maakt niet uit wat ze voelen, het zijn gewoon Nederlanders en dat is een feitquote:Op woensdag 14 september 2016 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zoals blijkt uit het filmpje voelen ze zich allerminst Nederlander.
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Primaquote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.
Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan hequote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.
Wel apart dat je je door zoiets persoonlijk aangesproken voelt. Zou ik zelf proberen te voorkomen, het lijkt me niet over jou te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee niet als kankerkaaskop maar wel als Nederlander.
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Prima
Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
uit jij dat ook? Ik vind het niet normaal dat je dat overal maar zou moeten uiten. Das raar, misschien leuk als je aan het bidden bent na het eten of zoquote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Prima
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan he
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
(Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)
Frans is erg goed als TV presentator zolang ie maar niet gaan zingen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?
Je gedragen en positief bijdragen aan de samenlevingquote:Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?
Ik denk (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring) dat het probleem meer ligt bij de opvoeding. Ouders die hun kinderen als ware ze in Turkije opvoeden. Turkse nationale trots wordt er met de opvoeding vaak ingegoten al van kinds af aan.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.
Heb je weleens vooroordelen over zigeuners of andere groepen mensen?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.
moeten ze zelf weten, het zijn toch echt Nederlanders hequote:Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan he
Heb je wel eens van positief in het leven staan gehoord?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
uit jij dat ook? Ik vind het niet normaal dat je dat overal maar zou moeten uiten. Das raar, misschien leuk als je aan het bidden bent na het eten of zo
zo zwart wit is het altijdquote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.
Ik hoop dat de Zaanse politie ook even op let.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje
[ afbeelding ]
Na 5 decennia terreur niet gel hequote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.
ja hoor, dat vind ik niet gelijk staan aan uiten dat je dankbaar bent dat je in Nederland woont 😂😂quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb je wel eens van positief in het leven staan gehoord?
Maar zij gedragen zich niet zoals jij en ik. Maar kijk lekker de andere kant opquote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
Ik denk dat de ene Turk de andere niet is. Dus ze als groep beoordelen zie ik als weinig zinvol en feitelijk onjuist. Opvoeding speelt zeker mee maar ik zie niet hoe liefde voor Turkije, of welk ander land, afgunst of haat tegen Nederland garandeert.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik denk (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring) dat het probleem meer ligt bij de opvoeding. Ouders die hun kinderen als ware ze in Turkije opvoeden. Turkse nationale trots wordt er met de opvoeding vaak ingegoten al van kinds af aan.
Nee, ik kan het me in jouw geval voorstellenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
ja hoor, dat vind ik niet gelijk staan aan uiten dat je dankbaar bent dat je in Nederland woont 😂😂
Iemand op de FP noemde het een nichterige gouden boksbeugel. Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |