Check het filmpje in de link:quote:Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”
Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.
Hangt er van af wat hun doel is. Hoeveel zetels heeft de PVV er inmiddels bij in de peilingen, puur door dit figuur ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
En morgen staat hij weer te vloggen, deze gast is dankzij jullie een BN'er geworden.... Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Laat horen dan. Ga niet het hele topic doorlezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al een aantal dingen gevraagd.
je oogt wat mad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
En morgen staat hij weer te vloggen, deze gast is dankzij jullie een BN'er geworden.... Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Ok.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Laat horen dan. Ga niet het hele topic doorlezen.
Misschien vind hij dat wel lekker. Kan hè?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:47 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat die vlogger zijn zeepje laat vallen onder de douche en dan er dan een grote Bubba bij staat
Ben jij een troll account van Diederik Samson ofzo ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
Niet overdrijven, dit is gefilmd in Zaanstad, niet in de Gazastrook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt.
Hoe stom kan je zijn om dit te denken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Wat moet je anders, de vlogger en zijn bende gewoon zijn gang laten gaan. Ik ben blij dat hij aandacht heeft, nu weet tenminste iedereen wat voor dweil die vlogger is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
Schijnwerpers schijnen op ratten werkt prima.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat moet je anders, de vlogger en zijn bende gewoon zijn gang laten gaan. Ik ben blij dat hij aandacht heeft, nu weet tenminste iedereen wat voor dweil die vlogger is.
sceenshot van z'n eigen vlogquote:
Oh, dus dat arme kindje dat gewoon even op de fiets was gaan zitten is wel oud genoeg om iemand een klap te geven.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Woelwater het volgende:
Dat sukkeltje wat die kerel van zijn fiets af sloeg was vanmiddag op de radio, ook hij is van zijn bed gelicht.
Hij was ook degene die op de bagagedrager zat en was er volgens hem vanaf geduwd en op zijn kin terecht gekomen.
Dat hij hem pas later aanviel toen die man wegfietste gaat hij bij de rechter aanvoeren als zijnde zelfverdediging
Ik dacht eerst ook dat het om een klein broertje ging, maar het was dus dat figuur zelf.. Moest ook lachen toen ik hem over zelfverdediging hoorde, iemand later op zo'n manier terug pakken heeft niets met zelfverdediging te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, dus dat arme kindje dat gewoon even op de fiets was gaan zitten is wel oud genoeg om iemand een klap te geven.
Noodweer. Succes vriend.
True. Ik zou er echter niet teveel hoop op vestigen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:38 schreef SpaceOddity het volgende:
''Dumpert en de media'' hebben problemen in een buurt bekend gemaakt, en nu moet de burgemeester eindelijk eens, na lang tevergeefs zeiken van de bewoners, echt aktie ondernemen ipv schoorvoetend en matig optreden. Triest dat dit dus blijkbaar nodig is.
Zelfverdediging is zelfs lastig te bewijzen als je als slachtoffer de mogelijkheid hebt om 'gewoon' weg te lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het om een klein broertje ging, maar het was dus dat figuur zelf.. Moest ook lachen toen ik hem over zelfverdediging hoorde, iemand later op zo'n manier terug pakken heeft niets met zelfverdediging te maken.
Kaakpijn doet rare dingen met de mens.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zelfverdediging is zelfs lastig te bewijzen als je als slachtoffer de mogelijkheid hebt om 'gewoon' weg te lopen.
In dit geval fietste de dader zelf al weg.
Klopt. bij een kaakslag draait je hoofd weg en ben je even gedesorienteerd. Dit kun je echter trainen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Kaakpijn doet rare dingen met de mens.
Enigszins verlate reactiesnelheid bijvoorbeeld.
Hij kwam op zijn kin terecht lees ik net.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Kaakpijn doet rare dingen met de mens.
Enigszins verlate reactiesnelheid bijvoorbeeld.
Kinpijn !quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij kwam op zijn kin terecht lees ik net.
Nou nee dat is het niet, bij zo een slag op de juiste plaats komt er een fractie een stoot door de hersens, dat is genoeg om hem voor de rest te begaaien!quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt. bij een kaakslag draait je hoofd weg en ben je even gedesorienteerd. Dit kun je echter trainen.
Dan ben je lichamelijk een beetje zwak volgens mij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee dat is het niet, bij zo een slag op de juiste plaats komt er een fractie een stoot door de hersens, dat is genoeg om hem voor de rest te begaaien!
Ismail zou daar geen last van hebben. Hoe hij ook valt, hij komt altijd op zijn neus terecht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:32 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Kinpijn !
Nog erger; dat verklaart alles.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:36 schreef qwerty_x het volgende:
Die gast maakt wel vrienden zo trouwens.
De een na de ander wordt opgepakt op basis van beelden die onze held op het internet plaatst.
Ze gaan nu ook echt alles erbij slepen. Trieste bedoening word het nu. Door de media opgehitst word er nu op elke slak zout gelegd. Laat wel zien hoe krom ons rechtsysteem is.quote:
Beweer ik dan het tegenover gestelde?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben je lichamelijk een beetje zwak volgens mij.
Trollollolquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook echt alles erbij slepen. Trieste bedoening word het nu. Door de media opgehitst word er nu op elke slak zout gelegd. Laat wel zien hoe krom ons rechtsysteem is.
Volgens mij praten we langs elkaar heenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beweer ik dan het tegenover gestelde?
Doe een een cursus boksen of straatvechten, het liefste natuurlijk niet geregistreerd want dan kan het tegen jouw gebruikt worden.
Enigszins -of eigenlijk gewoon heel- offtopic: wanneer kom je nou eens langs voor die caipirinha hier; hij staat al een hele tijd koud op je te wachten !quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen
Zou wel willen, maar ben ff blutquote:
Als je plaatselijke hulp nodig hebt hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ben ff blut
Trouwens, recent contact gehad met Brazilië, met het cartorio ivm scheidingsdocumenten. Die mot ik hebben
Is goed. Thanksquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Als je plaatselijke hulp nodig hebt hoor ik het wel.
En nu weer on topic. eeeeh ....
Hoe zijn de shemales daar?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ben ff blut
Trouwens, recent contact gehad met Brazilië, met het cartorio ivm scheidingsdocumenten. Die mot ik hebben
Burgemeester Faber moet gewoon aftreden, zoveel is wel duidelijk. Ze is onbekwaam en niet in staat haar functie goed uit te voeren. Dit probleem is al jarenlang aan de gang. Bij ieder commercieel bedrijf was zo'n prutser allang ontslagen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
True. Ik zou er echter niet teveel hoop op vestigen.
Ik denk dat als dit over gewaaid is, die burgemeester weer op de oude voet verder gaat: pappen en nathouden. Intussen heeft die Ismael meer street cred, is bekender, en alles wordt weer zoals het eerder was.
Die hebben geen haakneus, om een bruggetje naar ontopic te bouwen.quote:
Voor ambtenaren gelden andere regels.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Burgemeester Faber moet gewoon aftreden, zoveel is wel duidelijk. Ze is onbekwaam en niet in staat haar functie goed uit te voeren. Dit probleem is al jarenlang aan de gang. Bij ieder commercieel bedrijf was zo'n prutser allang ontslagen.
Dan kan je nog beter op een kamp aan het werk zijn, als je dan iets mist ga maar naar de kampoudste die haalt het wel terug, maar het komt er helemaal niet voor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb een half jaar geleden in de Poelenburg straat een renovatie project gedaan en het is gewoon klein Turkije daar. Er werkt nauwelijks iemand daar ze zijn totaal niet geïntegreerd en zijn zo crimineel als de pest. Kon niet weglopen bij mijn gereedschap want anders werd het direct gestolen wat ook bij meerdere collega's was gebeurt.Staat gewoon op camera en wat doet de politie? Helemaal niets! Containers probeerden ze gewoon overdag terwijl je stond kijken open te breken en als je er wat van zei kreeg je een grote bek. Plat gooien die handel daar en al die gasten enkeltje Turkije is de beste oplossing.
Zal waarschijnlijk alleen maar bijdragen aan het 'stoerheidsgehalte'.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:36 schreef qwerty_x het volgende:
Die gast maakt wel vrienden zo trouwens.
De een na de ander wordt opgepakt op basis van beelden die onze held op het internet plaatst.
Het is inderdaad te gek voor woorden dat ze zomaar benoemen dat hij met een (nep)wapen liep te zwaaien. Wat een overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook echt alles erbij slepen. Trieste bedoening word het nu. Door de media opgehitst word er nu op elke slak zout gelegd. Laat wel zien hoe krom ons rechtsysteem is.
Ik denk dat papa het uiteindelijk allemaal niet zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk alleen maar bijdragen aan het 'stoerheidsgehalte'.
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeldquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/videos/1445383288806013/
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeld
Och godverdomme. Wat een kanker toch allemaal zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeld
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Och godverdomme. Wat een kanker toch allemaal zeg.
Flikker toch op, dat antwoord van die agent is gewoon dom.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?
Ken Kjeld he.
omdat facebook filmpjes hier niet kan neerzetten? Trouwens, Dumpert doet niet andersquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?
Ken Kjeld he.
Dan doe ik de move:quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat facebook filmpjes hier niet kan neerzetten?
Grappige link trouwens. Youtube-nocookie.comquote:
Zegt die agent dat nou nou serieus?quote:
En nu? Ik weet waar je heen wilt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Grappige link trouwens. Youtube-nocookie.com
ik heb geen idee waar ik zelf naar toe wil. valt mij nu pas om dat alle youtube filmes gerouteerd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu? Ik weet waar je heen wilt.
#Vrij land.
''agent''... Padvinder is een betere termquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zegt die agent dat nou nou serieus?
brigadier, dus hij zit er al wat langer dan gisteren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''agent''... Padvinder is een betere term
"Doe nog maar een keer. Is voor de camera hé?. Ah ik begrijp het."quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''agent''... Padvinder is een betere term
Met een diploma zeemansknopen en EHBOquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
brigadier, dus hij zit er al wat langer dan gisteren.
Gooi je die sigaret maar , goed voor je vlogquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Doe nog maar een keer. Is voor de camera hé?. Ah ik begrijp het."
jellyquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een diploma zeemansknopen en EHBO
Volgens wetboek mag je op een politieauto staan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gooi je die sigaret maar , goed voor je vlog
Altijd geinig als mensen een boek nadoenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens wetboek mag je op een politieauto staan.
-Spong
jellyquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou , ik ben stikjaloers op hun padvinderwagen + penning
jellymadquote:
Van welke vlog is dit? zit hij btw nog in de gevangenis?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html
foto Ismail Ilgun zaandam
[ afbeelding ]
update:
Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.
De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Ismail is de enige die nog vast zit. De andere acht hebben een boete gekregen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:09 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Van welke vlog is dit? zit hij btw nog in de gevangenis?
Ze slepen er idd alles bij wat binnen de wet toegestaan is en voor elke misdraging die aantoonbaar bewezen is worden die jongens nu gestraft en zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
"Ja maar jullie focussen je op de slechte dingen! Wij doen ook heel veel goede dingen en die laten jullie dan weer niet zien he! Typisch Nederlandse media! Walgelijk!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Ze slepen er idd alles bij wat binnen de wet toegestaan is en voor elke misdraging die aantoonbaar bewezen is worden die jongens nu gestraft en zo hoort het ook.
En het allermooiste is nog dat deze jongens zelf het bewijs leveren d.m.v. de vlogs.
Je kunt wel vinden dat de boel door de media is opgehitst maar de misdragingen zijn door hen zelf begaan en blijven toch echt hun eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk is het wel goed dat dit door de media is opgepakt, alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen zijn die dit als racisme bestempelen, omdat het om een groep allochtone, zielige, kansarme jongeren gaat, maar er word nu eindelijk eens wat gedaan aan de overlast die dit soort ongeletterd straattuig veroorzaakt.
Die media aandacht moet in nog veel meer Nederlandse steden plaatsvinden.
Mooi om te zien, he?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Ze slepen er idd alles bij wat binnen de wet toegestaan is en voor elke misdraging die aantoonbaar bewezen is worden die jongens nu gestraft en zo hoort het ook.
En het allermooiste is nog dat deze jongens zelf het bewijs leveren d.m.v. de vlogs.
Je kunt wel vinden dat de boel door de media is opgehitst maar de misdragingen zijn door hen zelf begaan en blijven toch echt hun eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk is het wel goed dat dit door de media is opgepakt, alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen zijn die dit als racisme bestempelen, omdat het om een groep allochtone, zielige, kansarme jongeren gaat, maar er word nu eindelijk eens wat gedaan aan de overlast die dit soort ongeletterd straattuig veroorzaakt.
Die media aandacht moet in nog veel meer Nederlandse steden plaatsvinden.
Goeie dingen in de vorm van; zorgen dat de handel in eieren weer aantrekt ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar jullie focussen je op de slechte dingen! Wij doen ook heel veel goede dingen en die laten jullie dan weer niet zien he! Typisch Nederlandse media! Walgelijk!"
Ze dragen af en toe de boodschappen van oude islamitische dametjes!quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Goeie dingen in de vorm van; zorgen dat de handel in eieren weer aantrekt ?
Laten we eerlijk zijn, de media heeft dit groots opgepakt en breed uitgemeten en juist de sensatiezenders als Powned komen hier op af als strontvliegen op een drol. Maar misschien toont het wel aan dat de media in dit land eindelijk eens bereid is om het wangedrag van groepen allochtone jongeren in beeld te brengen en te benoemen. Laten we hopen dat dit vaker gebeurt en dat de problematiek nu echt eens aangepakt word.
Ja, maar zoals een andere user eerder al opmerkte; ik weet niet of een tas door een autoraam naar buiten trekken als dragen telt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze dragen af en toe de boodschappen van oude islamitische dametjes!
Hehehe idd!quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, maar zoals een andere user eerder al opmerkte; ik weet niet of een tas door een autoraam naar buiten trekken als dragen telt.
Want dan had die agentmeneer geantwoord dat het 20(nog teveel), en niet 50 minuten had geduurd. En niet dat meneer misschien het verkeerde nummer had gebeld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hebben ze daar vlogs van?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze dragen af en toe de boodschappen van oude islamitische dametjes!
Dan hebben ze natuurlijk wel een punt.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij kwam het 1 of 2x ff voorbij tussen het huftergedrag door.
Waar moet die dan zijn volgens jouw?quote:Op woensdag 14 september 2016 01:04 schreef Tuned22 het volgende:
"We kunnen natuurlijk niet overal tegelijk zijn"nee doos, waar je moet zijn, daar ben je niet
Jou...quote:Op woensdag 14 september 2016 01:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar moet die dan zijn volgens jouw?
Kon wel eens het tegenovergestelde zijn van wat ik denk he.
Zo breng je het toch ook alsof jij uitmaakt waar die behoort te zijn, dat is toch al alsof jij het bezit of niet?quote:Op woensdag 14 september 2016 01:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jou...jouw is een bezittelijk voornaamwoord.
In die wijk horen ze te zijn, lijkt me meer dan evident.
Daar betalen we als burgers belasting voor toch? Maar wat probeer je verder onduidelijk te maken?quote:Op woensdag 14 september 2016 01:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo breng je het toch ook alsof jij uitmaakt waar die behoort te zijn, dat is toch al alsof jij het bezit of niet?
Niks onduidelijk hoor, metsel er een muur omheen en men is er vanaf, afgesloten van de wereld en haal de welwillende wel eerst buiten die muren.quote:Op woensdag 14 september 2016 01:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Daar betalen we als burgers belasting voor toch? Maar wat probeer je verder onduidelijk te maken?
En zo zal het ook blijven. Daar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 14 september 2016 03:47 schreef MakkieR het volgende:
Het is nu vrij rustig op Ismail zijn youtube kanaal
Tsja je kunt ook te ver gaan en dan krijg je heleboel shit in je nek.quote:Op woensdag 14 september 2016 03:47 schreef MakkieR het volgende:
Het is nu vrij rustig op Ismail zijn youtube kanaal
Die laatste zin is niet waar. Zo heeft hij dat absoluut niet gezegd. Hij heeft er spijt van.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Woelwater het volgende:
Dat sukkeltje wat die kerel van zijn fiets af sloeg was vanmiddag op de radio, ook hij is van zijn bed gelicht.
Hij was ook degene die op de bagagedrager zat en was er volgens hem vanaf geduwd en op zijn kin terecht gekomen.
Dat hij hem pas later aanviel toen die man wegfietste gaat hij bij de rechter aanvoeren als zijnde zelfverdediging
quote:Moeder van treitervlogger Ismail is doodmoe
Met zijn vlog wilde Ismail Ilgun (19) uit de schulden komen, maar raakte hij alleen maar dieper in de problemen. De 'treitervlogger' is gisterochtend aangehouden voor opruiing en belandde achter de tralies. Wie is die onruststoker die de Zaandamse wijk Poelenburg op zijn kop zet?
Zijn ziektekostenverzekering? Die heeft Ismail Ilgun al tijden niet betaald. Net als zijn telefoonrekening trouwens, waardoor zijn mobieltje is afgesloten. In de buurt van de treitervlogger zien ze de deurwaarders al tijden aankloppen, om geld te innen dat Ismail niet heeft.
Een maand geleden kocht hij een gadget dat hem van al die ellende moest verlossen: een camera. Het is die camera die de afgelopen weken steeds weer werd gericht op de kleine Vomar-supermarkt in de wijk Poelenburg. Het is Ismail die hier, op de ontmoetingsplek van hem en zijn vrienden, alles filmt: hoe een man bijna van zijn fiets wordt geslagen, agenten worden getreiterd, een jongen op een politiewagen danst en een cameraploeg de wijk uit wordt gebonjourd.
Zo staat de vlog waarmee Ismail hoopt geld te verdienen in no-time bekend als een treitervlog en is hij de straatterrorist waar zelfs de premier zich over uitspreekt. ,,Tuig van de richel'', zegt Rutte. Maar wel tuig zonder een strafblad, vertellen vrienden, familie en bekenden aan deze krant. Niemand wil bij naam genoemd worden, angstig als ze zijn nu de ogen van heel Nederland op Poelenburg gericht zijn. Ismail komt daar overigens niet eens vandaan. Zelf woont hij met zijn moeder en zijn kleine zusje - zijn oudste zus is het huis uit - één wijk verderop: Peldersveld. In het eenvoudige rijtjeshuis met de verwaarloosde voortuin doet zijn moeder het raam open. Haar haar krult langs haar gezicht, haar ogen staan droevig.
Doodmoe
Ze is een lieve vrouw, vertellen de mensen die haar kennen. Tot voor kort wist ze helemaal niet wat haar zoon uitvoerde, als hij met zijn camera op pad ging. Sinds ze er net als de rest van Nederland achter is gekomen, schaamt ze zich. ,,Ik ben doodmoe, wil er helemaal niet over praten. Ismail heeft dit allemaal veroorzaakt.''
Zij heeft gewoon geprobeerd haar kinderen zo netjes mogelijk op te voeden. Zonder vader, want het huwelijk met hem liep al stuk toen Ismail nog een ventje was. Sindsdien heeft Ismail geen contact meer met zijn vader, ook al woont die op een steenworp afstand. En kozen de leden van zijn gezin allemaal een andere toekomst. Terwijl Ismails zus haar studie rechten afrondde, stopte Ismail met zijn mbo-opleiding. Via een speciaal project kreeg hij nog de kans zijn school af te maken, maar dat hield hij niet vol. Zo is het met alle jongens die in zijn treitervlog verschijnen, zeggen omwonenden. ,,Die komen uit gezinnen met gescheiden ouders, hebben geen opleiding, geen werk.''
Toch toerden de jongens voor het oog van de camera rond in een peperdure Audi Q7. Die blijkt nu van de vader van één van Ismails vrienden te zijn. De jongen is doodsbang dat pa ontdekt dat zijn wagen in een 'treitervlog' is opgedoken. Overal in de wijk probeert hij de mensen die weten dat hij de bestuurder was tot stilte te manen, vertelt raadslid Juliëtte Rot, die ook in de buurt woont.
De politie verrichtte meerdere arrestaties in Zaandam
De politie verrichtte meerdere arrestaties in Zaandam © anp
Zonder pardon
Na acht arrestaties is ook andere vrienden het lachen vergaan. De politie grijpt nu keihard in, iets wat volgens bewoners de afgelopen jaren juist niet gebeurde. Een samenscholingsverbod wordt hard gehandhaafd, wie zich niet kan identificeren, gaat mee met de politie. Een oudere buurtbewoner die zonder pardon in de boeien werd geslagen, is vastbesloten de boete die hij krijgt bij Ismail neer te leggen. ,,Ik zweer je, hij gaat dit betalen'', klinkt het woedend. Ismail zelf is opgepakt vanwege opruiing en zit het langste vast van iedereen.
Ondertussen wordt er maar weer eens een cameraploeg de wijk uitgejaagd. Een jongen van Pownews springt op de rug van één van de buurtbewoners, die met succes een greep doet naar zijn microfoon. Een ander vuurt eieren af op een nieuwe vlogger, die maar blijft filmen, terwijl zijn publiek hem toeschreeuwt te stoppen. Alles staat op scherp.
Achter de deuren van de Vomar verschansen de buurtbewoners zich. Een vrouw vertelt hoe ze de overlastgevende vrienden van Ismail wel eens aansprak, toen ze maar bleven voetballen op de parkeerplaats. ,,De bal werd in mijn rug geschopt, ik vind het hier zo eng geworden.''
Nog een ander weet dat motorbende No Surrender al heeft aangeboden orde op zaken te komen stellen. Onlangs stond er nog een hakenkruis op de deuren van de supermarkt. 'Jullie weik, ons land'. Fout gespeld, maar klare taal, die ook een oud-bewoner laat klinken. ,,Binnenkort kom ik terug. Met wat vrienden. En een knuppel.''
Wat een treurnis.quote:
Wat is je punt?quote:Op woensdag 14 september 2016 06:51 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Deze jongeren gaan nog enigszins het gesprek aan (als je ze niet beledigd) maar wat ik hiermee wil zeggen, in sommige wijken van Parijs en Marseille kan je echt niet zomaar overal filmen als journalist, dat gebeurd ook nauwelijks, reportages worden vaak onder begeleiding van de politie gemaakt, de problemen zijn daar natuurlijk veel groter, dan deze paar macho turken
En ja ook op pownews worden eitjes en melk gegooid, maar in Parijs zal de auto toch echt eerder in de fik vliegen.
Ja nou heel intelligent dat is wel duidelijk het straalt van hem af..quote:Op woensdag 14 september 2016 08:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat het hier wel om een erg intelligente jongen gaat die nog een hoop kan bereiken.
- Aldus Japie
O in Zaandam ook hoor:quote:Op woensdag 14 september 2016 06:51 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Deze jongeren gaan nog enigszins het gesprek aan (als je ze niet beledigd) maar wat ik hiermee wil zeggen, in sommige wijken van Parijs en Marseille kan je echt niet zomaar overal filmen als journalist, dat gebeurd ook nauwelijks, reportages worden vaak onder begeleiding van de politie gemaakt, de problemen zijn daar natuurlijk veel groter, dan deze paar macho turken
En ja ook op pownews worden eitjes en melk gegooid, maar in Parijs zal de auto toch echt eerder in de fik vliegen.
quote:Het is de hele week al raak. In Zaandam is er zelfs een politie auto in de fik gezet in de nacht van zaterdag op zondag 11 september. De media zit er dik bovenop en het lijkt dat de politie niet durft in te grijpen. Er schijnt meer politie inzet te zijn en controle maar ongelofelijk hoe er toch een politieauto zomaar in de fik gezet kan worden. De beelden zijn ook online gezet op Youtube, maar de daders werden niet gepakt maar de beelden werden snel van youtube gehaald. De website not100.nl heeft de beelden nog en kan je hieronder zien.
quote:Hysterie rond Poelenburg vergroot de problemen
Geplaatst door redactie socialisme.nu, dinsdag 13 september 2016, 17:30
Sinds donderdag is de situatie in de Zaanse wijk Poelenburg zo’n beetje het meest besproken onderwerp bij de Nederlandse nieuwsmedia. Als we de journaals, talkshows en politici mogen geloven is er in de wijk sprake van een chaos van terreur en intimidatie die zijn weerga niet kent. Premier Rutte omschreef de lokale jeugd – vrij naar Sarkozy – als ‘tuig van de richel.’
Door Jeroen van der Starre
Aanleiding voor de alarmistische berichtgeving is een serie vlogs van de lokale YouTuber Ismail Ilgun die laten zien hoe een groepje jongens uit de wijk bij de lokale supermarkt hangen. Wie nuchter naar de beelden kijkt ziet vooral doorsnee hangjongerengedrag in een suffe stadswijk. Een jongen gooit takjes naar een politieauto, een andere jongen laat graag zijn boksmoves zien en weer een ander haalt het zelfs in zijn hoofd om op een politieauto te gaan staan.
Het enige echte verschil met eerdere berichtgeving over hangjongeren is dat we het nu bekijken vanuit het perspectief van de hangjongeren zelf. Zij zien zichzelf graag als ‘soldaten’ die het rauwe straatleven van Poelenburg trotseren en hun vlogs worden vanuit dat perspectief gemaakt. Het contrast met het moraliserende witte middenklasse-perspectief van waaruit hangjongeren gewoonlijk worden benaderd zorgt voor de ophef en de morele verontwaardiging.
De Ander
In plaats van de situatie in Poelenburg te duiden als wat het is – namelijk als voorbeeld van standaard hangjongerenproblematiek die al decennialang onderdeel is van de Nederlandse samenleving – worden de hangjongeren tot ‘Ander’ gebombardeerd en de problematiek daarmee geëxternaliseerd: het is geen probleem van de Nederlandse maatschappij, maar een voorbeeld van de ‘Nederturken’-problematiek. Zo kan en passant worden genegeerd dat overlast van hangjongeren en jeugdcriminaliteit teruglopen.
Dat het hier gaat om een zichtbaar gemengde groep jongeren die elkaar niet ‘abi’ (Turks voor ‘broer’), maar met ‘niffo’ (correct straat-Nederlands voor ‘neef’) aanspreken doet blijkbaar niet ter zake. Het illustreert hoe ‘Turk’, ‘moslim’ en ‘allochtoon’ in het racistische klimaat in Nederland inwisselbare termen zijn geworden.
In de discussie over Poelenburg valt op dat er een brede consensus lijkt te zijn dat deze jongeren geen strafbaar gedrag vertonen. Dat wordt echter niet als relativering gezien, maar juist als een probleem op zich. Want hoe moet dit ‘tuig’ worden aangepakt als zij in wezen weinig verkeerd doen? Blijkbaar zijn we inmiddels zover dat het ‘keihard aanpakken’ van niet-witte jongeren geen verdere rechtvaardiging meer behoeft.
Bevoegdheden
VVD-ers en de politievakbond ACP sprongen er gretig in: als de politie nou eens minder gehinderd zou worden door het recht zou het nog gemakkelijker aan de Nederlandse onderbuik tegemoet kunnen komen. Of in de woorden van Gerrit van de Kamp van ACP: ‘We willen de bevoegdheid overlastgevers mee te nemen. Ze krijgen geen boete, maar de wijk zie
t wel dat de politie actie onderneemt.’ De gemeente Zaandam maakte direct werk van een samenscholingsverbod om vast een deel van de juridische beperkingen opzij te schuiven. Eerder deze maand toonde Brandpunt aan dat etnisch profileren door de politie structureel voorkomt, ondanks dat de Nationale Politie en de regering dit altijd snoeihard ontkenden.
De voorstellen om de bevoegdheden van de politie te verruimen worden nu volledig opgehangen aan Poelenburg, maar het is naïef om te denken dat zij alleen daar zullen worden toegepast. Zoals activisten in de Haagse Schilderswijk al preventief werden gearresteerd op basis van de ‘voetbalwet’, zo zal elke uitbreiding van de bevoegdheden van agenten worden toegepast naar gelang de willekeur van politie en burgemeesters.
Voor rechts en de politie, die vanwege de woede over etnisch profileren en de feitelijke onschendbaarheid van agenten die dodelijke slachtoffers maken behoorlijk in het defensief zaten, zijn de gebeurtenissen in Poelenburg, maar vooral de daaropvolgende mediahysterie een geschenk uit de hemel.
Escalatie
Inmiddels is de politie overgegaan tot het op grote schaal arresteren van jongeren in Poelenburg. Volgens Dutchturks.nl werd daarbij de Turks-Nederlandse journalist Fatih Özyar op hardhandige wijze gearresteerd. Hij werd 15 uur vastgehouden wegens het niet opvolgen van een bevel om zich te verwijderen – een aanklacht die regelmatig wordt gebruikt als van een echte overtreding geen sprake is. Dit doet vermoeden dat de politie onder druk van de media en de publieke opinie is overgegaan op repressief op treden op een etnische basis. Dit is alleen maar olie op het vuur. Te vrezen valt dat stigmatisering en repressie een onbeduidend hangjongerenprobleem zullen veranderen in een veel groter conflict.
En dat terwijl het oplossen van hangjongerenproblematiek, zolang het maar als zodanig wordt gezien, in feite niet moeilijk hoeft te zijn. Als jongeren overlast veroorzaken doordat ze zich bij een supermarkt ophouden kunnen alternatieve plekken worden ingericht waar ze bij elkaar kunnen komen zonder dat dit voor overlast zorgt.
De agressieve benadering die van hangjongeren ‘straatterroristen’ maakt en de boel laat escaleren past beter in het dominante idee dat vrijwel elk probleem een etnische oorzaak heeft. Zoals Geronimo Matulessy terecht betoogt: een rel levert meer kijkcijfers op. Maar het sluit ook beter aan bij de rechtse verkiezingscampagnes. Links zou niet moeten meegaan in dit dominante frame, zoals helaas te vaak gebeurt.
Voorspelbaar, idd.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De extreem-linkse media weet de voorvallen uiteindelijk ook te "duiden".
De 70'er jaren zijn daar nog niet voorbij.
De spruitjeslucht en geitenwollensokkenlucht walmt er van af:
http://socialisme.nu/blog(...)rgroot-de-problemen/
[..]
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is soms best wel lachen.quote:
Jammer dat Joop en ook Marokko.nl subsidie krijgen en sites als gs nietquote:Op woensdag 14 september 2016 09:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is soms best wel lachen.
joop.nl komt voort uit de VARA. Wat dan weer raar is, omdat "grote stoker" Pauw ook bij dezelfde club zit.
krapuul.nl zit hier nog weer links van. Indymedia is ook leuk en dan socialisme.nu.
Toch hebben ze soms ergens toch weer een punt. Net zoals Geenstijl soms ook een punt kan hebben. En dat is het mooie van een breed debat.
Hier een stukje Engelse humor over hoe socio's de problemen aanpakken:
Ja goed verhaal maar alcohol is haram.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:29 schreef MMXMMX het volgende:
Ja ik heb eigenlijk niet zoveel problemen gezien.
Ik denk dat het voetbal supporters probleem velen malen groter is.
Nogmaals dit zijn bekende problemen die zich in heel Nederland voordoen.
In friesland hebben ze daar BierKeeten voor geplaatst en daar komt de plaatselijke jeugd elke dag zuipen en ouwehoeren.
Zo pakt elke gemeente de verveling van de jeugd op zijn eigen manier aan.
In Zaandam kiezen ze nu voor de harde aanpak met boetes en een gratis overnachting op het politie buro.
Ik vind de Friese oplossing wel de beste tot nu toe.
Misschien moeten ze eens ervaringen gaan uitwisselen
Bier Hutten/Containers op daarvoor bestemde plekken is volgens mij een primma alternatief.
Het is nu ff afwachten hoe de aanpak van Zaandam gaat werken
Ik neem aan dat als de jongens hardleers zijn dat dan de ME word ingezet want dat is de roete die Zaandam lijkt te kiezenEn dan is het wachten op de autobranden en haken kruizen en overlast.
Op de hier onderstaande link is het jeugdhonk wat minder goed bezocht omdat de jongeren zelf een bierkeet in gebruik hebben genomen
http://www.menterwolde.in(...)e-tout-links-liggen/
De Zaanse hangjongeren hadden een buurthuis gekregen, maar dat werd door hen zelf afgebroken. Het is niet stoer om als doetje wat te krijgen van de NL overheid. Dan ga je cynisch doen en gefrustreerd. Dat itt plattelandsjongeren die een stuk grond van pa's boerderij kunnen claimen om een "keet" te bouwen.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:29 schreef MMXMMX het volgende:
In friesland hebben ze daar BierKeeten voor geplaatst en daar komt de plaatselijke jeugd elke dag zuipen en ouwehoeren.
In Zaandam kiezen ze nu voor de harde aanpak met boetes en een gratis overnachting op het politie buro.
Bier Hutten/Containers op daarvoor bestemde plekken is volgens mij een primma alternatief.
Ik neem aan dat als de jongens hardleers zijn dat dan de ME word ingezet want dat is de roete die Zaandam lijkt te kiezenEn dan is het wachten op de autobranden en haken kruizen en overlast.
Op de hier onderstaande link is het jeugdhonk wat minder goed bezocht omdat de jongeren zelf een bierkeet in gebruik hebben genomen
Er is geen bierkeet-subsidie idd.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De Zaanse hangjongeren hadden een buurthuis gekregen, maar dat werd door hen zelf afgebroken. Het is niet stoer om als doetje wat te krijgen van de NL overheid. Dan ga je cynisch doen en gefrustreerd. Dat itt plattelandsjongeren die een stuk grond van pa's boerderij kunnen claimen om een "keet" te bouwen.
Ik zie deze jongeren ook niet als kansloos. De meesten komen wel normaal in de maatschappij.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:29 schreef MMXMMX het volgende:
Als je ziet dat zijn zus een studie rechten heeft afgemaakt kan je zien wat er waarschijnlijk in potentie in zit.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:34 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja nou heel intelligent dat is wel duidelijk het straalt van hem af..
Nee die jongen gaat het nog ver schoppen..
Je weet het niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:34 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja nou heel intelligent dat is wel duidelijk het straalt van hem af..
Nee die jongen gaat het nog ver schoppen..
Je weet dat deze reactie van je strafbaar is geachte haatposter?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:39 schreef regmail het volgende:
Ik vond het al raar dat zijn filmpjes maar een paar weken terug gingen.
Maar ondanks wat die beweerd weet heel Nederland nu dat die geen geld heeft maar een lading schulden. Dat zelfs zijn vader hem zo lelijk vond dat die gevlucht is.
En de hele buurt kotst hem uit.
Over een maand bungelt die aan een touw op de zolderkamer. Heerlijk.
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je weet dat deze reactie van je strafbaar is geachte haatposter?
Dit zijn wat objectievere artikelen. Een verademing vergeleken met alle shit, haat, beledigingen en racisme wat je hier op FOK veel leest.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat is er precies strafbaar?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je weet dat deze reactie van je strafbaar is geachte haatposter?
Als je objectief zou zijn zou je de woede van Ismael (die zegt ook verschrikkelijke dingen) afzetten tegen iemand die roept om de moord of zelfmoord van iemand tegen elkaar wegen en tot de conclusie komen dat Regmail zijn reactie vele malen erger is.quote:
Oproep tot moord of aanzetting tot zelfmoord. In ieder geval opruiing en laat daar nou ook juist Ismael voor vast zitten. Hoe ironisch.......quote:
Ja dat sowieso natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oproep tot moord of aanzetting tot zelfmoord. In ieder geval opruiing en laat daar nou ook juist Ismael voor vast zitten. Hoe ironisch.......
Zieke reactie.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:39 schreef regmail het volgende:
Ik vond het al raar dat zijn filmpjes maar een paar weken terug gingen.
Maar ondanks wat die beweerd weet heel Nederland nu dat die geen geld heeft maar een lading schulden. Dat zelfs zijn vader hem zo lelijk vond dat die gevlucht is.
En de hele buurt kotst hem uit.
Erdogan-krant maakt er dit van: "jonge Turken aangehouden omdat ze Erdogan steunden op social media".twitter:DailySabah twitterde op woensdag 14-09-2016 om 10:00:34Dutch police detain Turkish journalist interviewing young Turks detained for supporting Erdoğan on social media https://t.co/NL8iC91lYy reageer retweet
Waar roep ik exact op tot moord of zet ik aan.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oproep tot moord of aanzetting tot zelfmoord. In ieder geval opruiing en laat daar nou ook juist Ismael voor vast zitten. Hoe ironisch.......
Tja zo zie je maar, elke media maakt er zijn eigen versie van. Overal propaganda. Objectiviteit is ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
Erdogan-krant maakt er dit van: "jonge Turken aangehouden omdat ze Erdogan steunden op social media".twitter:DailySabah twitterde op woensdag 14-09-2016 om 10:00:34Dutch police detain Turkish journalist interviewing young Turks detained for supporting Erdoğan on social media https://t.co/NL8iC91lYy reageer retweet
.
Over een maand bungelt die aan een touw op de zolderkamer. Heerlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:57 schreef regmail het volgende:
[..]
Waar roep ik exact op tot moord of zet ik aan.
Stel je niet aan....quote:Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat zinnetje?
Vies achterlijk inteeltvolk..quote:Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Dakkapellen het volgende:
Deze jongens hebben wel echt problemen.
Jij vind om dat soort dingen over iemand te roepen normaal?quote:
Dat hele volk is vies, achterlijk en komt voort uit inteelt?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:02 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vies achterlijk inteeltvolk..
Zo zou het moeten inderdaad. Bovendien vraag ik me af wie de schade van dat buurthuis vergoed heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef SeLang het volgende:
Dingen hebben ze zelf op film gezet, dus bewijzen is makkelijk.
Dansen op een politieauto... wat kost het overspuiten van een auto? ¤1000? Verhalen die schade! Hopelijk is het een minderjarig gastje, dan mag zijn familie dat gaan lappen. Eens zien wat pa daar van vindt. Anders korten op z'n uitkering.
Deel van de strategie moet zijn dat je hun eigen cultuur tegen ze gebruikt. Dat ze de hele familie te schande zetten.
Tuig van de richel is ook al meer dan honderd jaar een uitdrukking.quote:Op woensdag 14 september 2016 05:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overigens is het vee van de richel en tuig is een zelfstandig woord.
Wanneer neef nicht huwelijken vrij algemeen geaccepteerd is in een cultuur kun je best generaliseren met inteeltvolk. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hele volk is vies, achterlijk en komt voort uit inteelt?
Boksbeugel & stroomstootwapenquote:Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Dakkapellen het volgende:
De boksbeugel en taser op bovenstaand filmpje zouden wat mij betreft al een reden tot huiszoeking mogen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef SeLang het volgende:
Dingen hebben ze zelf op film gezet, dus bewijzen is makkelijk.
Dansen op een politieauto... wat kost het overspuiten van een auto? ¤1000? Verhalen die schade! Hopelijk is het een minderjarig gastje, dan mag zijn familie dat gaan lappen. Eens zien wat pa daar van vindt. Anders korten op z'n uitkering.
Deel van de strategie moet zijn dat je hun eigen cultuur tegen ze gebruikt. Dat ze de hele familie te schande zetten.
Ik heb een ander interview met hem gehoord op BNR en daar zei hij absoluut dat het zelfverdediging van hem was.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die laatste zin is niet waar. Zo heeft hij dat absoluut niet gezegd. Hij heeft er spijt van.
Plus hij zit thuis behoorlijk onder de plak van zijn moeder en van zijn zus, zo te horen.![]()
De meest irritante is de radio-verslaggeefster met haar belerende toon. Wat is die vrouw verschrikkelijk. Bijna 10x hetzelfde benadrukken. Het was het dieptepunt van het huidige niveau van de Radio 1-verslaggeving.
http://www.nporadio1.nl/n(...)anse-wijk-poelenburg (vanaf minuut 1:25)
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Boksbeugel & stroomstootwapen
Strafbaar Japie77?
Een bericht voor de Hollanders? Wat zijn zij dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Dakkapellen het volgende:
Turken die toevallig hier verblijven, blijkbaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Een bericht voor de Hollanders? Wat zijn zij dan?
En hij zal er absoluut spijt van hebben dat-ie die gozer midden voor de camera een beuk verkocht heeft!quote:Op woensdag 14 september 2016 11:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik heb een ander interview met hem gehoord op BNR en daar zei hij absoluut dat het zelfverdediging van hem was.
Begon ooit met die kut zigeuners.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuig van de richel is ook al meer dan honderd jaar een uitdrukking.
tip van de dag: beter lezenquote:Op woensdag 14 september 2016 10:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je objectief zou zijn zou je de woede van Ismael (die zegt ook verschrikkelijke dingen) afzetten tegen iemand die roept om de moord of zelfmoord van iemand tegen elkaar wegen en tot de conclusie komen dat Regmail zijn reactie vele malen erger is.
Alleen ben je waarschijnlijk niet objectief meer.....
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
.
Maar waar roep ik op tot moord of zelfmoord.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat zinnetje?
Wat is er nou weer mis met zigeuners?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begon ooit met die kut zigeuners.
Wat is er niet mis met zigeuners?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zigeuners?
Wegkijkmentaliteit werpt zijn vruchten af.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:
Haha, wij zijn k*nkerkaaskoppen die allemaal doodgemaakt gaan worden![]()
Vooral blijven praten met deze jongens hoor... dat gaat echt helpen.
Wel heel fijn dat ze dit filmen en wereldkundig maken. Bevestigd weer eens wat menig mens al jaren dacht: dankbaarheid om in dit land te mogen wonen is ver te zoeken. Nederlanders zijn niet van tel. Over discriminatie gesproken
Je spreekt de verwachting uit dat hij over een maand dood is door ophanging. Met de toevoeging erbij dat jij daar blij van wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef regmail het volgende:
[..]
Maar waar roep ik op tot moord of zelfmoord.
Tuig van de richel.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zigeuners?
Welke cultuur is dat en wat is vrij algemeen geaccepteerd?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wanneer neef nicht huwelijken vrij algemeen geaccepteerd is in een cultuur kun je best generaliseren met inteeltvolk. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geldt.
Zucht. Dit topic trekt toch wel de grootste randdebielen aan zeg.....quote:Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er niet mis met zigeuners?
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:
Wel heel fijn dat ze dit filmen en wereldkundig maken. Bevestigd weer eens wat menig mens al jaren dacht: dankbaarheid om in dit land te mogen wonen is ver te zoeken. Nederlanders zijn niet van tel. Over discriminatie gesproken
Geef dan eens aan wat er zo positief is aan dat rondreizende criminele circus?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zucht. Dit topic trekt toch wel de grootste randdebielen aan zeg.....
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ikquote:Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:
Ze hoeven niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze: gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen, scholing en in hun geval, een uitkering die wij, werkende Nederlanders, mogen ophoesten?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geef dan eens aan wat er zo positief is aan dat rondreizende criminele circus?
Jaquote:Op woensdag 14 september 2016 11:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je spreekt de verwachting uit dat hij over een maand dood is door ophanging. Met de toevoeging erbij dat jij daar blij van wordt.
Dat lijkt me opruiing. Sta je nu nog steeds achter je reactie?
Zoals blijkt uit het filmpje voelen ze zich allerminst Nederlander.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
Genoeg onderzoeken en documentaires dat jij die niet kijkt of leest is jouw probleemquote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
Bij deze aangetoond dat je niet goed bij je hoofd bent dan. Ik zal je verder negeren.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef regmail het volgende:
[..]
Ja
En als die dat doet ben ik niet verdrietig maar trek een biertje los en ws heel wat andere mensen ook.
En ja sta er zeker achter.
Ga je aangifte doen 😝
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze: gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen, scholing en in hun geval, een uitkering die wij, werkende Nederlanders, mogen ophoesten?
Daarom is mijn portemonnee natuurlijk gerold door die zigeuners jaren terug. Die hadden verwacht dat ik wel zou betalen voor dat lelijke gejengel op straat en toen ik geen geld gaf hebben ze het zelf maar gehaald?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
Over vooroordelen gesprokenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien al gepost maar in het AD staat een artikel dat Ismail is begonnen met vloggen om zijn schulden af te betalen.
http://www.ad.nl/amsterda(...)te-betalen~a58c745b/
maakt niet uit wat ze voelen, het zijn gewoon Nederlanders en dat is een feitquote:Op woensdag 14 september 2016 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zoals blijkt uit het filmpje voelen ze zich allerminst Nederlander.
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Primaquote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.
Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan hequote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.
Wel apart dat je je door zoiets persoonlijk aangesproken voelt. Zou ik zelf proberen te voorkomen, het lijkt me niet over jou te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee niet als kankerkaaskop maar wel als Nederlander.
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Prima
Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
uit jij dat ook? Ik vind het niet normaal dat je dat overal maar zou moeten uiten. Das raar, misschien leuk als je aan het bidden bent na het eten of zoquote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Prima
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan he
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
(Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)
Frans is erg goed als TV presentator zolang ie maar niet gaan zingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?
Je gedragen en positief bijdragen aan de samenlevingquote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?
Ik denk (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring) dat het probleem meer ligt bij de opvoeding. Ouders die hun kinderen als ware ze in Turkije opvoeden. Turkse nationale trots wordt er met de opvoeding vaak ingegoten al van kinds af aan.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.
Heb je weleens vooroordelen over zigeuners of andere groepen mensen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.
moeten ze zelf weten, het zijn toch echt Nederlanders hequote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan he
Heb je wel eens van positief in het leven staan gehoord?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
uit jij dat ook? Ik vind het niet normaal dat je dat overal maar zou moeten uiten. Das raar, misschien leuk als je aan het bidden bent na het eten of zo
zo zwart wit is het altijdquote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.
Ik hoop dat de Zaanse politie ook even op let.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje
[ afbeelding ]
Na 5 decennia terreur niet gel hequote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.
ja hoor, dat vind ik niet gelijk staan aan uiten dat je dankbaar bent dat je in Nederland woont 😂😂quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb je wel eens van positief in het leven staan gehoord?
Maar zij gedragen zich niet zoals jij en ik. Maar kijk lekker de andere kant opquote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
Ik denk dat de ene Turk de andere niet is. Dus ze als groep beoordelen zie ik als weinig zinvol en feitelijk onjuist. Opvoeding speelt zeker mee maar ik zie niet hoe liefde voor Turkije, of welk ander land, afgunst of haat tegen Nederland garandeert.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik denk (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring) dat het probleem meer ligt bij de opvoeding. Ouders die hun kinderen als ware ze in Turkije opvoeden. Turkse nationale trots wordt er met de opvoeding vaak ingegoten al van kinds af aan.
Nee, ik kan het me in jouw geval voorstellenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
ja hoor, dat vind ik niet gelijk staan aan uiten dat je dankbaar bent dat je in Nederland woont 😂😂
Iemand op de FP noemde het een nichterige gouden boksbeugel. Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje
[ afbeelding ]
Dat soort filmpjes zijn echt geweldig, het bewijs wordt gewoon aangeleverd door de verdachten. Dan hoor ik zo'n minister zeggen dat ze aan het werk moeten, nou daar ben ik het dus volledig mee oneens, die mensen moet je weren van de werkvloer, op hun zitten collega's en werkgever niet te wachten. Eerst volwassen worden en je gedragen dan mag je mogelijk ergens aan het werk.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje
[ afbeelding ]
aah oke altijd wel mooi dat persoonlijkequote:Op woensdag 14 september 2016 11:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me in jouw geval voorstellen
Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.
Euhm jawel. Niet alle schuld, maar ouders zijn wel echt verantwoordelijk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.
Zoontjes kunnen erg lastig zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.
Wellicht beleven zij die 5 decennia heel anders.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef regmail het volgende:
[..]
Na 5 decennia terreur niet gel he
Ik ken zat Aziaten. Spanjaarden Italianen zuid Amerikanen Duitsers etc die hier zijn neergestreken en als Nederlander worden gezien en behandeld.
Hoe kan het dat die geen problemen hebben met autochtonen?
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm jawel. Niet alle schuld, maar ouders zijn wel echt verantwoordelijk hoor.
Zelfs te lui om de voortuin te doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.
Nou nou nou nou, ik ben behoorlijk anti-islam, maar dit gaat wel weer wat ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:
[..]
Zelfs te lui om de voortuin te doen.
Hopelijk vouwt die zichzelf een keer om een boom.
Dat klopt, maar cultuur is niet iets wat aangeboren is. Kies je zelf voor.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.
kan ik jouw doodsverwensingen niet ergens meldenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.
Hoe graag ik zou willen dat iedere moslim dat achterlijke vulkaangeloof van zich af gooit en de opvattingen van het land van herkomst achter zich laat; dat is helaas niet realistisch. Althans niet op korte termijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar cultuur is niet iets wat aangeboren is. Kies je zelf voor.
Eerst vind je het heerlijk als iemand zichzelf op zou hangen en nu wens je iemand een fataal autoongeluk, is jouw leven echt zo erg dat je anderen dit toewenst?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:
[..]
waaruit valt je dat opquote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.
Dat is helemaal niet sneu maar juist ideaal dat die ouders worden geconfronteerd met het resultaat van hun eigen opvoeding.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]Wat een genot dit te lezen!
(Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)
Is geen doodsverwensing alleen een hoop.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
kan ik jouw doodsverwensingen niet ergens melden
Een boksbeugel is een categorie 1 wapen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes zijn echt geweldig, het bewijs wordt gewoon aangeleverd door de verdachten. Dan hoor ik zo'n minister zeggen dat ze aan het werk moeten, nou daar ben ik het dus volledig mee oneens, die mensen moet je weren van de werkvloer, op hun zitten collega's en werkgever niet te wachten. Eerst volwassen worden en je gedragen dan mag je mogelijk ergens aan het werk.
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef ToT het volgende:
Hoe graag ik zou willen dat iedere moslim dat achterlijke vulkaangeloof van zich af gooit en de opvattingen van het land van herkomst achter zich laat; dat is helaas niet realistisch. Althans niet op korte termijn.
Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je weleens vooroordelen over zigeuners of andere groepen mensen?
aaah okeeequote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef regmail het volgende:
[..]
Is geen doodsverwensing alleen een hoop.
Dit pestventje verpest met zijn vriendjes het leefgenot van heel veel mensen.
Als die dood is kan het er alleen beter op worden.
Dat sowieso, maar ik denk wel dat er verzachtende omstandigheden kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.
Over welke onbeschaafde sekteleden heb je het?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.
Het tuig van de richel. Neem aan dat het moslims zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over welke onbeschaafde sekteleden heb je het?
Dus je gaat elke keer met je dure spullen in een groep zigeuners staan?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.
Hoe kom je erbij dat het moslims zijn? En zijn moslims dan de onbeschaafde sekteleden?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het tuig van de richel. Neem aan dat het moslims zijn.
Die deugen sowieso niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het tuig van de richel. Neem aan dat het moslims zijn.
Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Daarom is mijn portemonnee natuurlijk gerold door die zigeuners jaren terug. Die hadden verwacht dat ik wel zou betalen voor dat lelijke gejengel op straat en toen ik geen geld gaf hebben ze het zelf maar gehaald?
Bovendien is wat jij zegt ook doorspekt met vooroordelen
Je woont zeker in een dorp in plaats van een stad? Zigeuners hier zorgen in elk geval weldegelijk voor overlast. Dat neppe bedelen, of die opdringerige rozenverkopers. En goh, in die gebieden is er een verhoogd risico op zakkenrollen. Wat raar?
Maar on-topic; ik denk dat Naming&Shaming beter werkt bij dit soort kneuzen dan ze alleen maar oppakken. Het buitenhangen van de vuile was (schulden etc) zorgt tenminste voor een deuk in het imago en dat kan ze wel doen inbinden. Weg streetcred.
Wanneer ze je kennen is dat geen probleem.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je gaat elke keer met je dure spullen in een groep zigeuners staan?
98% van de Turken is moslim, zij zijn Turks. Kansberekening. Lijkt me verder duidelijk dat de Vomarbende onbeschaafd is.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het moslims zijn? En zijn moslims dan de onbeschaafde sekteleden?
Heb ik al wel eens gedaan. Niks gebeurd. Ik zou eens kappen met die vooroordelen als ik jou was.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.
Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet sneu maar juist ideaal dat die ouders worden geconfronteerd met het resultaat van hun eigen opvoeding.
Die gast met die lamakop woont toch gewoon thuis? Nu kan zijn familie hem huisarrest geven en een pak slaag geven. Je moet hun cultuur tegen ze gebruiken. Zorgen dat ze publiek voor lul staan, dat de familie eer wordt geschaad, etc. Dan wordt er vanuit eigen kring orde op zaken gesteld.
die daar vaak staan met die krantjes zijn vaak wel dikke criminelen, mensenhandelaren en zo.. maar in your face doen ze niks verkeerd iddquote:Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?
Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt.
Ik dacht dat je het wellicht over een specifieke onbeschaafde sekte had. Nu snap ik dat je de islam bedoelde.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
98% van de Turken is moslim, zij zijn Turks. Kansberekening. Lijkt me verder duidelijk dat de Vomarbende onbeschaafd is.
Helemaal heilig zijn ze ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb ik al wel eens gedaan. Niks gebeurd. Ik zou eens kappen met die vooroordelen als ik jou was.
het is primaquote:Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgen
Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.
Blijkbaar is de maatschappij dan beter op zijn zus ingericht dan op hem.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgen
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?
Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt.
Jij bent zo iemand die denkt dat een Mercedes van 20 jaar oud superduur is?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
de befaamde vrouwelijke zigeuner die met een straatkrant bij de supermarkt zit. Veeg me op. Ik zou je aanraden eens te wachten tot nadat de winkel dichtgaat en ze opgehaald wordt door een andere zigeuner in een mercedes.
Soms lijken het net mensen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Helemaal heilig zijn ze ook niet.
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Blijkbaar is de maatschappij dan beter op zijn zus ingericht dan op hem.
Wat moet ik in een wijk met blanken? Over vooroordelen gesprokenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt.
Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]EN HET IS GODVERDOMME WEER DE SCHULD VAN DE MAATSCHAPPIJ!!!!!
Jij kent me verder niet, dus je weet niet met wie ik om ga.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden.![]()
Het is trouwens niet aan mensen om jouw vooroordelen te onkrachten. Dat is iets van jou, jouw probleem en jouw zwakte.
Het is de schuld van het systeem dat dat gastje een volkomen smerige vuile rat is die zich in de schulden stort en mensen belaagt? En dat hij vindt dat "kk tatta's" voor zijn uitkering moeten werken en dat ze dagelijks in de kont geneukt worden als ze voor een baas werken? En dat gastjes in die wijk Hollanders uitnodigen om daar te komen zodat zij hen kunnen vermoorden?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.
Het is de combinatie van opvoeding (of totaal gebrek daaraan) en omgeving. Ik zie dit soort voorbeelden namelijk dagelijks.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.
Dat zeg ik niet, het gaat om het gegeven dat het gewoon een netwerk is dat leeft van dit soort dingen. het zijn geen mensen die van de honger omkomen als ze geen krantje verkopenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die denkt dat een Mercedes van 20 jaar oud superduur is?
Inderdaad. 0 medelijden mee.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het gaat om het gegeven dat het gewoon een netwerk is dat leeft van dit soort dingen. het zijn geen mensen die van de honger omkomen als ze geen krantje verkopen
Wat is er dan zo totaal fout aan ons systeem? En welke systemen werken beter?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat z'n zusje in tegenstelling tot hem wel met enige structuur is opgevoed.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Blijkbaar is de maatschappij dan beter op zijn zus ingericht dan op hem.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/KST133324.pdfquote:Op woensdag 14 september 2016 11:52 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden.![]()
Het is trouwens niet aan mensen om jouw vooroordelen te onkrachten. Dat is iets van jou, jouw probleem en jouw zwakte.
quote:Opgepakte journalist: ’Arrestaties om liefde voor Turkije en Erdogan’
ZAANDAM - Een van de negen personen die maandagavond werden opgepakt in de Zaanse wijk Poelenburg, blijkt de Turks-Nederlandse journalist Fatih Özyar. De man zegt tegen Turkse media, die van een grof schandaal spreken, dat de jongeren in Poelenburg zijn opgepakt omdat ze van Turkije en de Turkse president houden.
Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:
Geen idee waarom dit je zo triggert. Ik constateer enkel dat de ene meer klik heeft dan de ander. Dat het de schuld zou zijn van de maatschappij is wat jij ervan maakt. Misschien wil je dat graag lezen zodat je ergens aan toe kan geven.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]EN HET IS GODVERDOMME WEER DE SCHULD VAN DE MAATSCHAPPIJ!!!!!
Waarom nou nooit eens van de Rabobank!
Geen geld hebben, dan wel een camera kopen en dan deze ellende alleen maar filmen.....quote:Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/amsterda(...)te-betalen~a58c745b/
Het is wel een grote mislukkeling als je dat allemaal zo leest.
Marokkaanse en Turkse meiden doen sowieso beter alleen mogen ze niet met een kaaskop trouwen dus dan maar met kansloze moslim crimineel. Vicieuze cirkelquote:Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat z'n zusje in tegenstelling tot hem wel met enige structuur is opgevoed.
Dat zou ook nog kunnen, die individuele situaties zijn vaak moeilijk in te schatten en worden in veel gevallen helaas ingeruild voor generalisaties.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat z'n zusje in tegenstelling tot hem wel met enige structuur is opgevoed.
Waarom zou de maatschappij op hem ingericht moeten zijn i.p.v. dat hij zich gewoon net als iedereen netjes aan de hier geldende regels houdt? Gewoon je opleiding afmaken en een baan zoeken en je brood eerlijk verdienen en verder geen overlast veroorzaken bij anderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee waarom dit je zo triggert. Ik constateer enkel dat de ene meer klik heeft dan de ander. Dat het de schuld zou zijn van de maatschappij is wat jij ervan maakt. Misschien wil je dat graag lezen zodat je ergens aan toe kan geven.
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar zo'n meisje wordt natuurlijk vaak in streng in de gaten gehouden tot haar huwelijk, daar doet het hele gezin en soms ook de hele buurt actief aan mee. Ondertussen loopt haar achtjarige broertje tot 0:00 buiten te etteren, maar dat mag, want hij is een man.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef regmail het volgende:
[..]
Marokkaanse en Turkse meiden doen sowieso beter alleen mogen ze niet met een kaaskop trouwen dus dan maar met kansloze moslim crimineel. Vicieuze cirkel
quote:
Misschien omdat de maatschappij wat te moeilijk is voor knullen als deze. We hebben weinig simpele baantjes meer.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou de maatschappij op hem ingericht moeten zijn i.p.v. dat hij zich gewoon net als iedereen netjes aan de hier geldende regels houdt? Gewoon je opleiding afmaken en een baan zoeken en je brood eerlijk verdienen en verder geen overlast veroorzaken bij anderen.
Waarom leg jij de focus bij de maatschappij?
Ben je toevallig weleens verliefd geweest op een zina en dat ze je daarna afwees om met een dude te gaan die eruit zag als moslim?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef regmail het volgende:
[..]
Marokkaanse en Turkse meiden doen sowieso beter alleen mogen ze niet met een kaaskop trouwen dus dan maar met kansloze moslim crimineel. Vicieuze cirkel
Hoe noem jij het als een vader zo radeloos is dat hij zijn vrouw en kinderen ombrengt dan? Daar heeft het systeem zeker ook niks mee te maken. Die man was gewoon gek.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is de schuld van het systeem dat dat gastje een volkomen smerige vuile rat is die zich in de schulden stort en mensen belaagt? En dat hij vindt dat "kk tatta's" voor zijn uitkering moeten werken en dat ze dagelijks in de kont geneukt worden als ze voor een baas werken? En dat gastjes in die wijk Hollanders uitnodigen om daar te komen zodat zij hen kunnen vermoorden?
Is dat de schuld van het systeem?
Dat hij niet wil deugen en een drop-out uit een MBO is?
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hoe noem jij het als een vader zo radeloos is dat hij zijn vrouw en kinderen ombrengt dan? Daar heeft het systeem zeker ook niks mee te maken. Die man was gewoon gek.
Lekker om zo zwart wit tegen de wereld aan te kijken.
Omdat het een complete imbeciel zonder realiteitszin is.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou de maatschappij op hem ingericht moeten zijn i.p.v. dat hij zich gewoon net als iedereen netjes aan de hier geldende regels houdt? Gewoon je opleiding afmaken en een baan zoeken en je brood eerlijk verdienen en verder geen overlast veroorzaken bij anderen.
Tja misschien kunnen ze dan beter gaan schapen neuken hoeden in het land van herkomst van de ouders.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien omdat de maatschappij wat te moeilijk is voor knullen als deze. We hebben weinig simpele baantjes meer.
Ik zeg nergens dat de maatschappij op hen ingericht zou moeten zijn. Dat lees jij erin.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |