SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Omdat het ook bezwaarlijk kan zijn dat mensen als donor worden gezien, de overheid kan zich hierdoor minderen in haar zorgplicht en de organen verkopen. Daarnaast is dit een last/bezwaring die je vanaf de geboorte meedraagt. Je kan pas opt-inen of outen vanaf je 12de levensjaar.quote:
Om nog maar te zwijgen over mensen die niet wilsbekwaam zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ja op TT.
[..]
Omdat het ook bezwaarlijk kan zijn dat mensen als donor worden gezien, de overheid kan zich hierdoor minderen in haar zorgplicht en de organen verkopen. Daarnaast is dit een last/bezwaring die je vanaf de geboorte meedraagt. Je kan pas opt-inen of outen vanaf je 12de levensjaar.
Is niet rond de 10% technisch analfabeetquote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over mensen die niet wilsbekwaam zijn.
Fijn dat je weer aangesterkt bent.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Jongensssss. Goed nieuws. Ik ben weer op gewicht.
Kun je dat niet ontsmetten?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef Saind het volgende:
Opper gaat niet over bloed maar risico op ziekte. Hepatitis van snuifbuis delen enzo
Nog 2 dagenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Slechte TT.
Mijn TT was: there's no such thing as society
helaas slechte wifi pakt me
Hopelijk gaat nu iedereen zich afmelden als donor als statement.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Sws geen fijn gevoel dat ze je lijk leeghalen. Laat mij maar heel de oven ingaan
Van dat verhaal geloof ik nog steeds helemaal niks (Het zou zelfs om 2,5 miljoen mensen gaan en dan zijn kinderen waarschijnlijk niet meegerekend)quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet rond de 10% technisch analfabeet
Begraven > Cremerenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Sws geen fijn gevoel dat ze je lijk leeghalen. Laat mij maar heel de oven ingaan
Van mij mogen ze alles hebben, zoveel de nabestaanden het toelaten.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Lolquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dat verhaal geloof ik nog steeds helemaal niks (Het zou zelfs om 2,5 miljoen mensen gaan en dan zijn kinderen waarschijnlijk niet meegerekend)
Ja tuurlijk of gewoon je eigen buis maar ze willen t risico niet lopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je dat niet ontsmetten?
Ja,waren zware maanden zo onder de 80 kgquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn dat je weer aangesterkt bent.
Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Saind het volgende:
Aangemeld als bloeddonor. Lieve jongen ben ik ook
2,5 miljoen van alle volwassenen he dat zijn echt veel mensen procentueel.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol
Ik wel
Denk dat de meeste allochtonen in feite analfabeet zijn in de zin dat brieven van de overheid niet te lezen zijn
Ik heb ze wel meegemaakt hoor. En als ik in de tram mensen soms hoor sprekenquote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dat verhaal geloof ik nog steeds helemaal niks (Het zou zelfs om 2,5 miljoen mensen gaan en dan zijn kinderen waarschijnlijk niet meegerekend)
Gewoon ben n jerry's, ben je zo op gewichtquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja,waren zware maanden zo onder de 80 kg
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
2,5 miljoen van alle volwassenen he dat zijn echt veel mensen procentueel.
nu gaan natuurlijk ook de campagnes om je keuze vast te laten leggen verdwijnen.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat nu iedereen zich afmelden als donor als statement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |