Check het filmpje in de link:quote:Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”
Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.
Hangt er van af wat hun doel is. Hoeveel zetels heeft de PVV er inmiddels bij in de peilingen, puur door dit figuur ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
En morgen staat hij weer te vloggen, deze gast is dankzij jullie een BN'er geworden.... Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Laat horen dan. Ga niet het hele topic doorlezen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al een aantal dingen gevraagd.
je oogt wat mad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
En morgen staat hij weer te vloggen, deze gast is dankzij jullie een BN'er geworden.... Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Ok.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Laat horen dan. Ga niet het hele topic doorlezen.
Misschien vind hij dat wel lekker. Kan hè?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:47 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat die vlogger zijn zeepje laat vallen onder de douche en dan er dan een grote Bubba bij staat
Ben jij een troll account van Diederik Samson ofzo ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
Niet overdrijven, dit is gefilmd in Zaanstad, niet in de Gazastrook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt.
Hoe stom kan je zijn om dit te denken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Wat moet je anders, de vlogger en zijn bende gewoon zijn gang laten gaan. Ik ben blij dat hij aandacht heeft, nu weet tenminste iedereen wat voor dweil die vlogger is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
Schijnwerpers schijnen op ratten werkt prima.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat moet je anders, de vlogger en zijn bende gewoon zijn gang laten gaan. Ik ben blij dat hij aandacht heeft, nu weet tenminste iedereen wat voor dweil die vlogger is.
sceenshot van z'n eigen vlogquote:
Oh, dus dat arme kindje dat gewoon even op de fiets was gaan zitten is wel oud genoeg om iemand een klap te geven.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Woelwater het volgende:
Dat sukkeltje wat die kerel van zijn fiets af sloeg was vanmiddag op de radio, ook hij is van zijn bed gelicht.
Hij was ook degene die op de bagagedrager zat en was er volgens hem vanaf geduwd en op zijn kin terecht gekomen.
Dat hij hem pas later aanviel toen die man wegfietste gaat hij bij de rechter aanvoeren als zijnde zelfverdediging
Ik dacht eerst ook dat het om een klein broertje ging, maar het was dus dat figuur zelf.. Moest ook lachen toen ik hem over zelfverdediging hoorde, iemand later op zo'n manier terug pakken heeft niets met zelfverdediging te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, dus dat arme kindje dat gewoon even op de fiets was gaan zitten is wel oud genoeg om iemand een klap te geven.
Noodweer. Succes vriend.
True. Ik zou er echter niet teveel hoop op vestigen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:38 schreef SpaceOddity het volgende:
''Dumpert en de media'' hebben problemen in een buurt bekend gemaakt, en nu moet de burgemeester eindelijk eens, na lang tevergeefs zeiken van de bewoners, echt aktie ondernemen ipv schoorvoetend en matig optreden. Triest dat dit dus blijkbaar nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |