Net ff op de site gedaan. Sanguin.nlquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
[..]
2,5 miljoen van alle volwassenen he dat zijn echt veel mensen procentueel.
Wat wil je dan? Zuur? Zwaar? Zoet?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik loop stage 10 min van de bierkoning, raad mij alle niet bittere bieren aan plx.
Dit klinkt verre van logisch anders.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Kijkend naar de verdeling van IQ is dat niet meer dan logisch?
Is wel lekker goedkoop. Ook geen voorlichting meer geven op scholen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu gaan natuurlijk ook de campagnes om je keuze vast te laten leggen verdwijnen.
Ik zou het hen vragen. Ze hebben gvd bijna 2000 soorten man.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Saind, ik loop stage 10 min van de bierkoning, raad mij alle niet bittere bieren aan plx.
Zuur en zoet. Had al laatst wat lambiek geuse bier gekocht daar en wat gose bier. Morgen ga ik voor de lambiek kriekquote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Zuur? Zwaar? Zoet?
Misschien kan CDA met SGP en CU een campagne starten om mensen bewust te makenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel lekker goedkoop. Ook geen voorlichting meer geven op scholen.
Hij vond berliner weisse van bbno heel chillquote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Zuur? Zwaar? Zoet?
Gemiddelde is 100. Tussen 85 en 115 is normaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht dat 20% een IQ van onder de 90 had?
Ondergemiddeld.
Reken daar enorme hoeveelheden allochtonen bij die zeker 1e generatie functioneel analfabeet zijn.
En ouderen.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gemiddelde is 100. Tussen 85 en 115 is normaal.
Gaan ze wel doen denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan CDA met SGP en CU een campagne starten om mensen bewust te maken
Ja, heb al lang besteld.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Maar over 2 dagen komt de Iphone7 uit
Ah, het is dus wel echt zelf langsgaan om te doneren in tegenstelling tot het zijn van een donor. Ik heb goffedomme geeneens tijd om mijn VOG aan te vragen de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Net ff op de site gedaan. Sanguin.nl
Mamma en mannenliefde van 't IJ zijn ook lekker. En ik had er een met een wolf ofzo laatst, weet de naam niet meer want ik was al redelijk ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij vond berliner weisse van bbno heel chill
jeejquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Maar over 2 dagen komt de Iphone7 uit
Welke geuze had je?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zuur en zoet. Had al laatst wat lambiek geuse bier gekocht daar en wat gose bier. Morgen ga ik voor de lambiek kriek
ga je die serieus nemenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt
gewoon nieuwe pockie
Ik ben wel beetje hyped, nog niet besteld alleenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt
gewoon nieuwe pockie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |