alsof het nog warmer is dan gisteren.
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Halve zooltra en kuzu
Ik word nu al misselijk
Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Jojoortje het volgende:
Enkeltje naar Turkije.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:47 schreef Vasion het volgende:
Oke voor vandaag mijn laatste politieke post.
Maar deze MOETEN jullie zien. Man man man dit is Kuzu en Ozturk toch wel hun media dieptepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |