je weet niks meer in nederlandquote:
uiteraardquote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Merk je toch niks van. Deurtje bivakkeren en je WoW subscription verlengen.
aii, Trump madquote:Ford announcements today range from shifting much of their North American production to Mexico and their enthusiasm for self-driving cars in the future. USA TODAY
maar wil sowieso nietquote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je krijgt een vraag of je wil, als je niet reageert komt er geen bezwaar, dat houdt in dat je nabestaanden nog anders kunnen beslissen.
Hopen dat de Senaat vol verstandige mensen zit.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je weet niks meer in nederland
zelfs liberalen stemmen voor_!_!_!_!!_
hopelijk gaan ze het aflassen
Wist je dat er mensen zijn die het een goed idee vindenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopen dat de Senaat vol verstandige mensen zit.
Ik werk constant tussen gigantische olie silo's dicht in de buurt van Schiphol en bij elk vliegtuig wat overvliegt denk ik bij mijzelf "Wat zou het toch tof zijn als er zo'n vliegtuig zo'n silo invloog"quote:Op woensdag 14 september 2016 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard
maar chaos is altijd tof om te zienbeetje hele dag in spanning naar CNN kijken enzo
belachelijkquote:Op woensdag 14 september 2016 21:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
tis nu al allemaal af
geen wervershoof, lutjebroek, venhuizen, hoogkarspel
echt erg
Overheid mag in eerste instantie niet die keuze voor jou maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef Saind het volgende:
Je kunt toch gewoon alsnog zeggen dat je het niet mot? Als je er een sterke mening over hebt is er niks aan de hand want dan kun je in een minuut donor af worden
In Portugal doen ze het ook zoquote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Overheid mag in eerste instantie niet die keuze voor jou maken.
en volgens napo kan ik me niet afmelden
Dankje DP.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Portugal doen ze het ook zo
Waarom kan dat niet? Je kunt toch ja of nee zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij ook niet in het systeem terecht. Maar dan moet ik eerst het volledige wetsvoorstel zien, en heb geen zin om dat te zoeken.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zei dat omdat ik niet bij de gemeente benquote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Je kunt toch ja of nee zeggen.
Kennelijk wel he.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je digiD?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij zei dat omdat ik niet bij de gemeente ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |