abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165298532
quote:
Tuig houdt Zaanse wijk in wurggreep
4 uur geleden Anna Mees en Mike Muller
ZAANSTAD - De politie staat machteloos tegenover een groep straatterroristen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Bewoners zijn het spuugzat dat agenten zich vierkant laten uitlachen en zelfs amicaal met de relschoppers omgaan. „De groep heeft de wijk totaal in de greep.”

Online filmpjes waarop agenten lacherig op de hangjeugd reageren en hen gedag zeggen met een ’boks’ halen het bloed onder de nagels van buurtbewoners vandaan. Een paar van hen eisen een samenscholingsverbod van de ongeveer vijftig jongemannen van voornamelijk Turkse komaf. Gertjan Welgemoed van Klankbordgroep Poelenburg: „Deze jongeren terroriseren winkeliers en bewoners. Mensen voelen zich geïntimideerd, onveilig en pikken het niet langer.

Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html

foto Ismail Ilgun zaandam

update:

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”

[ Bericht 14% gewijzigd door StaceySinger op 13-09-2016 21:49:23 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165298548
Oke, hier verder dus.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165298608
En morgen staat hij weer te vloggen, deze gast is dankzij jullie een BN'er geworden.... Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
pi_165298626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:41 schreef JubaUrbicus het volgende:
En morgen staat hij weer te vloggen, deze gast is dankzij jullie een BN'er geworden.... Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Hangt er van af wat hun doel is. Hoeveel zetels heeft de PVV er inmiddels bij in de peilingen, puur door dit figuur ?
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:42:47 #5
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165298627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:31 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik heb jou toch al een aantal dingen gevraagd. :o
Laat horen dan. Ga niet het hele topic doorlezen.
Feyenoord!
pi_165298634
quote:
je oogt wat mad.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165298653
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Laat horen dan. Ga niet het hele topic doorlezen.
Ok.
pi_165298719
Ik hoop zo dat die vlogger zijn zeepje laat vallen onder de douche en dan er dan een grote Bubba bij staat :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:59:40 #9
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_165299028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:47 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat die vlogger zijn zeepje laat vallen onder de douche en dan er dan een grote Bubba bij staat :D
Misschien vind hij dat wel lekker. Kan hè?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_165299057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:49 schreef Japie77 het volgende:
Ik vind het wel mooi om te zien die Ismael. Intelligente jongen. Ook mooi dat hij met zijn filmpjes de realiteit wil laten zien van hoe het daar aan toe gaat. Zou me niks verbazen als die jongen later de politiek ingaat of een soort bruggenbouwer wordt voor de Multi Kulti samenleving waar we met zijn allen in leven.
Ben jij een troll account van Diederik Samson ofzo ? 8)7
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:55 schreef Japie77 het volgende:
Dit soort dingen gebeurt in alle steden van Nederland. Pubers die in een klote situatie opgroeien en weinig kans hebben op de arbeidsmarkt.
Niet overdrijven, dit is gefilmd in Zaanstad, niet in de Gazastrook.

Met dit soort filmpjes worden je kansen op de arbeidsmarkt echt niet beter, de goedwillende Turken die hierdoor een stageplek of baan mislopen mogen haakneus daarvoor bedanken.
pi_165299469
Over 19-jarigen zeggen dat ze zo weinig kans hebben op de arbeidsmarkt. :')
Misschien een idee om (door) te gaan studeren.
pi_165301306
ZAANDAM - Acht van de negen Zaandammers die maandagavond werden opgepakt voor de onrust in de wijk Poelenburg, zijn dinsdagmiddag vrijgelaten. Twee van hen moeten binnenkort voor de rechter verschijnen, twee anderen kregen een zogeheten OM-strafbeschikking, waarbij het openbaar Ministerie zelf een straf oplegt zonder tussenkomst van een rechter. Voor beiden gaat dat om een bedrag van 600 euro. Vier anderen hebben een boete gekregen.

De verdachten werden opgepakt voor het schenden van het samenscholingsverbod, het niet kunnen tonen van een identiteitsbewijs, belediging van een politieagent en het rijden zonder rijbewijs.

In de Zaandamse wijk is het al enige tijd onrustig door overlastgevende jongeren.

De negende arrestant is een negentienjarige Zaandammer. Hij is dinsdagochtend in zijn woning aangehouden voor opruiing en zit nog vast. De politie nam in het huis tijdens een doorzoeking onder andere digitale gegevensdragers in beslag. Volgens verschillende media gaat het om de vlogger Ismail Ilgun, die video's op YouTube publiceerde van jongeren die voor de overlast zorgen. De politie wil dit niet bevestigen.

De wijk Poelenburg kwam recent in het nieuws door klachten over overlast en intimidatie bij een supermarkt door Turks-Nederlandse jongeren. Het personeel zou vanwege de intimidatie bang zijn om de winkel te verlaten en ook klanten hebben er last van. Ook agenten worden intimiderend bejegend.

Het Openbaar Ministerie heeft een speciale officier van justitie belast met de afdoening van strafbare feiten die in de wijk worden gepleegd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ers_weer_vrij__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165301359
quote:
Dumpert en de rest van de media heeft deze gozer bekend gemaakt en naam gegeven, hoe stom kan je zijn?
Hoe stom kan je zijn om dit te denken?

''Dumpert en de media'' hebben problemen in een buurt bekend gemaakt, en nu moet de burgemeester eindelijk eens, na lang tevergeefs zeiken van de bewoners, echt aktie ondernemen ipv schoorvoetend en matig optreden. Triest dat dit dus blijkbaar nodig is.

Nu andere buurten in nederland nog, waar tuig zorgt voor overlast en er niet daadkrachtig genoeg word opgetreden door bestuurlijk wanbeleid.
pi_165301716
quote:
Wat moet je anders, de vlogger en zijn bende gewoon zijn gang laten gaan. Ik ben blij dat hij aandacht heeft, nu weet tenminste iedereen wat voor dweil die vlogger is.
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:52:39 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165301889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:49 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Wat moet je anders, de vlogger en zijn bende gewoon zijn gang laten gaan. Ik ben blij dat hij aandacht heeft, nu weet tenminste iedereen wat voor dweil die vlogger is.
Schijnwerpers schijnen op ratten werkt prima.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_165301933
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:55:09 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_165301972
Dat sukkeltje wat die kerel van zijn fiets af sloeg was vanmiddag op de radio, ook hij is van zijn bed gelicht.
Hij was ook degene die op de bagagedrager zat en was er volgens hem vanaf geduwd en op zijn kin terecht gekomen.
Dat hij hem pas later aanviel toen die man wegfietste gaat hij bij de rechter aanvoeren als zijnde zelfverdediging :')
pi_165301998
quote:
Bron?................
pi_165302179
Is die Ismail ook opgepakt?
pi_165302226
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:01 schreef Dakkapellen het volgende:
Is die Ismail ook opgepakt?
:Y Jazeker! *O*
pi_165302266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Bron?................
sceenshot van z'n eigen vlog

De recherche onderzoekt een vlog van Ilgun waarin hij zwaait met een verboden (nep)wapen.

telegraaf krant
pi_165302276
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Woelwater het volgende:
Dat sukkeltje wat die kerel van zijn fiets af sloeg was vanmiddag op de radio, ook hij is van zijn bed gelicht.
Hij was ook degene die op de bagagedrager zat en was er volgens hem vanaf geduwd en op zijn kin terecht gekomen.
Dat hij hem pas later aanviel toen die man wegfietste gaat hij bij de rechter aanvoeren als zijnde zelfverdediging :')
Oh, dus dat arme kindje dat gewoon even op de fiets was gaan zitten is wel oud genoeg om iemand een klap te geven.

Noodweer. Succes vriend. :')
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:08:21 #23
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_165302426
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, dus dat arme kindje dat gewoon even op de fiets was gaan zitten is wel oud genoeg om iemand een klap te geven.

Noodweer. Succes vriend. :')
Ik dacht eerst ook dat het om een klein broertje ging, maar het was dus dat figuur zelf.. Moest ook lachen toen ik hem over zelfverdediging hoorde, iemand later op zo'n manier terug pakken heeft niets met zelfverdediging te maken.
pi_165302475
Ik vind het jammer dat deze jongens zich zo gedragen en opstellen. Sommige gasten zijn echt niet zo achterlijk. Zonde. En denk dat het echt aan de opvoeding ligt.
pi_165302528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:38 schreef SpaceOddity het volgende:
''Dumpert en de media'' hebben problemen in een buurt bekend gemaakt, en nu moet de burgemeester eindelijk eens, na lang tevergeefs zeiken van de bewoners, echt aktie ondernemen ipv schoorvoetend en matig optreden. Triest dat dit dus blijkbaar nodig is.
True. Ik zou er echter niet teveel hoop op vestigen.

Ik denk dat als dit over gewaaid is, die burgemeester weer op de oude voet verder gaat: pappen en nathouden. Intussen heeft die Ismael meer street cred, is bekender, en alles wordt weer zoals het eerder was.
pi_165302631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:08 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook dat het om een klein broertje ging, maar het was dus dat figuur zelf.. Moest ook lachen toen ik hem over zelfverdediging hoorde, iemand later op zo'n manier terug pakken heeft niets met zelfverdediging te maken.
Zelfverdediging is zelfs lastig te bewijzen als je als slachtoffer de mogelijkheid hebt om 'gewoon' weg te lopen.
In dit geval fietste de dader zelf al weg. _O-
pi_165302770
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zelfverdediging is zelfs lastig te bewijzen als je als slachtoffer de mogelijkheid hebt om 'gewoon' weg te lopen.
In dit geval fietste de dader zelf al weg. _O-
Kaakpijn doet rare dingen met de mens.
Enigszins verlate reactiesnelheid bijvoorbeeld.
zonnig Brasil
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:30:50 #28
110987 ErwinRommel
pi_165303327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Klopt. bij een kaakslag draait je hoofd weg en ben je even gedesorienteerd. Dit kun je echter trainen.
pi_165303483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:18 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Hij kwam op zijn kin terecht lees ik net.
pi_165303534
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij kwam op zijn kin terecht lees ik net.
Kinpijn !
Nog erger; dat verklaart alles.
zonnig Brasil
pi_165303565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klopt. bij een kaakslag draait je hoofd weg en ben je even gedesorienteerd. Dit kun je echter trainen.
Nou nee dat is het niet, bij zo een slag op de juiste plaats komt er een fractie een stoot door de hersens, dat is genoeg om hem voor de rest te begaaien!
pi_165303692
Wel een mooi moment om na te denken of je niet eens nieuwe vrienden moet gaan zoeken trouwens. Allemaal een grote mond, heel stoer en zorgen voor een hoop overlast, maar zodra je als minderjarige tegen de grond geslagen wordt, moet je het toch helemaal zelf oplossen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:35:10 #33
110987 ErwinRommel
pi_165303701
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nou nee dat is het niet, bij zo een slag op de juiste plaats komt er een fractie een stoot door de hersens, dat is genoeg om hem voor de rest te begaaien!
Dan ben je lichamelijk een beetje zwak volgens mij.
pi_165303742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:32 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Kinpijn !
Nog erger; dat verklaart alles.
Ismail zou daar geen last van hebben. Hoe hij ook valt, hij komt altijd op zijn neus terecht.
pi_165303791
Die gast maakt wel vrienden zo trouwens.
De een na de ander wordt opgepakt op basis van beelden die onze held op het internet plaatst.
zonnig Brasil
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:37:08 #36
110987 ErwinRommel
pi_165303810
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:36 schreef qwerty_x het volgende:
De een na de ander wordt opgepakt op basis van beelden die onze held op het internet plaatst.
_O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:37:10 #37
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165303811
quote:
Ze gaan nu ook echt alles erbij slepen. Trieste bedoening word het nu. Door de media opgehitst word er nu op elke slak zout gelegd. Laat wel zien hoe krom ons rechtsysteem is.
Feyenoord!
pi_165303823
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan ben je lichamelijk een beetje zwak volgens mij.
Beweer ik dan het tegenover gestelde?

Doe een een cursus boksen of straatvechten, het liefste natuurlijk niet geregistreerd want dan kan het tegen jouw gebruikt worden.
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:37:35 #39
110987 ErwinRommel
pi_165303829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ze gaan nu ook echt alles erbij slepen. Trieste bedoening word het nu. Door de media opgehitst word er nu op elke slak zout gelegd. Laat wel zien hoe krom ons rechtsysteem is.
Trollollol :')
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:38:13 #40
110987 ErwinRommel
pi_165303857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Beweer ik dan het tegenover gestelde?

Doe een een cursus boksen of straatvechten, het liefste natuurlijk niet geregistreerd want dan kan het tegen jouw gebruikt worden.
Volgens mij praten we langs elkaar heen
pi_165304010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Volgens mij praten we langs elkaar heen
Enigszins -of eigenlijk gewoon heel- offtopic: wanneer kom je nou eens langs voor die caipirinha hier; hij staat al een hele tijd koud op je te wachten !
zonnig Brasil
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:42:54 #42
110987 ErwinRommel
pi_165304087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:41 schreef qwerty_x het volgende:
Op
Zou wel willen, maar ben ff blut ;)
Trouwens, recent contact gehad met Brazilië, met het cartorio ivm scheidingsdocumenten. Die mot ik hebben _O-
pi_165304136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Trouwens, recent contact gehad met Brazilië, met het cartorio ivm scheidingsdocumenten. Die mot ik hebben _O-
Als je plaatselijke hulp nodig hebt hoor ik het wel.
En nu weer on topic. eeeeh ....
zonnig Brasil
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:44:34 #44
110987 ErwinRommel
pi_165304172
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:43 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Als je plaatselijke hulp nodig hebt hoor ik het wel.
En nu weer on topic. eeeeh ....
Is goed. Thanks
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:53:16 #45
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_165304570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hoe zijn de shemales daar?
graag op anoniem
pi_165304719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

True. Ik zou er echter niet teveel hoop op vestigen.

Ik denk dat als dit over gewaaid is, die burgemeester weer op de oude voet verder gaat: pappen en nathouden. Intussen heeft die Ismael meer street cred, is bekender, en alles wordt weer zoals het eerder was.
Burgemeester Faber moet gewoon aftreden, zoveel is wel duidelijk. Ze is onbekwaam en niet in staat haar functie goed uit te voeren. Dit probleem is al jarenlang aan de gang. Bij ieder commercieel bedrijf was zo'n prutser allang ontslagen.
pi_165304730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:53 schreef topdeck het volgende:

[..]

Hoe zijn de shemales daar?
Die hebben geen haakneus, om een bruggetje naar ontopic te bouwen.
En staan trouwens ook niet voor de Vomar.
zonnig Brasil
pi_165304774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Burgemeester Faber moet gewoon aftreden, zoveel is wel duidelijk. Ze is onbekwaam en niet in staat haar functie goed uit te voeren. Dit probleem is al jarenlang aan de gang. Bij ieder commercieel bedrijf was zo'n prutser allang ontslagen.
Voor ambtenaren gelden andere regels.
Geen regels.
zonnig Brasil
pi_165305329
Ik heb een half jaar geleden in de Poelenburg straat een renovatie project gedaan en het is gewoon klein Turkije daar. Er werkt nauwelijks iemand daar ze zijn totaal niet geïntegreerd en zijn zo crimineel als de pest. Kon niet weglopen bij mijn gereedschap want anders werd het direct gestolen wat ook bij meerdere collega's was gebeurt.Staat gewoon op camera en wat doet de politie? Helemaal niets! Containers probeerden ze gewoon overdag terwijl je stond kijken open te breken en als je er wat van zei kreeg je een grote bek. Plat gooien die handel daar en al die gasten enkeltje Turkije is de beste oplossing.
pi_165305442
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef tipiewan het volgende:
Ik heb een half jaar geleden in de Poelenburg straat een renovatie project gedaan en het is gewoon klein Turkije daar. Er werkt nauwelijks iemand daar ze zijn totaal niet geïntegreerd en zijn zo crimineel als de pest. Kon niet weglopen bij mijn gereedschap want anders werd het direct gestolen wat ook bij meerdere collega's was gebeurt.Staat gewoon op camera en wat doet de politie? Helemaal niets! Containers probeerden ze gewoon overdag terwijl je stond kijken open te breken en als je er wat van zei kreeg je een grote bek. Plat gooien die handel daar en al die gasten enkeltje Turkije is de beste oplossing.
Dan kan je nog beter op een kamp aan het werk zijn, als je dan iets mist ga maar naar de kampoudste die haalt het wel terug, maar het komt er helemaal niet voor.
Ik heb er vaak genoeg gewerkt, sleutels gewoon erop!
pi_165306238
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:36 schreef qwerty_x het volgende:
Zal waarschijnlijk alleen maar bijdragen aan het 'stoerheidsgehalte'.
pi_165306306
quote:

[..]

Het is inderdaad te gek voor woorden dat ze zomaar benoemen dat hij met een (nep)wapen liep te zwaaien. Wat een overdreven gedoe. :{w
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 22:30:16 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165306338
Het mooiste nog is dat hun zichzelf aardig serieus nemen.
pi_165306376
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk alleen maar bijdragen aan het 'stoerheidsgehalte'.
Ik denk dat papa het uiteindelijk allemaal niet zo leuk vindt.
En stoer zijn met huisarrest, bont en blauw en zonder papa's auto is moeilijk.
zonnig Brasil
pi_165306495
Doen deze Erdoğan aanhangers dit met een reden? Of is dit Bnw thinking van mij
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 22:35:11 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165306537
quote:
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeld :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_165306680
Vluchtelingen en asielzoekers welkom in Nederland

pi_165306795
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef donald_dick het volgende:

[..]

_O- _O-
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 22:42:39 #60
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165306841
pi_165307045
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Och godverdomme. Wat een kanker toch allemaal zeg.
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:49:05 #62
110987 ErwinRommel
pi_165307083
pi_165307111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Och godverdomme. Wat een kanker toch allemaal zeg.
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:50:26 #64
110987 ErwinRommel
pi_165307131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...
Flikker toch op, dat antwoord van die agent is gewoon dom.
pi_165307162
quote:

[..]

:') waarom zouden hun erover liegen?
pi_165307173
quote:
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?

Ken Kjeld he.
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:52:01 #67
110987 ErwinRommel
pi_165307196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:51 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ken Kjeld he.
_O-
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 22:52:23 #68
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:51 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ken Kjeld he.
omdat facebook filmpjes hier niet kan neerzetten? Trouwens, Dumpert doet niet anders :P
pi_165307223
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:

[..]

omdat facebook filmpjes hier niet kan neerzetten?
Dan doe ik de move:

Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 22:54:14 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307261
quote:
Grappige link trouwens. Youtube-nocookie.com
pi_165307424
quote:
Zegt die agent dat nou nou serieus?
pi_165307443
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:54 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Grappige link trouwens. Youtube-nocookie.com
En nu? Ik weet waar je heen wilt.

#Vrij land.
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 23:02:09 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]

En nu? Ik weet waar je heen wilt.

#Vrij land.
ik heb geen idee waar ik zelf naar toe wil. valt mij nu pas om dat alle youtube filmes gerouteerd worden
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:02:14 #74
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307493
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zegt die agent dat nou nou serieus?
''agent''... Padvinder is een betere term
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 23:03:57 #75
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307538
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

brigadier, dus hij zit er al wat langer dan gisteren.
pi_165307571
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

"Doe nog maar een keer. Is voor de camera hé?. Ah ik begrijp het."
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:05:30 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307589
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:03 schreef donald_dick het volgende:

[..]

brigadier, dus hij zit er al wat langer dan gisteren.
Met een diploma zeemansknopen en EHBO
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:05:52 #78
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]

"Doe nog maar een keer. Is voor de camera hé?. Ah ik begrijp het."
Gooi je die sigaret maar , goed voor je vlog
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 23:06:54 #79
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307628
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met een diploma zeemansknopen en EHBO
jelly
pi_165307629
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gooi je die sigaret maar , goed voor je vlog
Volgens wetboek mag je op een politieauto staan.

-Spong
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:07:41 #81
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307652
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jelly
Nou , ik ben stikjaloers op hun padvinderwagen + penning
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:08:07 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Volgens wetboek mag je op een politieauto staan.

-Spong
Altijd geinig als mensen een boek nadoen
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 23:08:29 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307676
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nou , ik ben stikjaloers op hun padvinderwagen + penning
jelly
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:08:45 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307686
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jelly
mad
RED ONS HENNIEGOD
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 23:08:53 #85
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307691
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

mad
jellymad
pi_165307697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Check het filmpje in de link:
http://www.telegraaf.nl/t(...)litie_Zaandam__.html

foto Ismail Ilgun zaandam

[ afbeelding ]

update:

Daarnaast is de politie bezig om voor een 23-jarige Zaandammer een zogenaamde artikel 130-procedure te starten. ,,Op beelden op Youtube is gevaarlijk en asociaal rijgedrag te zien. Zijn rijbewijs zal mogelijk ongeldig worden verklaard door het Centraal Bureau Rijbewijzen”, schrijft de politie op Facebook.

De politie gaat alle filmbeelden bekijken op strafbare gedragingen in het verkeer. ,,Er is toestemming om op basis van de beelden bekeuringen uit te schrijven zoals: rijden zonder rijbewijs, het trekken van zogenaamde wheelies (op het achterwiel rijden, red.), rijden zonder helm, rijden zonder gordel, mobiele telefoon vasthouden tijdens het rijden, rijden in geslotenverklaringen (een gebied waarin je niet mag rijden, red).”
Van welke vlog is dit? zit hij btw nog in de gevangenis?
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 23:10:01 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_165307731
toch nog ff in beeld bij Pauw _O_
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:10:14 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165307737
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jellymad

Yummie
RED ONS HENNIEGOD
pi_165307767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:09 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Van welke vlog is dit? zit hij btw nog in de gevangenis?
Ismail is de enige die nog vast zit. De andere acht hebben een boete gekregen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:12:34 #90
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165307813
quote:

[..]

Ze slepen er idd alles bij wat binnen de wet toegestaan is en voor elke misdraging die aantoonbaar bewezen is worden die jongens nu gestraft en zo hoort het ook.
En het allermooiste is nog dat deze jongens zelf het bewijs leveren d.m.v. de vlogs.

Je kunt wel vinden dat de boel door de media is opgehitst maar de misdragingen zijn door hen zelf begaan en blijven toch echt hun eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk is het wel goed dat dit door de media is opgepakt, alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen zijn die dit als racisme bestempelen, omdat het om een groep allochtone, zielige, kansarme jongeren gaat, maar er word nu eindelijk eens wat gedaan aan de overlast die dit soort ongeletterd straattuig veroorzaakt.

Die media aandacht moet in nog veel meer Nederlandse steden plaatsvinden.
pi_165307876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ze slepen er idd alles bij wat binnen de wet toegestaan is en voor elke misdraging die aantoonbaar bewezen is worden die jongens nu gestraft en zo hoort het ook.
En het allermooiste is nog dat deze jongens zelf het bewijs leveren d.m.v. de vlogs.

Je kunt wel vinden dat de boel door de media is opgehitst maar de misdragingen zijn door hen zelf begaan en blijven toch echt hun eigen verantwoordelijkheid. Eigenlijk is het wel goed dat dit door de media is opgepakt, alhoewel er natuurlijk altijd weer mensen zijn die dit als racisme bestempelen, omdat het om een groep allochtone, zielige, kansarme jongeren gaat, maar er word nu eindelijk eens wat gedaan aan de overlast die dit soort ongeletterd straattuig veroorzaakt.

"Ja maar jullie focussen je op de slechte dingen! Wij doen ook heel veel goede dingen en die laten jullie dan weer niet zien he! Typisch Nederlandse media! Walgelijk!"

:T
pi_165308130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Mooi om te zien, he?
Tuig wordt aangepakt en het ligt aan het rechtssysteem. Hoe lullen we een banaan recht. :')
pi_165308147
Heeft de baas met snor nog iets geblogd? :')
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:26:17 #94
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_165308208
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef ToT het volgende:

[..]

"Ja maar jullie focussen je op de slechte dingen! Wij doen ook heel veel goede dingen en die laten jullie dan weer niet zien he! Typisch Nederlandse media! Walgelijk!"

:T
Goeie dingen in de vorm van; zorgen dat de handel in eieren weer aantrekt ?

Laten we eerlijk zijn, de media heeft dit groots opgepakt en breed uitgemeten en juist de sensatiezenders als Powned komen hier op af als strontvliegen op een drol. Maar misschien toont het wel aan dat de media in dit land eindelijk eens bereid is om het wangedrag van groepen allochtone jongeren in beeld te brengen en te benoemen. Laten we hopen dat dit vaker gebeurt en dat de problematiek nu echt eens aangepakt word.
pi_165308280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Goeie dingen in de vorm van; zorgen dat de handel in eieren weer aantrekt ?

Laten we eerlijk zijn, de media heeft dit groots opgepakt en breed uitgemeten en juist de sensatiezenders als Powned komen hier op af als strontvliegen op een drol. Maar misschien toont het wel aan dat de media in dit land eindelijk eens bereid is om het wangedrag van groepen allochtone jongeren in beeld te brengen en te benoemen. Laten we hopen dat dit vaker gebeurt en dat de problematiek nu echt eens aangepakt word.
Ze dragen af en toe de boodschappen van oude islamitische dametjes! :Y
pi_165308319
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, maar zoals een andere user eerder al opmerkte; ik weet niet of een tas door een autoraam naar buiten trekken als dragen telt.
pi_165308363
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ja, maar zoals een andere user eerder al opmerkte; ik weet niet of een tas door een autoraam naar buiten trekken als dragen telt.
Hehehe idd! :D
pi_165308692
quote:

[..]

Want dan had die agentmeneer geantwoord dat het 20(nog teveel), en niet 50 minuten had geduurd. En niet dat meneer misschien het verkeerde nummer had gebeld.

DUH.
pi_165308737
Zielige kinderachtige kutkneusjes met die eitjes. Die vette mongool aan het begin ziet eruit als een 40-jarige. Maar bij die inteeltmongolen is het lastig te zien.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165309100
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Hebben ze daar vlogs van?
pi_165309116
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hebben ze daar vlogs van?
Ja volgens mij kwam het 1 of 2x ff voorbij tussen het huftergedrag door.
pi_165309135
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja volgens mij kwam het 1 of 2x ff voorbij tussen het huftergedrag door.
Dan hebben ze natuurlijk wel een punt.
pi_165309867
"We kunnen natuurlijk niet overal tegelijk zijn" 8)7 nee doos, waar je moet zijn, daar ben je niet :r
pi_165310174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:04 schreef Tuned22 het volgende:
"We kunnen natuurlijk niet overal tegelijk zijn" 8)7 nee doos, waar je moet zijn, daar ben je niet :r
Waar moet die dan zijn volgens jouw?

Kon wel eens het tegenovergestelde zijn van wat ik denk he.
pi_165310209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:41 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waar moet die dan zijn volgens jouw?

Kon wel eens het tegenovergestelde zijn van wat ik denk he.
Jou... :) jouw is een bezittelijk voornaamwoord.
In die wijk horen ze te zijn, lijkt me meer dan evident.
pi_165310220
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:46 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Jou... :) jouw is een bezittelijk voornaamwoord.
In die wijk horen ze te zijn, lijkt me meer dan evident.
Zo breng je het toch ook alsof jij uitmaakt waar die behoort te zijn, dat is toch al alsof jij het bezit of niet?
pi_165310241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zo breng je het toch ook alsof jij uitmaakt waar die behoort te zijn, dat is toch al alsof jij het bezit of niet?
Daar betalen we als burgers belasting voor toch? Maar wat probeer je verder onduidelijk te maken?
pi_165310254
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:50 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Daar betalen we als burgers belasting voor toch? Maar wat probeer je verder onduidelijk te maken?
Niks onduidelijk hoor, metsel er een muur omheen en men is er vanaf, afgesloten van de wereld en haal de welwillende wel eerst buiten die muren.
pi_165310258
Goed plan :P
pi_165310601
Het is nu vrij rustig op Ismail zijn youtube kanaal 8-)
pi_165310696
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 03:47 schreef MakkieR het volgende:
En zo zal het ook blijven. Daar ga ik wel van uit.
De hele familie ter schande gezet.
Daar kom je niet zomaar zonder kleerscheuren van af. :W
pi_165310699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 03:47 schreef MakkieR het volgende:
Tsja je kunt ook te ver gaan en dan krijg je heleboel shit in je nek.
pi_165310703
Overigens is het vee van de richel en tuig is een zelfstandig woord.
pi_165310778
Deze jongeren gaan nog enigszins het gesprek aan (als je ze niet beledigd :') ) maar wat ik hiermee wil zeggen, in sommige wijken van Parijs en Marseille kan je echt niet zomaar overal filmen als journalist, dat gebeurd ook nauwelijks, reportages worden vaak onder begeleiding van de politie gemaakt, de problemen zijn daar natuurlijk veel groter, dan deze paar macho turken

En ja ook op pownews worden eitjes en melk gegooid, maar in Parijs zal de auto toch echt eerder in de fik vliegen.
pi_165310991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Woelwater het volgende:
Die laatste zin is niet waar. Zo heeft hij dat absoluut niet gezegd. Hij heeft er spijt van.

Plus hij zit thuis behoorlijk onder de plak van zijn moeder en van zijn zus, zo te horen. :s)
De meest irritante is de radio-verslaggeefster met haar belerende toon. Wat is die vrouw verschrikkelijk. Bijna 10x hetzelfde benadrukken. Het was het dieptepunt van het huidige niveau van de Radio 1-verslaggeving.

http://www.nporadio1.nl/n(...)anse-wijk-poelenburg (vanaf minuut 1:25)

[ Bericht 7% gewijzigd door Idisrom op 14-09-2016 07:55:04 ]
pi_165311017
Dat boeit allemaal niet, de Vomar is weer veilig.
pi_165311074
quote:
Moeder van treitervlogger Ismail is doodmoe

Met zijn vlog wilde Ismail Ilgun (19) uit de schulden komen, maar raakte hij alleen maar dieper in de problemen. De 'treitervlogger' is gisterochtend aangehouden voor opruiing en belandde achter de tralies. Wie is die onruststoker die de Zaandamse wijk Poelenburg op zijn kop zet?

Zijn ziektekostenverzekering? Die heeft Ismail Ilgun al tijden niet betaald. Net als zijn telefoonrekening trouwens, waardoor zijn mobieltje is afgesloten. In de buurt van de treitervlogger zien ze de deurwaarders al tijden aankloppen, om geld te innen dat Ismail niet heeft.

Een maand geleden kocht hij een gadget dat hem van al die ellende moest verlossen: een camera. Het is die camera die de afgelopen weken steeds weer werd gericht op de kleine Vomar-supermarkt in de wijk Poelenburg. Het is Ismail die hier, op de ontmoetingsplek van hem en zijn vrienden, alles filmt: hoe een man bijna van zijn fiets wordt geslagen, agenten worden getreiterd, een jongen op een politiewagen danst en een cameraploeg de wijk uit wordt gebonjourd.

Zo staat de vlog waarmee Ismail hoopt geld te verdienen in no-time bekend als een treitervlog en is hij de straatterrorist waar zelfs de premier zich over uitspreekt. ,,Tuig van de richel'', zegt Rutte. Maar wel tuig zonder een strafblad, vertellen vrienden, familie en bekenden aan deze krant. Niemand wil bij naam genoemd worden, angstig als ze zijn nu de ogen van heel Nederland op Poelenburg gericht zijn. Ismail komt daar overigens niet eens vandaan. Zelf woont hij met zijn moeder en zijn kleine zusje - zijn oudste zus is het huis uit - één wijk verderop: Peldersveld. In het eenvoudige rijtjeshuis met de verwaarloosde voortuin doet zijn moeder het raam open. Haar haar krult langs haar gezicht, haar ogen staan droevig.

Doodmoe
Ze is een lieve vrouw, vertellen de mensen die haar kennen. Tot voor kort wist ze helemaal niet wat haar zoon uitvoerde, als hij met zijn camera op pad ging. Sinds ze er net als de rest van Nederland achter is gekomen, schaamt ze zich. ,,Ik ben doodmoe, wil er helemaal niet over praten. Ismail heeft dit allemaal veroorzaakt.''

Zij heeft gewoon geprobeerd haar kinderen zo netjes mogelijk op te voeden. Zonder vader, want het huwelijk met hem liep al stuk toen Ismail nog een ventje was. Sindsdien heeft Ismail geen contact meer met zijn vader, ook al woont die op een steenworp afstand. En kozen de leden van zijn gezin allemaal een andere toekomst. Terwijl Ismails zus haar studie rechten afrondde, stopte Ismail met zijn mbo-opleiding. Via een speciaal project kreeg hij nog de kans zijn school af te maken, maar dat hield hij niet vol. Zo is het met alle jongens die in zijn treitervlog verschijnen, zeggen omwonenden. ,,Die komen uit gezinnen met gescheiden ouders, hebben geen opleiding, geen werk.''

Toch toerden de jongens voor het oog van de camera rond in een peperdure Audi Q7. Die blijkt nu van de vader van één van Ismails vrienden te zijn. De jongen is doodsbang dat pa ontdekt dat zijn wagen in een 'treitervlog' is opgedoken. Overal in de wijk probeert hij de mensen die weten dat hij de bestuurder was tot stilte te manen, vertelt raadslid ­Juliëtte Rot, die ook in de buurt woont.

De politie verrichtte meerdere arrestaties in Zaandam
De politie verrichtte meerdere arrestaties in Zaandam © anp
Zonder pardon
Na acht arrestaties is ook andere vrienden het lachen vergaan. De politie grijpt nu keihard in, iets wat volgens bewoners de afgelopen jaren juist niet gebeurde. Een samenscholingsverbod wordt hard gehandhaafd, wie zich niet kan identificeren, gaat mee met de politie. Een oudere buurtbewoner die zonder pardon in de boeien werd geslagen, is vastbesloten de boete die hij krijgt bij Ismail neer te leggen. ,,Ik zweer je, hij gaat dit betalen'', klinkt het woedend. Ismail zelf is opgepakt vanwege opruiing en zit het langste vast van iedereen.

Ondertussen wordt er maar weer eens een cameraploeg de wijk uitgejaagd. Een jongen van Pownews springt op de rug van één van de buurtbewoners, die met succes een greep doet naar zijn microfoon. Een ander vuurt eieren af op een nieuwe vlogger, die maar blijft filmen, terwijl zijn publiek hem toeschreeuwt te stoppen. Alles staat op scherp.

Achter de deuren van de Vomar verschansen de buurtbewoners zich. Een vrouw vertelt hoe ze de overlastgevende vrienden van Ismail wel eens aansprak, toen ze maar bleven voetballen op de parkeerplaats. ,,De bal werd in mijn rug geschopt, ik vind het hier zo eng geworden.''

Nog een ander weet dat motorbende No Surrender al heeft aangeboden orde op zaken te komen stellen. Onlangs stond er nog een hakenkruis op de deuren van de supermarkt. 'Jullie weik, ons land'. Fout gespeld, maar klare taal, die ook een oud-bewoner laat klinken. ,,Binnenkort kom ik terug. Met wat vrienden. En een knuppel.''
  woensdag 14 september 2016 @ 08:06:25 #119
38496 Perrin
pi_165311121
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat een treurnis.
pi_165311472
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 06:51 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Deze jongeren gaan nog enigszins het gesprek aan (als je ze niet beledigd :') ) maar wat ik hiermee wil zeggen, in sommige wijken van Parijs en Marseille kan je echt niet zomaar overal filmen als journalist, dat gebeurd ook nauwelijks, reportages worden vaak onder begeleiding van de politie gemaakt, de problemen zijn daar natuurlijk veel groter, dan deze paar macho turken

En ja ook op pownews worden eitjes en melk gegooid, maar in Parijs zal de auto toch echt eerder in de fik vliegen.
Wat is je punt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165311485
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat het hier wel om een erg intelligente jongen gaat die nog een hoop kan bereiken.
- Aldus Japie
Ja nou heel intelligent dat is wel duidelijk het straalt van hem af..
Nee die jongen gaat het nog ver schoppen.. :X
pi_165311512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 06:51 schreef Zalmplaat010 het volgende:

O in Zaandam ook hoor:

http://112zaanstadnieuws.(...)-waar-is-de-politie/

quote:
Het is de hele week al raak. In Zaandam is er zelfs een politie auto in de fik gezet in de nacht van zaterdag op zondag 11 september. De media zit er dik bovenop en het lijkt dat de politie niet durft in te grijpen. Er schijnt meer politie inzet te zijn en controle maar ongelofelijk hoe er toch een politieauto zomaar in de fik gezet kan worden. De beelden zijn ook online gezet op Youtube, maar de daders werden niet gepakt maar de beelden werden snel van youtube gehaald. De website not100.nl heeft de beelden nog en kan je hieronder zien.
pi_165311545
Ik vond het al raar dat zijn filmpjes maar een paar weken terug gingen.

Maar ondanks wat die beweerd weet heel Nederland nu dat die geen geld heeft maar een lading schulden. Dat zelfs zijn vader hem zo lelijk vond dat die gevlucht is.

En de hele buurt kotst hem uit.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 14-09-2016 10:40:48 ]
pi_165311724
De extreem-linkse media weet de voorvallen uiteindelijk ook te "duiden".
De 70'er jaren zijn daar nog niet voorbij.
De spruitjeslucht en geitenwollensokkenlucht walmt er van af:

http://socialisme.nu/blog(...)rgroot-de-problemen/

quote:
Hysterie rond Poelenburg vergroot de problemen
Geplaatst door redactie socialisme.nu, dinsdag 13 september 2016, 17:30

Sinds donderdag is de situatie in de Zaanse wijk Poelenburg zo’n beetje het meest besproken onderwerp bij de Nederlandse nieuwsmedia. Als we de journaals, talkshows en politici mogen geloven is er in de wijk sprake van een chaos van terreur en intimidatie die zijn weerga niet kent. Premier Rutte omschreef de lokale jeugd – vrij naar Sarkozy – als ‘tuig van de richel.’

Door Jeroen van der Starre

Aanleiding voor de alarmistische berichtgeving is een serie vlogs van de lokale YouTuber Ismail Ilgun die laten zien hoe een groepje jongens uit de wijk bij de lokale supermarkt hangen. Wie nuchter naar de beelden kijkt ziet vooral doorsnee hangjongerengedrag in een suffe stadswijk. Een jongen gooit takjes naar een politieauto, een andere jongen laat graag zijn boksmoves zien en weer een ander haalt het zelfs in zijn hoofd om op een politieauto te gaan staan.

Het enige echte verschil met eerdere berichtgeving over hangjongeren is dat we het nu bekijken vanuit het perspectief van de hangjongeren zelf. Zij zien zichzelf graag als ‘soldaten’ die het rauwe straatleven van Poelenburg trotseren en hun vlogs worden vanuit dat perspectief gemaakt. Het contrast met het moraliserende witte middenklasse-perspectief van waaruit hangjongeren gewoonlijk worden benaderd zorgt voor de ophef en de morele verontwaardiging.

De Ander

In plaats van de situatie in Poelenburg te duiden als wat het is – namelijk als voorbeeld van standaard hangjongerenproblematiek die al decennialang onderdeel is van de Nederlandse samenleving – worden de hangjongeren tot ‘Ander’ gebombardeerd en de problematiek daarmee geëxternaliseerd: het is geen probleem van de Nederlandse maatschappij, maar een voorbeeld van de ‘Nederturken’-problematiek. Zo kan en passant worden genegeerd dat overlast van hangjongeren en jeugdcriminaliteit teruglopen.

Dat het hier gaat om een zichtbaar gemengde groep jongeren die elkaar niet ‘abi’ (Turks voor ‘broer’), maar met ‘niffo’ (correct straat-Nederlands voor ‘neef’) aanspreken doet blijkbaar niet ter zake. Het illustreert hoe ‘Turk’, ‘moslim’ en ‘allochtoon’ in het racistische klimaat in Nederland inwisselbare termen zijn geworden.

In de discussie over Poelenburg valt op dat er een brede consensus lijkt te zijn dat deze jongeren geen strafbaar gedrag vertonen. Dat wordt echter niet als relativering gezien, maar juist als een probleem op zich. Want hoe moet dit ‘tuig’ worden aangepakt als zij in wezen weinig verkeerd doen? Blijkbaar zijn we inmiddels zover dat het ‘keihard aanpakken’ van niet-witte jongeren geen verdere rechtvaardiging meer behoeft.

Bevoegdheden

VVD-ers en de politievakbond ACP sprongen er gretig in: als de politie nou eens minder gehinderd zou worden door het recht zou het nog gemakkelijker aan de Nederlandse onderbuik tegemoet kunnen komen. Of in de woorden van Gerrit van de Kamp van ACP: ‘We willen de bevoegdheid overlastgevers mee te nemen. Ze krijgen geen boete, maar de wijk zie

t wel dat de politie actie onderneemt.’ De gemeente Zaandam maakte direct werk van een samenscholingsverbod om vast een deel van de juridische beperkingen opzij te schuiven. Eerder deze maand toonde Brandpunt aan dat etnisch profileren door de politie structureel voorkomt, ondanks dat de Nationale Politie en de regering dit altijd snoeihard ontkenden.

De voorstellen om de bevoegdheden van de politie te verruimen worden nu volledig opgehangen aan Poelenburg, maar het is naïef om te denken dat zij alleen daar zullen worden toegepast. Zoals activisten in de Haagse Schilderswijk al preventief werden gearresteerd op basis van de ‘voetbalwet’, zo zal elke uitbreiding van de bevoegdheden van agenten worden toegepast naar gelang de willekeur van politie en burgemeesters.

Voor rechts en de politie, die vanwege de woede over etnisch profileren en de feitelijke onschendbaarheid van agenten die dodelijke slachtoffers maken behoorlijk in het defensief zaten, zijn de gebeurtenissen in Poelenburg, maar vooral de daaropvolgende mediahysterie een geschenk uit de hemel.

Escalatie

Inmiddels is de politie overgegaan tot het op grote schaal arresteren van jongeren in Poelenburg. Volgens Dutchturks.nl werd daarbij de Turks-Nederlandse journalist Fatih Özyar op hardhandige wijze gearresteerd. Hij werd 15 uur vastgehouden wegens het niet opvolgen van een bevel om zich te verwijderen – een aanklacht die regelmatig wordt gebruikt als van een echte overtreding geen sprake is. Dit doet vermoeden dat de politie onder druk van de media en de publieke opinie is overgegaan op repressief op treden op een etnische basis. Dit is alleen maar olie op het vuur. Te vrezen valt dat stigmatisering en repressie een onbeduidend hangjongerenprobleem zullen veranderen in een veel groter conflict.

En dat terwijl het oplossen van hangjongerenproblematiek, zolang het maar als zodanig wordt gezien, in feite niet moeilijk hoeft te zijn. Als jongeren overlast veroorzaken doordat ze zich bij een supermarkt ophouden kunnen alternatieve plekken worden ingericht waar ze bij elkaar kunnen komen zonder dat dit voor overlast zorgt.

De agressieve benadering die van hangjongeren ‘straatterroristen’ maakt en de boel laat escaleren past beter in het dominante idee dat vrijwel elk probleem een etnische oorzaak heeft. Zoals Geronimo Matulessy terecht betoogt: een rel levert meer kijkcijfers op. Maar het sluit ook beter aan bij de rechtse verkiezingscampagnes. Links zou niet moeten meegaan in dit dominante frame, zoals helaas te vaak gebeurt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 14 september 2016 @ 08:55:01 #125
38496 Perrin
pi_165311759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Voorspelbaar, idd.
pi_165311765
quote:

[..]

Ik moest lachen.
pi_165311825
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Het is soms best wel lachen.
joop.nl komt voort uit de VARA. Wat dan weer raar is, omdat "grote stoker" Pauw ook bij dezelfde club zit.
krapuul.nl zit hier nog weer links van. Indymedia is ook leuk en dan socialisme.nu.
Toch hebben ze soms ergens toch weer een punt. Net zoals Geenstijl soms ook een punt kan hebben. En dat is het mooie van een breed debat.

Hier een stukje Engelse humor over hoe socio's de problemen aanpakken:
pi_165311872
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is soms best wel lachen.
joop.nl komt voort uit de VARA. Wat dan weer raar is, omdat "grote stoker" Pauw ook bij dezelfde club zit.
krapuul.nl zit hier nog weer links van. Indymedia is ook leuk en dan socialisme.nu.
Toch hebben ze soms ergens toch weer een punt. Net zoals Geenstijl soms ook een punt kan hebben. En dat is het mooie van een breed debat.

Hier een stukje Engelse humor over hoe socio's de problemen aanpakken:

Jammer dat Joop en ook Marokko.nl subsidie krijgen en sites als gs niet
pi_165312173
Ja ik heb eigenlijk niet zoveel problemen gezien.
Ik denk dat het voetbal supporters probleem velen malen groter is.

Nogmaals dit zijn bekende problemen die zich in heel Nederland voordoen.
In friesland hebben ze daar BierKeeten voor geplaatst en daar komt de plaatselijke jeugd elke dag zuipen en ouwehoeren.

Zo pakt elke gemeente de verveling van de jeugd op zijn eigen manier aan.
In Zaandam kiezen ze nu voor de harde aanpak met boetes en een gratis overnachting op het politie buro.

Ik vind de Friese oplossing wel de beste tot nu toe.
Misschien moeten ze eens ervaringen gaan uitwisselen :)
Bier Hutten/Containers op daarvoor bestemde plekken is volgens mij een primma alternatief.
Het is nu ff afwachten hoe de aanpak van Zaandam gaat werken :)
Ik neem aan dat als de jongens hardleers zijn dat dan de ME word ingezet want dat is de roete die Zaandam lijkt te kiezen :) En dan is het wachten op de autobranden en haken kruizen en overlast.

Op de hier onderstaande link is het jeugdhonk wat minder goed bezocht omdat de jongeren zelf een bierkeet in gebruik hebben genomen :)
http://www.menterwolde.in(...)e-tout-links-liggen/
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_165312189
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:29 schreef MMXMMX het volgende:

In friesland hebben ze daar BierKeeten voor geplaatst en daar komt de plaatselijke jeugd elke dag zuipen en ouwehoeren.

In Zaandam kiezen ze nu voor de harde aanpak met boetes en een gratis overnachting op het politie buro.

Bier Hutten/Containers op daarvoor bestemde plekken is volgens mij een primma alternatief.
Ik neem aan dat als de jongens hardleers zijn dat dan de ME word ingezet want dat is de roete die Zaandam lijkt te kiezen :) En dan is het wachten op de autobranden en haken kruizen en overlast.

Op de hier onderstaande link is het jeugdhonk wat minder goed bezocht omdat de jongeren zelf een bierkeet in gebruik hebben genomen :)
Ja goed verhaal maar alcohol is haram.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165312260
quote:

De Zaanse hangjongeren hadden een buurthuis gekregen, maar dat werd door hen zelf afgebroken. Het is niet stoer om als doetje wat te krijgen van de NL overheid. Dan ga je cynisch doen en gefrustreerd. Dat itt plattelandsjongeren die een stuk grond van pa's boerderij kunnen claimen om een "keet" te bouwen.
  woensdag 14 september 2016 @ 09:36:16 #132
38496 Perrin
pi_165312274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De Zaanse hangjongeren hadden een buurthuis gekregen, maar dat werd door hen zelf afgebroken. Het is niet stoer om als doetje wat te krijgen van de NL overheid. Dan ga je cynisch doen en gefrustreerd. Dat itt plattelandsjongeren die een stuk grond van pa's boerderij kunnen claimen om een "keet" te bouwen.
Er is geen bierkeet-subsidie idd.
pi_165312359
quote:

Ik zie deze jongeren ook niet als kansloos. De meesten komen wel normaal in de maatschappij.

Je gaat hier de Friese keetjongeren als voorbeeld stellen. Ook Friese jongeren in groepsverband zijn lafaards op die leeftijd. Toen Ismail Ilgun verbaal ver over de schreef ging tegen Juliëtte Rot op straat, werd hij niet gecorrigeerd door zijn makkers in de auto. Zij jutten het juist verder op. Wat dat betreft kun je dat wel vergelijken met het gedrag van Friese plattelandsjongeren in groepsverband.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:30:13 #134
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:34 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Als je ziet dat zijn zus een studie rechten heeft afgemaakt kan je zien wat er waarschijnlijk in potentie in zit.
Feyenoord!
pi_165313410
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:34 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Je weet het niet.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:32:08 #136
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:39 schreef regmail het volgende:

Maar ondanks wat die beweerd weet heel Nederland nu dat die geen geld heeft maar een lading schulden. Dat zelfs zijn vader hem zo lelijk vond dat die gevlucht is.

Over een maand bungelt die aan een touw op de zolderkamer. Heerlijk.
Je weet dat deze reactie van je strafbaar is geachte haatposter?
Feyenoord!
pi_165313445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

:')
  woensdag 14 september 2016 @ 10:34:11 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313451
quote:

[..]

Dit zijn wat objectievere artikelen. Een verademing vergeleken met alle shit, haat, beledigingen en racisme wat je hier op FOK veel leest.
Feyenoord!
pi_165313464
Haha zelfs zn vader vond die neus zo ontzettend lelijk dat ie maar gewoon is weggevlucht.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:35:26 #140
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_165313467
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is er precies strafbaar?
  woensdag 14 september 2016 @ 10:37:35 #141
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313500
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:33 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Als je objectief zou zijn zou je de woede van Ismael (die zegt ook verschrikkelijke dingen) afzetten tegen iemand die roept om de moord of zelfmoord van iemand tegen elkaar wegen en tot de conclusie komen dat Regmail zijn reactie vele malen erger is.

Alleen ben je waarschijnlijk niet objectief meer.....
Feyenoord!
  woensdag 14 september 2016 @ 10:38:19 #142
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313518
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:35 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Oproep tot moord of aanzetting tot zelfmoord. In ieder geval opruiing en laat daar nou ook juist Ismael voor vast zitten. Hoe ironisch.......
Feyenoord!
pi_165313543
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:35 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dat blijft altijd lastig.
pi_165313566
Wat wil die lelijke haakneus Erdogan aanhanger hier nou mee bereiken?
Iedereen zijn handen jeuken om hem een lesje te leren ,walgelijk pisventje.
pi_165313595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Oproep tot moord of aanzetting tot zelfmoord. In ieder geval opruiing en laat daar nou ook juist Ismael voor vast zitten. Hoe ironisch.......
Ja dat sowieso natuurlijk.
pi_165313676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:39 schreef regmail het volgende:

Zieke reactie.
pi_165313746
DailySabah twitterde op woensdag 14-09-2016 om 10:00:34 Dutch police detain Turkish journalist interviewing young Turks detained for supporting Erdoğan on social media https://t.co/NL8iC91lYy reageer retweet
Erdogan-krant maakt er dit van: "jonge Turken aangehouden omdat ze Erdogan steunden op social media".

:').
I´m back.
pi_165313792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waar roep ik exact op tot moord of zet ik aan.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:57:33 #150
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165313800
Ze noemen hem een journalist. _O- _O- _O- _O-
Graag op anoniem
  woensdag 14 september 2016 @ 10:59:10 #151
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313829
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:54 schreef Ryan3 het volgende:
DailySabah twitterde op woensdag 14-09-2016 om 10:00:34 Dutch police detain Turkish journalist interviewing young Turks detained for supporting Erdoğan on social media https://t.co/NL8iC91lYy reageer retweet
Erdogan-krant maakt er dit van: "jonge Turken aangehouden omdat ze Erdogan steunden op social media".

Tja zo zie je maar, elke media maakt er zijn eigen versie van. Overal propaganda. Objectiviteit is ver te zoeken tegenwoordig.
Feyenoord!
  woensdag 14 september 2016 @ 11:00:14 #152
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313843
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:57 schreef regmail het volgende:

[..]

Waar roep ik exact op tot moord of zet ik aan.

Wat dacht je van dat zinnetje?
Feyenoord!
pi_165313870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Stel je niet aan....
pi_165313888
quote:
Vies achterlijk inteeltvolk.. :r
pi_165313910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:01 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Stel je niet aan....
Waarom stelt hij zich aan?
wooblabalurg
  woensdag 14 september 2016 @ 11:04:18 #156
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165313917
Dingen hebben ze zelf op film gezet, dus bewijzen is makkelijk.

Dansen op een politieauto... wat kost het overspuiten van een auto? ¤1000? Verhalen die schade! Hopelijk is het een minderjarig gastje, dan mag zijn familie dat gaan lappen. Eens zien wat pa daar van vindt. Anders korten op z'n uitkering.

Deel van de strategie moet zijn dat je hun eigen cultuur tegen ze gebruikt. Dat ze de hele familie te schande zetten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 14 september 2016 @ 11:04:28 #157
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165313921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:01 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Stel je niet aan....
Jij vind om dat soort dingen over iemand te roepen normaal?

Dan doe je toch precies hetzelfde als die nederturken die ook dat soort dingen roepen? En daar heb je heel veel kritiek op.... :?
Feyenoord!
pi_165313927
Vee van de richel maar die waren er al jaren voordat die geitenneukers hierheen kwamen.
pi_165313941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:02 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Vies achterlijk inteeltvolk.. :r
Dat hele volk is vies, achterlijk en komt voort uit inteelt?
wooblabalurg
pi_165313948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef SeLang het volgende:

Dansen op een politieauto... wat kost het overspuiten van een auto? ¤1000? Verhalen die schade! Hopelijk is het een minderjarig gastje, dan mag zijn familie dat gaan lappen. Eens zien wat pa daar van vindt. Anders korten op z'n uitkering.

Deel van de strategie moet zijn dat je hun eigen cultuur tegen ze gebruikt. Dat ze de hele familie te schande zetten.
Zo zou het moeten inderdaad. Bovendien vraag ik me af wie de schade van dat buurthuis vergoed heeft.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:06:31 #161
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_165313951
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 05:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Overigens is het vee van de richel en tuig is een zelfstandig woord.
Tuig van de richel is ook al meer dan honderd jaar een uitdrukking.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_165313971
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat hele volk is vies, achterlijk en komt voort uit inteelt?
Wanneer neef nicht huwelijken vrij algemeen geaccepteerd is in een cultuur kun je best generaliseren met inteeltvolk. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geldt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165313974
quote:
Boksbeugel & stroomstootwapen
Strafbaar Japie77?
pi_165313978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:04 schreef SeLang het volgende:

De boksbeugel en taser op bovenstaand filmpje zouden wat mij betreft al een reden tot huiszoeking mogen zijn.

Maar de Youtube beelden worden nu sowieso goed bekeken. Dat op het achterwiel rijden met de scooter kan al leuke gevolgen hebben enzo. Er zijn voor zover ik heb begrepen al 2 schikkingen van 600 euro getroffen en in ieder geval 2 moeten er voor de rechter verschijnen.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:08:17 #165
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_165313991
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:49 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Die laatste zin is niet waar. Zo heeft hij dat absoluut niet gezegd. Hij heeft er spijt van.

Plus hij zit thuis behoorlijk onder de plak van zijn moeder en van zijn zus, zo te horen. :s)
De meest irritante is de radio-verslaggeefster met haar belerende toon. Wat is die vrouw verschrikkelijk. Bijna 10x hetzelfde benadrukken. Het was het dieptepunt van het huidige niveau van de Radio 1-verslaggeving.

http://www.nporadio1.nl/n(...)anse-wijk-poelenburg (vanaf minuut 1:25)
Ik heb een ander interview met hem gehoord op BNR en daar zei hij absoluut dat het zelfverdediging van hem was.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:09:07 #166
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314006
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Boksbeugel & stroomstootwapen
Strafbaar Japie77?
Lijkt me wel.

Jij denkt dat je alleen maar voor of tegen kan zijn in deze kwestie maar ik vind sommige gedragingen van die jongens walgelijk. Net zoals ik sommige dingen die hier geuit worden walgelijk vind.
Feyenoord!
pi_165314015
quote:
Een bericht voor de Hollanders? Wat zijn zij dan?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165314031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een bericht voor de Hollanders? Wat zijn zij dan?
Turken die toevallig hier verblijven, blijkbaar.
pi_165314060
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:08 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ik heb een ander interview met hem gehoord op BNR en daar zei hij absoluut dat het zelfverdediging van hem was.
En hij zal er absoluut spijt van hebben dat-ie die gozer midden voor de camera een beuk verkocht heeft! :Y
pi_165314068
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:06 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Tuig van de richel is ook al meer dan honderd jaar een uitdrukking.
Begon ooit met die kut zigeuners.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:12:43 #172
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165314076
Sowieso zijn er zoveel getuigen en staat er zoveel vast op beeld. En degenen die nu gepakt worden en moeten betalen die gaan echt niet allemaal hun bek dicht houden want die willen niet in hun eentje schuld dragen en overal voor moeten betalen. Dit zijn een stel kleuters, geen maffia organisatie met een omerta die strikt wordt gehandhaafd. Het moet echt een makkie zijn om erachter te komen wie precies wat heeft gedaan en tot veroordelingen + schadevergoedingen te komen.
Mijn reisverslagen
pi_165314084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:37 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je objectief zou zijn zou je de woede van Ismael (die zegt ook verschrikkelijke dingen) afzetten tegen iemand die roept om de moord of zelfmoord van iemand tegen elkaar wegen en tot de conclusie komen dat Regmail zijn reactie vele malen erger is.

Alleen ben je waarschijnlijk niet objectief meer.....
tip van de dag: beter lezen
pi_165314086
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:54 schreef Ryan3 het volgende:

:|W
pi_165314092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar waar roep ik op tot moord of zelfmoord.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:14:01 #176
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314104
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Begon ooit met die kut zigeuners.
Wat is er nou weer mis met zigeuners?
Feyenoord!
pi_165314130
Haha, wij zijn k*nkerkaaskoppen die allemaal doodgemaakt gaan worden _O-
Vooral blijven praten met deze jongens hoor... dat gaat echt helpen.

Wel heel fijn dat ze dit filmen en wereldkundig maken. Bevestigd weer eens wat menig mens al jaren dacht: dankbaarheid om in dit land te mogen wonen is ver te zoeken. Nederlanders zijn niet van tel. Over discriminatie gesproken |:(
pi_165314165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is er niet mis met zigeuners?
pi_165314169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Tuned22 het volgende:

Wel heel fijn dat ze dit filmen en wereldkundig maken. Bevestigd weer eens wat menig mens al jaren dacht: dankbaarheid om in dit land te mogen wonen is ver te zoeken. Nederlanders zijn niet van tel. Over discriminatie gesproken |:(
Wegkijkmentaliteit werpt zijn vruchten af.

Dank, policor, dank.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 14 september 2016 @ 11:17:41 #180
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314189
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef regmail het volgende:

[..]

Maar waar roep ik op tot moord of zelfmoord.
Je spreekt de verwachting uit dat hij over een maand dood is door ophanging. Met de toevoeging erbij dat jij daar blij van wordt.

Dat lijkt me opruiing. Sta je nu nog steeds achter je reactie?
Feyenoord!
pi_165314191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuig van de richel.
pi_165314199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wanneer neef nicht huwelijken vrij algemeen geaccepteerd is in een cultuur kun je best generaliseren met inteeltvolk. Hoewel dat natuurlijk niet voor iedereen geldt.
Welke cultuur is dat en wat is vrij algemeen geaccepteerd?
wooblabalurg
  woensdag 14 september 2016 @ 11:18:20 #183
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat is er niet mis met zigeuners?
Zucht. Dit topic trekt toch wel de grootste randdebielen aan zeg..... -O-
Feyenoord!
  woensdag 14 september 2016 @ 11:18:38 #184
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314209
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Tuig van de richel.
Jij bent tuig van de richel.
Feyenoord!
pi_165314230
quote:

Voel je je aangesproken?
wooblabalurg
pi_165314294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zucht. Dit topic trekt toch wel de grootste randdebielen aan zeg..... -O-
Geef dan eens aan wat er zo positief is aan dat rondreizende criminele circus?
pi_165314298
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:19 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken?
Nee niet als kankerkaaskop maar wel als Nederlander.
pi_165314301
quote:

het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
pi_165314318
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

het zijn zélf Nederlanders, ze hoeven absoluut niet dankbaar te zijn. Net als jij en ik
Ze hoeven niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze: gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen, scholing en in hun geval, een uitkering die wij, werkende Nederlanders, mogen ophoesten?
pi_165314321
Misschien al gepost maar in het AD staat een artikel dat Ismail is begonnen met vloggen om zijn schulden af te betalen.

http://www.ad.nl/amsterda(...)te-betalen~a58c745b/
  woensdag 14 september 2016 @ 11:24:19 #191
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Geef dan eens aan wat er zo positief is aan dat rondreizende criminele circus?
Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
Feyenoord!
pi_165314331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je spreekt de verwachting uit dat hij over een maand dood is door ophanging. Met de toevoeging erbij dat jij daar blij van wordt.

Dat lijkt me opruiing. Sta je nu nog steeds achter je reactie?
Ja

En als die dat doet ben ik niet verdrietig maar trek een biertje los en ws heel wat andere mensen ook.

En ja sta er zeker achter.

Ga je aangifte doen 😝
pi_165314357
quote:

[..]

Zoals blijkt uit het filmpje voelen ze zich allerminst Nederlander.
pi_165314358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Veel zigeuners kunnen heel mooi gitaar spelen en zingen. Jij zit vol met vooroordelen en stereotypes vriend. Zou mijn horizon eens verbreden als ik jou was.
Genoeg onderzoeken en documentaires dat jij die niet kijkt of leest is jouw probleem
  woensdag 14 september 2016 @ 11:25:50 #195
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314361
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef regmail het volgende:

[..]

Ja

En als die dat doet ben ik niet verdrietig maar trek een biertje los en ws heel wat andere mensen ook.

En ja sta er zeker achter.

Ga je aangifte doen 😝
Bij deze aangetoond dat je niet goed bij je hoofd bent dan. Ik zal je verder negeren.
Feyenoord!
pi_165314371
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij bent tuig van de richel.
Dat klopt.
pi_165314379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Ze hoeven niet dankbaar te zijn voor het feit dat ze: gebruik mogen maken van alle sociale voorzieningen, scholing en in hun geval, een uitkering die wij, werkende Nederlanders, mogen ophoesten?
nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.
pi_165314387
quote:

[..]

Daarom is mijn portemonnee natuurlijk gerold door die zigeuners jaren terug. Die hadden verwacht dat ik wel zou betalen voor dat lelijke gejengel op straat en toen ik geen geld gaf hebben ze het zelf maar gehaald? :')

Bovendien is wat jij zegt ook doorspekt met vooroordelen ;)

Je woont zeker in een dorp in plaats van een stad? Zigeuners hier zorgen in elk geval weldegelijk voor overlast. Dat neppe bedelen, of die opdringerige rozenverkopers. En goh, in die gebieden is er een verhoogd risico op zakkenrollen. Wat raar?

Maar on-topic; ik denk dat Naming&Shaming beter werkt bij dit soort kneuzen dan ze alleen maar oppakken. Het buitenhangen van de vuile was (schulden etc) zorgt tenminste voor een deuk in het imago en dat kan ze wel doen inbinden. Weg streetcred.
pi_165314388
quote:

[..]

Over vooroordelen gesproken :D
pi_165314390
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien al gepost maar in het AD staat een artikel dat Ismail is begonnen met vloggen om zijn schulden af te betalen.

_O_ Wat een genot dit te lezen! _O_ (Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)

"Ismail zelf is opgepakt vanwege opruiing en zit het langste vast van iedereen. " *O*

"Nog een ander weet dat motorbende No Surrender al heeft aangeboden orde op zaken te komen stellen." I fucking KNEW it!!! :D
pi_165314392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zoals blijkt uit het filmpje voelen ze zich allerminst Nederlander.
maakt niet uit wat ze voelen, het zijn gewoon Nederlanders en dat is een feit
pi_165314397
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

nee, deze mensen zijn hier geboren en net zo Nederlands als jij en ik. Het zal wat zijn als alle Nederlanders zich dankbaar moeten uiten omdat ze hier zijn geboren en gebruik van de sociale voorzieningen maken.
Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Prima w/
pi_165314406
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan he ;)
pi_165314412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:22 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Nee niet als kankerkaaskop maar wel als Nederlander.
Wel apart dat je je door zoiets persoonlijk aangesproken voelt. Zou ik zelf proberen te voorkomen, het lijkt me niet over jou te gaan.
wooblabalurg
pi_165314416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Ik vind het heel normaal dat je daar dankbaar voor bent en dat ook gewoon uit. Maar blijkbaar verschillen we van mening. Prima w/
Hoe doe je dat dan? Naar Frans Bauer luisteren en de polonaise lopen?
pi_165314433
quote:

[..]

Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.
pi_165314435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

uit jij dat ook? Ik vind het niet normaal dat je dat overal maar zou moeten uiten. Das raar, misschien leuk als je aan het bidden bent na het eten of zo :')
pi_165314443
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Toch noemen ze zich Turken ipv Nederlanders. Dat is wel een beetje gek dan he ;)
Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.
wooblabalurg
  woensdag 14 september 2016 @ 11:30:32 #209
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165314444
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

(Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)
Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165314459
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Frans is erg goed als TV presentator zolang ie maar niet gaan zingen.
pi_165314460
uit het filmpje

pi_165314462
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je gedragen en positief bijdragen aan de samenleving
pi_165314471
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ze hebben meer weg van Turken en worden elke dag door de maatschappij geconfronteerd dat ze Turk zijn. Vind ik niet heel gek dan.
Ik denk (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring) dat het probleem meer ligt bij de opvoeding. Ouders die hun kinderen als ware ze in Turkije opvoeden. Turkse nationale trots wordt er met de opvoeding vaak ingegoten al van kinds af aan.
pi_165314472
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.
Heb je weleens vooroordelen over zigeuners of andere groepen mensen?
wooblabalurg
pi_165314475
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

moeten ze zelf weten, het zijn toch echt Nederlanders he ;)
pi_165314478
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

uit jij dat ook? Ik vind het niet normaal dat je dat overal maar zou moeten uiten. Das raar, misschien leuk als je aan het bidden bent na het eten of zo :')
Heb je wel eens van positief in het leven staan gehoord?
pi_165314489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euhm, hoezo? Als ouder ben je verantwoordelijk voor je kind. Hij is gewoon niet goed opgevoed.
zo zwart wit is het altijd
pi_165314491

pi_165314500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
uit het filmpje

[ afbeelding ]
Ik hoop dat de Zaanse politie ook even op let.
pi_165314503
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Na 5 decennia terreur niet gel he

Ik ken zat Aziaten. Spanjaarden Italianen zuid Amerikanen Duitsers etc die hier zijn neergestreken en als Nederlander worden gezien en behandeld.

Hoe kan het dat die geen problemen hebben met autochtonen?
pi_165314514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Heb je wel eens van positief in het leven staan gehoord?
ja hoor, dat vind ik niet gelijk staan aan uiten dat je dankbaar bent dat je in Nederland woont 😂😂
pi_165314523
quote:

[..]

Maar zij gedragen zich niet zoals jij en ik. Maar kijk lekker de andere kant op :z
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_165314528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik denk (en dan spreek ik uit persoonlijke ervaring) dat het probleem meer ligt bij de opvoeding. Ouders die hun kinderen als ware ze in Turkije opvoeden. Turkse nationale trots wordt er met de opvoeding vaak ingegoten al van kinds af aan.
Ik denk dat de ene Turk de andere niet is. Dus ze als groep beoordelen zie ik als weinig zinvol en feitelijk onjuist. Opvoeding speelt zeker mee maar ik zie niet hoe liefde voor Turkije, of welk ander land, afgunst of haat tegen Nederland garandeert.
wooblabalurg
pi_165314538
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

ja hoor, dat vind ik niet gelijk staan aan uiten dat je dankbaar bent dat je in Nederland woont 😂😂
Nee, ik kan het me in jouw geval voorstellen :)
pi_165314540
quote:
uit het filmpje

[ afbeelding ]
Iemand op de FP noemde het een nichterige gouden boksbeugel. Inderdaad :')
pi_165314551
quote:
uit het filmpje

[ afbeelding ]
Dat soort filmpjes zijn echt geweldig, het bewijs wordt gewoon aangeleverd door de verdachten. Dan hoor ik zo'n minister zeggen dat ze aan het werk moeten, nou daar ben ik het dus volledig mee oneens, die mensen moet je weren van de werkvloer, op hun zitten collega's en werkgever niet te wachten. Eerst volwassen worden en je gedragen dan mag je mogelijk ergens aan het werk.
pi_165314575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:34 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Nee, ik kan het me in jouw geval voorstellen :)
aah oke altijd wel mooi dat persoonlijke
pi_165314589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:36:51 #229
53267 TC03
pi_165314597
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze heeft haar best gedaan en was hier (naar eigen zeggen) niet van op de hoogte. Het is een alleenstaande moeder met een vuile rat als zoon. Ik denk dat je niet alle schuld bij haar neer kunt leggen.
Euhm jawel. Niet alle schuld, maar ouders zijn wel echt verantwoordelijk hoor.
pi_165314619
quote:

[..]

Zoontjes kunnen erg lastig zijn.
pi_165314626
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef regmail het volgende:

[..]

Na 5 decennia terreur niet gel he

Ik ken zat Aziaten. Spanjaarden Italianen zuid Amerikanen Duitsers etc die hier zijn neergestreken en als Nederlander worden gezien en behandeld.

Hoe kan het dat die geen problemen hebben met autochtonen?
Wellicht beleven zij die 5 decennia heel anders.

Verder zijn er toch genoeg Turken die het uitstekend doen en ook als Nederlanders gezien en behandeld worden door Nederlanders?
wooblabalurg
pi_165314629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euhm jawel. Niet alle schuld, maar ouders zijn wel echt verantwoordelijk hoor.
Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.
pi_165314632
De Turken nemen het over van de Marokkanen!
pi_165314635
quote:

[..]

Zelfs te lui om de voortuin te doen.

Hopelijk vouwt die zichzelf een keer om een boom.
pi_165314652
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen is dat in veel islamitische gezinnen de opvoeding vaak van de vader af moet komen. De vader heeft respect, maar die is bij hem buiten beeld.
Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.
pi_165314659
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef regmail het volgende:

[..]

Nou nou nou nou, ik ben behoorlijk anti-islam, maar dit gaat wel weer wat ver.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:39:28 #237
53267 TC03
pi_165314661
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat klopt, maar cultuur is niet iets wat aangeboren is. Kies je zelf voor.
pi_165314688
quote:

[..]

kan ik jouw doodsverwensingen niet ergens melden
pi_165314691
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Het valt me ook op dat er met meiden veel minder gezeik is. Die ronden hun opleiding vaak af. Gaan aan het werk, zijn dienstbaar.
:Y Yupyup!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar cultuur is niet iets wat aangeboren is. Kies je zelf voor.
Hoe graag ik zou willen dat iedere moslim dat achterlijke vulkaangeloof van zich af gooit en de opvattingen van het land van herkomst achter zich laat; dat is helaas niet realistisch. Althans niet op korte termijn.
pi_165314695
quote:

[..]

Eerst vind je het heerlijk als iemand zichzelf op zou hangen en nu wens je iemand een fataal autoongeluk, is jouw leven echt zo erg dat je anderen dit toewenst?
wooblabalurg
pi_165314706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

waaruit valt je dat op
  woensdag 14 september 2016 @ 11:42:39 #242
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165314713
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

_O_ Wat een genot dit te lezen! _O_ (Behalve wat die moeder betreft; dat is sneu.)

Dat is helemaal niet sneu maar juist ideaal dat die ouders worden geconfronteerd met het resultaat van hun eigen opvoeding.

Die gast met die lamakop woont toch gewoon thuis? Nu kan zijn familie hem huisarrest geven en een pak slaag geven. Je moet hun cultuur tegen ze gebruiken. Zorgen dat ze publiek voor lul staan, dat de familie eer wordt geschaad, etc. Dan wordt er vanuit eigen kring orde op zaken gesteld.
Mijn reisverslagen
pi_165314714
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

kan ik jouw doodsverwensingen niet ergens melden
Is geen doodsverwensing alleen een hoop.
Dit pestventje verpest met zijn vriendjes het leefgenot van heel veel mensen.
Als die dood is kan het er alleen beter op worden.
pi_165314722
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:34 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat soort filmpjes zijn echt geweldig, het bewijs wordt gewoon aangeleverd door de verdachten. Dan hoor ik zo'n minister zeggen dat ze aan het werk moeten, nou daar ben ik het dus volledig mee oneens, die mensen moet je weren van de werkvloer, op hun zitten collega's en werkgever niet te wachten. Eerst volwassen worden en je gedragen dan mag je mogelijk ergens aan het werk.
Een boksbeugel is een categorie 1 wapen.
Dat wil zeggen dat je dit wapen dus niet mag dragen, vervoeren en zelfs thuis niet mag bezitten.
Een boksbeugel is dus een ongewenst wapen wat altijd en overal verboden is.

De strafbaarstelling van een categorie 1 wapen is geregeld in artikel 13 WWM.

Artikel 13

1. Het is verboden een wapen of munitie van categorie I te vervaardigen, te transformeren, voor derden te herstellen, over te dragen, voorhanden te hebben, te dragen, te vervoeren, te doen binnenkomen of te doen uitgaan.

De strafbepaling is opgenomen in artikel 55 WWM.

Artikel 55

1. Met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de derde categorie wordt gestraft hij die handelt in strijd met de artikelen 9, eerste lid, 13, eerste lid, 22, eerste lid, 26, eerste lid of 31, eerste lid.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:43:08 #245
53267 TC03
pi_165314724
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:41 schreef ToT het volgende:
Hoe graag ik zou willen dat iedere moslim dat achterlijke vulkaangeloof van zich af gooit en de opvattingen van het land van herkomst achter zich laat; dat is helaas niet realistisch. Althans niet op korte termijn.
Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.
pi_165314729
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heb je weleens vooroordelen over zigeuners of andere groepen mensen?
Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.
pi_165314731
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef regmail het volgende:

[..]

Is geen doodsverwensing alleen een hoop.
Dit pestventje verpest met zijn vriendjes het leefgenot van heel veel mensen.
Als die dood is kan het er alleen beter op worden.
aaah okeee
pi_165314746
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet realistisch dat onbeschaafde sekteleden ineens beschaafd en weldenkend worden, maar dat betekent niet dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun daden en die van hun kinderen.
Dat sowieso, maar ik denk wel dat er verzachtende omstandigheden kunnen zijn.
pi_165314755
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef Dakkapellen het volgende:

[..]

waaruit valt je dat op
Aan de situaties die ik om me heen zie. Op scholen, in de zorg. Talloze voorbeelden.
pi_165314773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Over welke onbeschaafde sekteleden heb je het?
wooblabalurg
  woensdag 14 september 2016 @ 11:46:17 #251
53267 TC03
pi_165314781
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Over welke onbeschaafde sekteleden heb je het?
Het tuig van de richel. Neem aan dat het moslims zijn.
pi_165314783
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.
Dus je gaat elke keer met je dure spullen in een groep zigeuners staan?
wooblabalurg
pi_165314801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het moslims zijn? En zijn moslims dan de onbeschaafde sekteleden?
wooblabalurg
pi_165314809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die deugen sowieso niet.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:48:48 #255
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314818
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom is mijn portemonnee natuurlijk gerold door die zigeuners jaren terug. Die hadden verwacht dat ik wel zou betalen voor dat lelijke gejengel op straat en toen ik geen geld gaf hebben ze het zelf maar gehaald? :')

Bovendien is wat jij zegt ook doorspekt met vooroordelen ;)

Je woont zeker in een dorp in plaats van een stad? Zigeuners hier zorgen in elk geval weldegelijk voor overlast. Dat neppe bedelen, of die opdringerige rozenverkopers. En goh, in die gebieden is er een verhoogd risico op zakkenrollen. Wat raar?

Maar on-topic; ik denk dat Naming&Shaming beter werkt bij dit soort kneuzen dan ze alleen maar oppakken. Het buitenhangen van de vuile was (schulden etc) zorgt tenminste voor een deuk in het imago en dat kan ze wel doen inbinden. Weg streetcred.
Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?

Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt. :)
Feyenoord!
pi_165314822
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus je gaat elke keer met je dure spullen in een groep zigeuners staan?
Wanneer ze je kennen is dat geen probleem.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:49:39 #257
53267 TC03
pi_165314828
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het moslims zijn? En zijn moslims dan de onbeschaafde sekteleden?
98% van de Turken is moslim, zij zijn Turks. Kansberekening. Lijkt me verder duidelijk dat de Vomarbende onbeschaafd is.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:49:51 #258
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Heb ik al wel eens gedaan. Niks gebeurd. Ik zou eens kappen met die vooroordelen als ik jou was.
Feyenoord!
  woensdag 14 september 2016 @ 11:50:22 #259
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165314837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet sneu maar juist ideaal dat die ouders worden geconfronteerd met het resultaat van hun eigen opvoeding.

Die gast met die lamakop woont toch gewoon thuis? Nu kan zijn familie hem huisarrest geven en een pak slaag geven. Je moet hun cultuur tegen ze gebruiken. Zorgen dat ze publiek voor lul staan, dat de familie eer wordt geschaad, etc. Dan wordt er vanuit eigen kring orde op zaken gesteld.
Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgen :')
Graag op anoniem
pi_165314838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?

Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt. :)
die daar vaak staan met die krantjes zijn vaak wel dikke criminelen, mensenhandelaren en zo.. maar in your face doen ze niks verkeerd idd
pi_165314853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

98% van de Turken is moslim, zij zijn Turks. Kansberekening. Lijkt me verder duidelijk dat de Vomarbende onbeschaafd is.
Ik dacht dat je het wellicht over een specifieke onbeschaafde sekte had. Nu snap ik dat je de islam bedoelde.
wooblabalurg
pi_165314855
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb ik al wel eens gedaan. Niks gebeurd. Ik zou eens kappen met die vooroordelen als ik jou was.
Helemaal heilig zijn ze ook niet.
pi_165314857
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgen :')
het is prima
  woensdag 14 september 2016 @ 11:52:51 #264
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden. _O-

Het is trouwens niet aan mensen om jouw vooroordelen te onkrachten. Dat is iets van jou, jouw probleem en jouw zwakte.
Feyenoord!
pi_165314887
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Blijkbaar is de maatschappij dan beter op zijn zus ingericht dan op hem.
wooblabalurg
pi_165314888
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- de befaamde vrouwelijke zigeuner die met een straatkrant bij de supermarkt zit. Veeg me op. Ik zou je aanraden eens te wachten tot nadat de winkel dichtgaat en ze opgehaald wordt door een andere zigeuner in een mercedes. :')
  woensdag 14 september 2016 @ 11:53:43 #267
53267 TC03
pi_165314902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O- _O- de befaamde vrouwelijke zigeuner die met een straatkrant bij de supermarkt zit. Veeg me op. Ik zou je aanraden eens te wachten tot nadat de winkel dichtgaat en ze opgehaald wordt door een andere zigeuner in een mercedes. :')
Jij bent zo iemand die denkt dat een Mercedes van 20 jaar oud superduur is?
pi_165314904
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Helemaal heilig zijn ze ook niet.
Soms lijken het net mensen.
wooblabalurg
pi_165314924
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

*O* EN HET IS GODVERDOMME WEER DE SCHULD VAN DE MAATSCHAPPIJ!!!!! *O*

Waarom nou nooit eens van de Rabobank! ;(
pi_165314935
quote:

[..]

Wat moet ik in een wijk met blanken? Over vooroordelen gesproken :')

Ik geef duidelijke voorbeelden en jij komt met een straatkrantje. En ja, ook dat opdringen is overlast.

Die mensen hebben geen problemen om aan eten te komen, stappen om de hoek vaak een dikke bak in en rijden dan met diezelfde mercedes of bmw gewoon naar huis hoor.

quote:
_O- _O- zet maar weg die macaroni. Zet eerst die roze bril maar eens af.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:56:33 #271
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314944
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.
Feyenoord!
pi_165314951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden. _O-

Het is trouwens niet aan mensen om jouw vooroordelen te onkrachten. Dat is iets van jou, jouw probleem en jouw zwakte.
Jij kent me verder niet, dus je weet niet met wie ik om ga.
Ik heb bijvoorbeeld ook vooroordelen over kampers. Dat zijn criminelen en uitkeringstrekkers. Nu ken ik ook enkele kampers, en verdikkeme dat zijn ook echt uitkeringstrekkers en criminelen. Verder goede gasten, je moet ze alleen kennen en niet tegen je hebben, want ze zijn zo gek als een deur. En ja ze zijn wel vooroordeel bevestigend.
pi_165314953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.
Het is de schuld van het systeem dat dat gastje een volkomen smerige vuile rat is die zich in de schulden stort en mensen belaagt? En dat hij vindt dat "kk tatta's" voor zijn uitkering moeten werken en dat ze dagelijks in de kont geneukt worden als ze voor een baas werken? En dat gastjes in die wijk Hollanders uitnodigen om daar te komen zodat zij hen kunnen vermoorden?

Is dat de schuld van het systeem?
Dat hij niet wil deugen en een drop-out uit een MBO is?
pi_165314967
quote:

[..]

Het is de combinatie van opvoeding (of totaal gebrek daaraan) en omgeving. Ik zie dit soort voorbeelden namelijk dagelijks.
pi_165314975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij bent zo iemand die denkt dat een Mercedes van 20 jaar oud superduur is?
Dat zeg ik niet, het gaat om het gegeven dat het gewoon een netwerk is dat leeft van dit soort dingen. het zijn geen mensen die van de honger omkomen als ze geen krantje verkopen
pi_165314981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, het gaat om het gegeven dat het gewoon een netwerk is dat leeft van dit soort dingen. het zijn geen mensen die van de honger omkomen als ze geen krantje verkopen
Inderdaad. 0 medelijden mee.
pi_165314996
quote:

[..]

Wat is er dan zo totaal fout aan ons systeem? En welke systemen werken beter?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:00:25 #278
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165314999
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat z'n zusje in tegenstelling tot hem wel met enige structuur is opgevoed.
Graag op anoniem
pi_165315005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.nl/archives/images/KST133324.pdf

pi_165315015

Het is wel een grote mislukkeling als je dat allemaal zo leest.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:01:03 #281
38496 Perrin
pi_165315017
quote:
Opgepakte journalist: ’Arrestaties om liefde voor Turkije en Erdogan’

ZAANDAM - Een van de negen personen die maandagavond werden opgepakt in de Zaanse wijk Poelenburg, blijkt de Turks-Nederlandse journalist Fatih Özyar. De man zegt tegen Turkse media, die van een grof schandaal spreken, dat de jongeren in Poelenburg zijn opgepakt omdat ze van Turkije en de Turkse president houden.
:D :'(
pi_165315025
[quote]0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

[/quote

Hoe kom je erbij dat die lui met de dakloze krant zigeuners zijn?

Zigeuners werken niet voor die paar centen, ze slijpen je schaar en vragen dan E 15.000 voor dat klusje.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_165315031
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Waarom nou nooit eens van de Rabobank! ;(
Geen idee waarom dit je zo triggert. Ik constateer enkel dat de ene meer klik heeft dan de ander. Dat het de schuld zou zijn van de maatschappij is wat jij ervan maakt. Misschien wil je dat graag lezen zodat je ergens aan toe kan geven.
wooblabalurg
pi_165315044
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

Kneuzenkermis.
pi_165315050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef Wespensteek het volgende:

Het is wel een grote mislukkeling als je dat allemaal zo leest.
Geen geld hebben, dan wel een camera kopen en dan deze ellende alleen maar filmen.....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_165315053
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat z'n zusje in tegenstelling tot hem wel met enige structuur is opgevoed.
Marokkaanse en Turkse meiden doen sowieso beter alleen mogen ze niet met een kaaskop trouwen dus dan maar met kansloze moslim crimineel. Vicieuze cirkel
pi_165315056
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen, die individuele situaties zijn vaak moeilijk in te schatten en worden in veel gevallen helaas ingeruild voor generalisaties.
wooblabalurg
pi_165315061
Kortom, die vlogger heeft schulden en door views te krijgen wilt hij die met opbrengsten uit advertenties afbetalen. Hij slaat met het vloggen alleen grandioos de plank mis en zit nu nog dieper in de problemen. Treurig.
pi_165315069
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Geen idee waarom dit je zo triggert. Ik constateer enkel dat de ene meer klik heeft dan de ander. Dat het de schuld zou zijn van de maatschappij is wat jij ervan maakt. Misschien wil je dat graag lezen zodat je ergens aan toe kan geven.
Waarom zou de maatschappij op hem ingericht moeten zijn i.p.v. dat hij zich gewoon net als iedereen netjes aan de hier geldende regels houdt? Gewoon je opleiding afmaken en een baan zoeken en je brood eerlijk verdienen en verder geen overlast veroorzaken bij anderen.

Waarom leg jij de focus bij de maatschappij?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:05:31 #290
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165315082
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef regmail het volgende:

[..]

Marokkaanse en Turkse meiden doen sowieso beter alleen mogen ze niet met een kaaskop trouwen dus dan maar met kansloze moslim crimineel. Vicieuze cirkel
Nou ja, je kan zeggen wat je wil maar zo'n meisje wordt natuurlijk vaak in streng in de gaten gehouden tot haar huwelijk, daar doet het hele gezin en soms ook de hele buurt actief aan mee. Ondertussen loopt haar achtjarige broertje tot 0:00 buiten te etteren, maar dat mag, want hij is een man.
Graag op anoniem
pi_165315085
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

_O-

Maar ach, genoeg erdo-adepten die dit nog geloven ook hoor :')

Wordt dit de nieuwe "racisme!!"-kaart? De erdo-bash? :D
  woensdag 14 september 2016 @ 12:05:54 #292
38496 Perrin
pi_165315086
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Waarom zou de maatschappij op hem ingericht moeten zijn i.p.v. dat hij zich gewoon net als iedereen netjes aan de hier geldende regels houdt? Gewoon je opleiding afmaken en een baan zoeken en je brood eerlijk verdienen en verder geen overlast veroorzaken bij anderen.

Misschien omdat de maatschappij wat te moeilijk is voor knullen als deze. We hebben weinig simpele baantjes meer.
pi_165315095
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef regmail het volgende:

[..]

Ben je toevallig weleens verliefd geweest op een zina en dat ze je daarna afwees om met een dude te gaan die eruit zag als moslim?
wooblabalurg
  woensdag 14 september 2016 @ 12:06:33 #294
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165315101
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is de schuld van het systeem dat dat gastje een volkomen smerige vuile rat is die zich in de schulden stort en mensen belaagt? En dat hij vindt dat "kk tatta's" voor zijn uitkering moeten werken en dat ze dagelijks in de kont geneukt worden als ze voor een baas werken? En dat gastjes in die wijk Hollanders uitnodigen om daar te komen zodat zij hen kunnen vermoorden?

Is dat de schuld van het systeem?
Dat hij niet wil deugen en een drop-out uit een MBO is?
Hoe noem jij het als een vader zo radeloos is dat hij zijn vrouw en kinderen ombrengt dan? Daar heeft het systeem zeker ook niks mee te maken. Die man was gewoon gek.

Lekker om zo zwart wit tegen de wereld aan te kijken.
Feyenoord!
pi_165315108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hoe noem jij het als een vader zo radeloos is dat hij zijn vrouw en kinderen ombrengt dan? Daar heeft het systeem zeker ook niks mee te maken. Die man was gewoon gek.

Lekker om zo zwart wit tegen de wereld aan te kijken.
8)7 Werkelijk, woorden schieten tekort! _O-
pi_165315122
quote:

[..]

Omdat het een complete imbeciel zonder realiteitszin is.
pi_165315132
Ze hebben toruwens ook een mooie Fata Morgana in Poelenburg:

pi_165315133
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Misschien omdat de maatschappij wat te moeilijk is voor knullen als deze. We hebben weinig simpele baantjes meer.
Tja misschien kunnen ze dan beter gaan schapen neuken hoeden in het land van herkomst van de ouders.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:08:36 #299
38496 Perrin
pi_165315134
Als we daadwerkelijk lui zouden aanpakken omdat ze van Erdolf houden, dan zouden we het ook wel als hemzelf aanpakken en meteen duizenden aanhangers gevangen nemen en ontslaan.
pi_165315138
quote:

[..]

Ik zeg nergens dat de maatschappij op hen ingericht zou moeten zijn. Dat lees jij erin.

Ik leg ook nergens de focus bij de maatschappij. Wel zeg ik iets over de klik tussen die twee en het verschil met zn zus. Jammer dat mijn boodschap niet aankomt bij jou, zelfs na het uitgelegd te hebben.
wooblabalurg
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2016 @ 12:08:46 #301
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_165315139
Vanavond komen ze weer bij Pauw toch, weet iemand de context?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')