Trap er niet in!!!!!quote:Op woensdag 14 september 2016 09:19 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen
Relschoppers in Zaandam weg en rustige nacht in de wijk Poelenburg. Je verwacht het niet.
Wel mooi stukje in het AD vandaag over die kerel. Gestopt met z'n MBO-opleiding, telefoon abonnementen niet meer kunnen betalen, schulden en dan een camera kopen als laatste redding omdat je denkt met vloggen rijk te kunnen worden.quote:
Dat kan je ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel mooi stukje in het AD vandaag over die kerel. Gestopt met z'n MBO-opleiding, telefoon abonnementen niet meer kunnen betalen, schulden en dan een camera kopen als laatste redding omdat je denkt met vloggen rijk te kunnen worden.
Ik ook. Rond half 6 begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:12 schreef Tarado het volgende:
morge, al te vroeg begonnen met werken
Dat verhaal ging wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had YouTube de geldkraan niet dichtgedraaid?
Eigenlijk ook raar dat YouTube op de stoel van een rechter gaat zitten. Of nou ja, op de stoel van een rechter gaat zitten niet. Maar, hoe verwerpelijk de Nederlandse maatschappij dit nu vindt, echt iets strafbaars heeft ie, iig tot aan gisteren, niet gedaan.quote:
Weet niet wat de redenering daarachter precies is, maar je zou voor een politiewagen prima een uitzondering kunnen maken als een van de weinige auto's waar je dus niet op mag staan.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Het meest verbaasde ik me er nog over dat het dus in beginsel gewoon is toegestaan om op een politieauto te gaan staan![]()
Spong zei het v/d week bij Pauw geloof ik. Maar het mag dus op iedere auto. De wet verbiedt nergens dat je op een auto zou mogen staan. Op voorwaarde natuurlijk dat je 'm niet beschadigt.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet niet wat de redenering daarachter precies is, maar je zou voor een politiewagen prima een uitzondering kunnen maken als een van de weinige auto's waar je dus niet op mag staan.
Dan ga ik ook op zo'n Zaandamkind staan.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spong zei het v/d week bij Pauw geloof ik. Maar het mag dus op iedere auto. De wet verbiedt nergens dat je op een auto zou mogen staan. Op voorwaarde natuurlijk dat je 'm niet beschadigt.
Flauwekul natuurlijk. Kan je alsnog gewoon een boete krijgen voor baldadigheid.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spong zei het v/d week bij Pauw geloof ik. Maar het mag dus op iedere auto. De wet verbiedt nergens dat je op een auto zou mogen staan. Op voorwaarde natuurlijk dat je 'm niet beschadigt.
Denk dat die gewoon gezeik krijgen van hun adverteerders dat ze niet met die filmpjes geassocieerd willen worden en zulksquote:Op woensdag 14 september 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ook raar dat YouTube op de stoel van een rechter gaat zitten. Of nou ja, op de stoel van een rechter gaat zitten niet. Maar, hoe verwerpelijk de Nederlandse maatschappij dit nu vindt, echt iets strafbaars heeft ie, iig tot aan gisteren, niet gedaan.
Maar er zal ongetwijfeld iets over in de algemene voorwaarden van YouTube staat
Geen idee. Spong zei het. Het is zijn vakgebied. Niet het mijne.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauwekul natuurlijk. Kan je alsnog gewoon een boete krijgen voor baldadigheid.
Overigens keek ik vd week dus naar zo'n vlog en er verscheen nog gewoon een advertentie. Dus de associatie is er nog altijd, hij vangt er alleen geen geld meer voor.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat die gewoon gezeik krijgen van hun adverteerders dat ze niet met die filmpjes geassocieerd willen worden en zulks
Ohquote:Op woensdag 14 september 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens keek ik vd week dus naar zo'n vlog en er verscheen nog gewoon een advertentie. Dus de associatie is er nog altijd, hij vangt er alleen geen geld meer voor.
Je moet godverdomme niet zo dom lullenquote:Op woensdag 14 september 2016 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Spong zei het. Het is zijn vakgebied. Niet het mijne.
Kan jij al weer lopen? Hé, mietje.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet godverdomme niet zo dom lullen
Nogal wiedes, al kun je dit prima onder andere overtredingen scharen.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je heel graag wil kun je voor veel dingen wel een kapstokartikel vinden tochquote:Op woensdag 14 september 2016 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nogal wiedes, al kun je dit prima onder andere overtredingen scharen.
Zo langs voor een extra controle maar heb goede hoop dat ik morgen in ieder geval met 1 kruk kan lopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij al weer lopen? Hé, mietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |