Zal waarschijnlijk alleen maar bijdragen aan het 'stoerheidsgehalte'.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:36 schreef qwerty_x het volgende:
Die gast maakt wel vrienden zo trouwens.
De een na de ander wordt opgepakt op basis van beelden die onze held op het internet plaatst.
Het is inderdaad te gek voor woorden dat ze zomaar benoemen dat hij met een (nep)wapen liep te zwaaien. Wat een overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook echt alles erbij slepen. Trieste bedoening word het nu. Door de media opgehitst word er nu op elke slak zout gelegd. Laat wel zien hoe krom ons rechtsysteem is.
Ik denk dat papa het uiteindelijk allemaal niet zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk alleen maar bijdragen aan het 'stoerheidsgehalte'.
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeldquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/videos/1445383288806013/
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeld
Och godverdomme. Wat een kanker toch allemaal zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Lol, misschien heeft u het verkeerde nummer gebeld
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Och godverdomme. Wat een kanker toch allemaal zeg.
Flikker toch op, dat antwoord van die agent is gewoon dom.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hoe weten we of het echt 50 minuten heeft geduurd? Dan moeten we een sensatie site op z'n woorden geloven...
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?
Ken Kjeld he.
omdat facebook filmpjes hier niet kan neerzetten? Trouwens, Dumpert doet niet andersquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom link jij een PowNED filmpje door naar jouw eigen YouTube kanaaltje?
Ken Kjeld he.
Dan doe ik de move:quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat facebook filmpjes hier niet kan neerzetten?
Grappige link trouwens. Youtube-nocookie.comquote:
Zegt die agent dat nou nou serieus?quote:
En nu? Ik weet waar je heen wilt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Grappige link trouwens. Youtube-nocookie.com
ik heb geen idee waar ik zelf naar toe wil. valt mij nu pas om dat alle youtube filmes gerouteerd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En nu? Ik weet waar je heen wilt.
#Vrij land.
''agent''... Padvinder is een betere termquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zegt die agent dat nou nou serieus?
brigadier, dus hij zit er al wat langer dan gisteren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''agent''... Padvinder is een betere term
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |