Tja zo zie je maar, elke media maakt er zijn eigen versie van. Overal propaganda. Objectiviteit is ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
Erdogan-krant maakt er dit van: "jonge Turken aangehouden omdat ze Erdogan steunden op social media".twitter:DailySabah twitterde op woensdag 14-09-2016 om 10:00:34Dutch police detain Turkish journalist interviewing young Turks detained for supporting Erdoğan on social media https://t.co/NL8iC91lYy reageer retweet
.
Over een maand bungelt die aan een touw op de zolderkamer. Heerlijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:57 schreef regmail het volgende:
[..]
Waar roep ik exact op tot moord of zet ik aan.
Stel je niet aan....quote:Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Over een maand bungelt die aan een touw op de zolderkamer. Heerlijk.
Wat dacht je van dat zinnetje?
Vies achterlijk inteeltvolk..quote:Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Dakkapellen het volgende:
Deze jongens hebben wel echt problemen.
Jij vind om dat soort dingen over iemand te roepen normaal?quote:
Dat hele volk is vies, achterlijk en komt voort uit inteelt?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:02 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vies achterlijk inteeltvolk..
Zo zou het moeten inderdaad. Bovendien vraag ik me af wie de schade van dat buurthuis vergoed heeft.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef SeLang het volgende:
Dingen hebben ze zelf op film gezet, dus bewijzen is makkelijk.
Dansen op een politieauto... wat kost het overspuiten van een auto? ¤1000? Verhalen die schade! Hopelijk is het een minderjarig gastje, dan mag zijn familie dat gaan lappen. Eens zien wat pa daar van vindt. Anders korten op z'n uitkering.
Deel van de strategie moet zijn dat je hun eigen cultuur tegen ze gebruikt. Dat ze de hele familie te schande zetten.
Tuig van de richel is ook al meer dan honderd jaar een uitdrukking.quote:Op woensdag 14 september 2016 05:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overigens is het vee van de richel en tuig is een zelfstandig woord.
Wanneer neef nicht huwelijken vrij algemeen geaccepteerd is in een cultuur kun je best generaliseren met inteeltvolk. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geldt.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hele volk is vies, achterlijk en komt voort uit inteelt?
Boksbeugel & stroomstootwapenquote:Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Dakkapellen het volgende:
De boksbeugel en taser op bovenstaand filmpje zouden wat mij betreft al een reden tot huiszoeking mogen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef SeLang het volgende:
Dingen hebben ze zelf op film gezet, dus bewijzen is makkelijk.
Dansen op een politieauto... wat kost het overspuiten van een auto? ¤1000? Verhalen die schade! Hopelijk is het een minderjarig gastje, dan mag zijn familie dat gaan lappen. Eens zien wat pa daar van vindt. Anders korten op z'n uitkering.
Deel van de strategie moet zijn dat je hun eigen cultuur tegen ze gebruikt. Dat ze de hele familie te schande zetten.
Ik heb een ander interview met hem gehoord op BNR en daar zei hij absoluut dat het zelfverdediging van hem was.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die laatste zin is niet waar. Zo heeft hij dat absoluut niet gezegd. Hij heeft er spijt van.
Plus hij zit thuis behoorlijk onder de plak van zijn moeder en van zijn zus, zo te horen.![]()
De meest irritante is de radio-verslaggeefster met haar belerende toon. Wat is die vrouw verschrikkelijk. Bijna 10x hetzelfde benadrukken. Het was het dieptepunt van het huidige niveau van de Radio 1-verslaggeving.
http://www.nporadio1.nl/n(...)anse-wijk-poelenburg (vanaf minuut 1:25)
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Boksbeugel & stroomstootwapen
Strafbaar Japie77?
Een bericht voor de Hollanders? Wat zijn zij dan?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Dakkapellen het volgende:
Turken die toevallig hier verblijven, blijkbaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Een bericht voor de Hollanders? Wat zijn zij dan?
En hij zal er absoluut spijt van hebben dat-ie die gozer midden voor de camera een beuk verkocht heeft!quote:Op woensdag 14 september 2016 11:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik heb een ander interview met hem gehoord op BNR en daar zei hij absoluut dat het zelfverdediging van hem was.
Begon ooit met die kut zigeuners.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuig van de richel is ook al meer dan honderd jaar een uitdrukking.
tip van de dag: beter lezenquote:Op woensdag 14 september 2016 10:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je objectief zou zijn zou je de woede van Ismael (die zegt ook verschrikkelijke dingen) afzetten tegen iemand die roept om de moord of zelfmoord van iemand tegen elkaar wegen en tot de conclusie komen dat Regmail zijn reactie vele malen erger is.
Alleen ben je waarschijnlijk niet objectief meer.....
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
Erdogan-krant maakt er dit van: "jonge Turken aangehouden omdat ze Erdogan steunden op social media".twitter:DailySabah twitterde op woensdag 14-09-2016 om 10:00:34Dutch police detain Turkish journalist interviewing young Turks detained for supporting Erdoğan on social media https://t.co/NL8iC91lYy reageer retweet
.
Maar waar roep ik op tot moord of zelfmoord.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Over een maand bungelt die aan een touw op de zolderkamer. Heerlijk.
Wat dacht je van dat zinnetje?
Wat is er nou weer mis met zigeuners?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begon ooit met die kut zigeuners.
Wat is er niet mis met zigeuners?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zigeuners?
Wegkijkmentaliteit werpt zijn vruchten af.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:
Haha, wij zijn k*nkerkaaskoppen die allemaal doodgemaakt gaan worden![]()
Vooral blijven praten met deze jongens hoor... dat gaat echt helpen.
Wel heel fijn dat ze dit filmen en wereldkundig maken. Bevestigd weer eens wat menig mens al jaren dacht: dankbaarheid om in dit land te mogen wonen is ver te zoeken. Nederlanders zijn niet van tel. Over discriminatie gesproken
Je spreekt de verwachting uit dat hij over een maand dood is door ophanging. Met de toevoeging erbij dat jij daar blij van wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef regmail het volgende:
[..]
Maar waar roep ik op tot moord of zelfmoord.
Tuig van de richel.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met zigeuners?
Welke cultuur is dat en wat is vrij algemeen geaccepteerd?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wanneer neef nicht huwelijken vrij algemeen geaccepteerd is in een cultuur kun je best generaliseren met inteeltvolk. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geldt.
Zucht. Dit topic trekt toch wel de grootste randdebielen aan zeg.....quote:Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er niet mis met zigeuners?
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:
Wel heel fijn dat ze dit filmen en wereldkundig maken. Bevestigd weer eens wat menig mens al jaren dacht: dankbaarheid om in dit land te mogen wonen is ver te zoeken. Nederlanders zijn niet van tel. Over discriminatie gesproken
Geef dan eens aan wat er zo positief is aan dat rondreizende criminele circus?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zucht. Dit topic trekt toch wel de grootste randdebielen aan zeg.....
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ikquote:Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:
Ze hoeven niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze: gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen, scholing en in hun geval, een uitkering die wij, werkende Nederlanders, mogen ophoesten?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Geef dan eens aan wat er zo positief is aan dat rondreizende criminele circus?
Jaquote:Op woensdag 14 september 2016 11:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je spreekt de verwachting uit dat hij over een maand dood is door ophanging. Met de toevoeging erbij dat jij daar blij van wordt.
Dat lijkt me opruiing. Sta je nu nog steeds achter je reactie?
Zoals blijkt uit het filmpje voelen ze zich allerminst Nederlander.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
Genoeg onderzoeken en documentaires dat jij die niet kijkt of leest is jouw probleemquote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
Bij deze aangetoond dat je niet goed bij je hoofd bent dan. Ik zal je verder negeren.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef regmail het volgende:
[..]
Ja
En als die dat doet ben ik niet verdrietig maar trek een biertje los en ws heel wat andere mensen ook.
En ja sta er zeker achter.
Ga je aangifte doen 😝
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze: gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen, scholing en in hun geval, een uitkering die wij, werkende Nederlanders, mogen ophoesten?
Daarom is mijn portemonnee natuurlijk gerold door die zigeuners jaren terug. Die hadden verwacht dat ik wel zou betalen voor dat lelijke gejengel op straat en toen ik geen geld gaf hebben ze het zelf maar gehaald?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
Over vooroordelen gesprokenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien al gepost maar in het AD staat een artikel dat Ismail is begonnen met vloggen om zijn schulden af te betalen.
http://www.ad.nl/amsterda(...)te-betalen~a58c745b/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |