Dat soort filmpjes zijn echt geweldig, het bewijs wordt gewoon aangeleverd door de verdachten. Dan hoor ik zo'n minister zeggen dat ze aan het werk moeten, nou daar ben ik het dus volledig mee oneens, die mensen moet je weren van de werkvloer, op hun zitten collega's en werkgever niet te wachten. Eerst volwassen worden en je gedragen dan mag je mogelijk ergens aan het werk.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje
[ afbeelding ]
aah oke altijd wel mooi dat persoonlijkequote:Op woensdag 14 september 2016 11:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, ik kan het me in jouw geval voorstellen
Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.
Euhm jawel. Niet alle schuld, maar ouders zijn wel echt verantwoordelijk hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.
Zoontjes kunnen erg lastig zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.
Wellicht beleven zij die 5 decennia heel anders.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef regmail het volgende:
[..]
Na 5 decennia terreur niet gel he
Ik ken zat Aziaten. Spanjaarden Italianen zuid Amerikanen Duitsers etc die hier zijn neergestreken en als Nederlander worden gezien en behandeld.
Hoe kan het dat die geen problemen hebben met autochtonen?
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm jawel. Niet alle schuld, maar ouders zijn wel echt verantwoordelijk hoor.
Zelfs te lui om de voortuin te doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.
Nou nou nou nou, ik ben behoorlijk anti-islam, maar dit gaat wel weer wat ver.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:
[..]
Zelfs te lui om de voortuin te doen.
Hopelijk vouwt die zichzelf een keer om een boom.
Dat klopt, maar cultuur is niet iets wat aangeboren is. Kies je zelf voor.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.
kan ik jouw doodsverwensingen niet ergens meldenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.
Hoe graag ik zou willen dat iedere moslim dat achterlijke vulkaangeloof van zich af gooit en de opvattingen van het land van herkomst achter zich laat; dat is helaas niet realistisch. Althans niet op korte termijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar cultuur is niet iets wat aangeboren is. Kies je zelf voor.
Eerst vind je het heerlijk als iemand zichzelf op zou hangen en nu wens je iemand een fataal autoongeluk, is jouw leven echt zo erg dat je anderen dit toewenst?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:
[..]
waaruit valt je dat opquote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.
Dat is helemaal niet sneu maar juist ideaal dat die ouders worden geconfronteerd met het resultaat van hun eigen opvoeding.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]Wat een genot dit te lezen!
(Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)
Is geen doodsverwensing alleen een hoop.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
kan ik jouw doodsverwensingen niet ergens melden
Een boksbeugel is een categorie 1 wapen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes zijn echt geweldig, het bewijs wordt gewoon aangeleverd door de verdachten. Dan hoor ik zo'n minister zeggen dat ze aan het werk moeten, nou daar ben ik het dus volledig mee oneens, die mensen moet je weren van de werkvloer, op hun zitten collega's en werkgever niet te wachten. Eerst volwassen worden en je gedragen dan mag je mogelijk ergens aan het werk.
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef ToT het volgende:
Hoe graag ik zou willen dat iedere moslim dat achterlijke vulkaangeloof van zich af gooit en de opvattingen van het land van herkomst achter zich laat; dat is helaas niet realistisch. Althans niet op korte termijn.
Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je weleens vooroordelen over zigeuners of andere groepen mensen?
aaah okeeequote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef regmail het volgende:
[..]
Is geen doodsverwensing alleen een hoop.
Dit pestventje verpest met zijn vriendjes het leefgenot van heel veel mensen.
Als die dood is kan het er alleen beter op worden.
Dat sowieso, maar ik denk wel dat er verzachtende omstandigheden kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.
Over welke onbeschaafde sekteleden heb je het?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |