abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2016 @ 11:46:17 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165314781
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:45 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Over welke onbeschaafde sekteleden heb je het?
Het tuig van de richel. Neem aan dat het moslims zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165314783
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.
Dus je gaat elke keer met je dure spullen in een groep zigeuners staan?
wooblabalurg
pi_165314801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het moslims zijn? En zijn moslims dan de onbeschaafde sekteleden?
wooblabalurg
pi_165314809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die deugen sowieso niet.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:48:48 #255
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314818
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom is mijn portemonnee natuurlijk gerold door die zigeuners jaren terug. Die hadden verwacht dat ik wel zou betalen voor dat lelijke gejengel op straat en toen ik geen geld gaf hebben ze het zelf maar gehaald? :')

Bovendien is wat jij zegt ook doorspekt met vooroordelen ;)

Je woont zeker in een dorp in plaats van een stad? Zigeuners hier zorgen in elk geval weldegelijk voor overlast. Dat neppe bedelen, of die opdringerige rozenverkopers. En goh, in die gebieden is er een verhoogd risico op zakkenrollen. Wat raar?

Maar on-topic; ik denk dat Naming&Shaming beter werkt bij dit soort kneuzen dan ze alleen maar oppakken. Het buitenhangen van de vuile was (schulden etc) zorgt tenminste voor een deuk in het imago en dat kan ze wel doen inbinden. Weg streetcred.
Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?

Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt. :)
Feyenoord!
pi_165314822
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus je gaat elke keer met je dure spullen in een groep zigeuners staan?
Wanneer ze je kennen is dat geen probleem.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:49:39 #257
53267 TC03
pi_165314828
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het moslims zijn? En zijn moslims dan de onbeschaafde sekteleden?
98% van de Turken is moslim, zij zijn Turks. Kansberekening. Lijkt me verder duidelijk dat de Vomarbende onbeschaafd is.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:49:51 #258
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zou eens opzichtig met dure spullen in een groep zigeuners gaan staan, dat zou je wat realiteit bijbrengen.
Heb ik al wel eens gedaan. Niks gebeurd. Ik zou eens kappen met die vooroordelen als ik jou was.
Feyenoord!
  woensdag 14 september 2016 @ 11:50:22 #259
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_165314837
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet sneu maar juist ideaal dat die ouders worden geconfronteerd met het resultaat van hun eigen opvoeding.

Die gast met die lamakop woont toch gewoon thuis? Nu kan zijn familie hem huisarrest geven en een pak slaag geven. Je moet hun cultuur tegen ze gebruiken. Zorgen dat ze publiek voor lul staan, dat de familie eer wordt geschaad, etc. Dan wordt er vanuit eigen kring orde op zaken gesteld.
Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgen :')
Graag op anoniem
pi_165314838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:48 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik woon in een stad en zie ook regelmatig zigeuners met straatkrantjes staan. Als jij dat overlast noemt dan zegt dat wel veel over jou. Mensen die op zo'n manier aan eten proberen te komen "overlast" noemen. Misschien moet je in een wijk met alleen blanken gaan wonen met een hek eromheen?

Dat je portemonee gerold wordt zie ik als karma voor de lelijke gedachtes die je hebt. :)
die daar vaak staan met die krantjes zijn vaak wel dikke criminelen, mensenhandelaren en zo.. maar in your face doen ze niks verkeerd idd
pi_165314853
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

98% van de Turken is moslim, zij zijn Turks. Kansberekening. Lijkt me verder duidelijk dat de Vomarbende onbeschaafd is.
Ik dacht dat je het wellicht over een specifieke onbeschaafde sekte had. Nu snap ik dat je de islam bedoelde.
wooblabalurg
pi_165314855
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb ik al wel eens gedaan. Niks gebeurd. Ik zou eens kappen met die vooroordelen als ik jou was.
Helemaal heilig zijn ze ook niet.
pi_165314857
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wel weer typisch dat z'n zus dan een opleiding afrond (weliswaar hbo rechten, maar het is een begin) en meneer zowat nog te stom is om speciaal onderwijs te volgen :')
het is prima
  woensdag 14 september 2016 @ 11:52:51 #264
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik heb vooroordelen over iedereen. En als ik dan met mensen omga kunnen ze die vooroordelen bevestigen of ontkrachten. Dat hangt wat van de persoon af. Maar ondanks mijn vooroordelen, behandel ik iedereen met evenveel respect. mensen kunnen dat respect wel verliezen.
Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden. _O-

Het is trouwens niet aan mensen om jouw vooroordelen te onkrachten. Dat is iets van jou, jouw probleem en jouw zwakte.
Feyenoord!
pi_165314887
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Blijkbaar is de maatschappij dan beter op zijn zus ingericht dan op hem.
wooblabalurg
pi_165314888
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- de befaamde vrouwelijke zigeuner die met een straatkrant bij de supermarkt zit. Veeg me op. Ik zou je aanraden eens te wachten tot nadat de winkel dichtgaat en ze opgehaald wordt door een andere zigeuner in een mercedes. :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:53:43 #267
53267 TC03
pi_165314902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O- _O- de befaamde vrouwelijke zigeuner die met een straatkrant bij de supermarkt zit. Veeg me op. Ik zou je aanraden eens te wachten tot nadat de winkel dichtgaat en ze opgehaald wordt door een andere zigeuner in een mercedes. :')
Jij bent zo iemand die denkt dat een Mercedes van 20 jaar oud superduur is?
pi_165314904
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Helemaal heilig zijn ze ook niet.
Soms lijken het net mensen.
wooblabalurg
pi_165314924
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Blijkbaar is de maatschappij dan beter op zijn zus ingericht dan op hem.
*O* EN HET IS GODVERDOMME WEER DE SCHULD VAN DE MAATSCHAPPIJ!!!!! *O*

Waarom nou nooit eens van de Rabobank! ;(
pi_165314935
quote:

[..]

Wat moet ik in een wijk met blanken? Over vooroordelen gesproken :')

Ik geef duidelijke voorbeelden en jij komt met een straatkrantje. En ja, ook dat opdringen is overlast.

Die mensen hebben geen problemen om aan eten te komen, stappen om de hoek vaak een dikke bak in en rijden dan met diezelfde mercedes of bmw gewoon naar huis hoor.

quote:
_O- _O- zet maar weg die macaroni. Zet eerst die roze bril maar eens af.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:56:33 #271
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165314944
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:55 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* EN HET IS GODVERDOMME WEER DE SCHULD VAN DE MAATSCHAPPIJ!!!!! *O*
Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.
Feyenoord!
pi_165314951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Alleen zou jij al nooit met zigeuners bv omgaan dus dan kan dat vooroordeel ook nooit ontkracht worden. _O-

Het is trouwens niet aan mensen om jouw vooroordelen te onkrachten. Dat is iets van jou, jouw probleem en jouw zwakte.
Jij kent me verder niet, dus je weet niet met wie ik om ga.
Ik heb bijvoorbeeld ook vooroordelen over kampers. Dat zijn criminelen en uitkeringstrekkers. Nu ken ik ook enkele kampers, en verdikkeme dat zijn ook echt uitkeringstrekkers en criminelen. Verder goede gasten, je moet ze alleen kennen en niet tegen je hebben, want ze zijn zo gek als een deur. En ja ze zijn wel vooroordeel bevestigend.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_165314953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is meer de schuld van het systeem. Ons systeem is zo totaal fout dat het een wonder is dat nog zoveel mensen redelijk normaal kunnen blijven doen.
Het is de schuld van het systeem dat dat gastje een volkomen smerige vuile rat is die zich in de schulden stort en mensen belaagt? En dat hij vindt dat "kk tatta's" voor zijn uitkering moeten werken en dat ze dagelijks in de kont geneukt worden als ze voor een baas werken? En dat gastjes in die wijk Hollanders uitnodigen om daar te komen zodat zij hen kunnen vermoorden?

Is dat de schuld van het systeem?
Dat hij niet wil deugen en een drop-out uit een MBO is?
pi_165314967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is de combinatie van opvoeding (of totaal gebrek daaraan) en omgeving. Ik zie dit soort voorbeelden namelijk dagelijks.
pi_165314975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij bent zo iemand die denkt dat een Mercedes van 20 jaar oud superduur is?
Dat zeg ik niet, het gaat om het gegeven dat het gewoon een netwerk is dat leeft van dit soort dingen. het zijn geen mensen die van de honger omkomen als ze geen krantje verkopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')