Nu kan je wel zo'n handicap spot nemen, lekker schreeuwen naar de keepersquote:Op woensdag 14 september 2016 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo langs voor een extra controle maar heb goede hoop dat ik morgen in ieder geval met 1 kruk kan lopen.
Voordeel van de ziektewet is in ieder geval dat ik morgen lekker in de ochtend naar Rotterdam ga om te zuipen.
hoezoquote:Op woensdag 14 september 2016 10:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ergens in oktober.
(Hou het expres een beetje vaag allemaal)
Wat een domme opmerking.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze vindt dat stoer schijnbaar.
sukkelquote:Op woensdag 14 september 2016 10:25 schreef onlogisch het volgende:
Gelijk adds.
https://www.oudersvannu.nl/zwangerbox/aanvragen/sanoma/
Die agent op het laatst, serieus....quote:
quote:Nog een ander weet dat motorbende No Surrender al heeft aangeboden orde op zaken te komen stellen. Onlangs stond er nog een hakenkruis op de deuren van de supermarkt. 'Jullie weik, ons land'. Fout gespeld, maar klare taal, die ook een oud-bewoner laat klinken. ,,Binnenkort kom ik terug. Met wat vrienden. En een knuppel.''
Doe je het de volgende keer zachter? De buren waren boos.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke moeder.
Je dikke moeder.
Je dikke moeder.
Heb je fifa demo al gespeeld?quote:
Fifa speel je dan ook niet voor de singleplayer. Gelukkig ligt daar de focus niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nieuwe engine zou beter spelen. Jammerlijk dat career mode geen goede update heeft gekregen.
Het is de schuld van de racistische ongelovige kaffirs dat geen werkgever op dit soort uitschot zit te wachten.quote:
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fifa speel je dan ook niet voor de singleplayer. Gelukkig ligt daar de focus niet.
Heb je dit al gelezen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is de schuld van de racistische ongelovige kaffirs dat geen werkgever op dit soort uitschot zit te wachten.
Ik kan altijd weg, alleen blijft het werk dan liggenquote:Op woensdag 14 september 2016 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo te vroeg? Kan je niet eerder weg dan vandaag als je vroeger begint?
Ik zit ook in de treinquote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef Typisch het volgende:
Ik zit nu in de trein en rij door Zaltbommel.
Einde bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |