Dit.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef alors het volgende:
Lachwekkende kerel. Grappig en triest tegelijk.
Wat is er nou weer zo vreemd of 'verkiezingstijd' om anti-Turkije meningen te verkondigen?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
Ah na de flirt met de PVV speelt de CDA nu de anti Turkije kaart. Verkiezingstijd...
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga aangifte doen op basis van deze TT.
*Mijnquote:Op woensdag 7 september 2016 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Me hele klas kijkt nu op dit moment pauw
Wtf
Zelfs Ebru kan hem makkelijk aan. Jammerlijke gast.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze Turkse jongen is wel een makkelijke prooi voor Buma
Je doet alsof het CDA het afgelopen jaar niet altijd kritisch was over Turkijequote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
Ah na de flirt met de PVV speelt de CDA nu de anti Turkije kaart. Verkiezingstijd...
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:42 schreef marcodej het volgende:
Wat een slappe kerel.
#TeamEbru, ondanks alles.
Inspelen op de actualiteit en de onderbuik van de bevolking. Nu sterker dan normaal.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer zo vreemd of 'verkiezingstijd' om anti-Turkije meningen te verkondigen?
Het komt nu wel goed uit. Zeker nadat Buma zegt dat we allemaal 'even normaal moeten doen'quote:Op woensdag 7 september 2016 23:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Je doet alsof het CDA het afgelopen jaar niet altijd kritisch was over Turkije
Je zou eerder gek zijn om at the moment geen afstand te nemen van de ontwikkelingen in Turkije. Als we dat al onderbuik moeten noemen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inspelen op de actualiteit en de onderbuik van de bevolking. Nu sterker dan normaal.
Standaard uitrusting van de semi-intellectueel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft die lutser eigenlijk een pen bij zich?
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het komt nu wel goed uit. Zeker nadat Buma zegt dat we allemaal 'even normaal moeten doen'
Mani89 ookquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort wil Ebru aanduwen vanavond.
Ik zat er niet gek ver naastquote:Op woensdag 7 september 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Misschien dat Jortgod Ebru nog een beetje kan trollen
Misschien moeten we ons daar wat minder mee bezig houdenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou eerder gek zijn om at the moment geen afstand te nemen van de ontwikkelingen in Turkije. Als we dat al onderbuik moeten noemen.
nee mongool.. ebru wil jort aanduwenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat moet van de profeet, vrede zij met hem.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen moslims altijd zo vervelend.
Terwijl hij Lauren Verster heeft aangeduwd? doe normaal gek.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helftquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef SpaceOddity het volgende:
"Je bent zelf een idioot" Hahaahahahaha
Als jij je wat meer tussen de echte mensen bevindt, bevalt er misschien nog echt wat te neuken.quote:
Ik voeg graag Harry Mens toequote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
Hans van der Togt
Wilfred Genee
Jort Kelder
Vaker graag.
Valt er de laatste tijd dan iets positiefs te melden? Ik hoor het graag.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Terwijl hij Lauren Verster heeft aangeduwd? doe normaal gek.
Alleen als Wim ook langs komt.quote:
Prima maar het komt nu allemaal goed uit. Gaat niet om de partij verder. Meer om het politieke spel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.
En ook niet bepaald trouw.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.
Doet Jeroen altijd, gisteren ook alquote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Damn nu kappen ze het af.. net leuke televisie.
Oke dan doe jij Ebru en ik Laurenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.
Volgens legende heeft ze jarenlang bij gebrek aan een appetijtelijk gezicht zo hard haar m. pubococcygeus met kegel oefeningen getraind dat ze direct na insertie je lid naar een andere dimensie kan trekken.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee mongool.. ebru wil jort aanduwen
ebru is fucking lelijk man
'hey witte alles goed witte, zeker witte, met jou ook witte'?quote:
ik ben te dronken voor je habracadabra tekstquote:Op woensdag 7 september 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens legende heeft ze jarenlang bij gebrek aan een appetijtelijk gezicht zo hard haar m. pubococcygeus met kegel oefeningen getraind dat ze direct na insertie je lid naar een andere dimensie kan trekken.
Jij staat nu in een quote... en nu?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
Zeer begrijpelijk dat mensen niet in de Quote willen staan
Nu sta jij ook in de quote.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij staat nu in een quote... en nu?
Uitstekende dagen om in de collegebankjes te zitten en te werkenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt de komende dagen echt fantastisch weer.
Joke Bruijs heeft ook een Twitter account.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Sunri5e het volgende:
Twitter account van die Turk:
https://twitter.com/sayilgan1
ik sta in de quote -1500quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu ben ik mad.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je dan niet bij mij zijn. Misschien bij dat mannetje in de studio. Of Frans Timmermans.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Valt er de laatste tijd dan iets positiefs te melden? Ik hoor het graag.
lekker puhquote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Sunri5e het volgende:
Twitter account van die Turk:
https://twitter.com/sayilgan1
twitter:DenkNederland twitterde op woensdag 07-09-2016 om 13:22:26Wij danken @sayilgan1 voor het doen van aangifte tegen @umarebru! Eindelijk een Turkse burger die wat doet tegen al die smaad en laster! reageer retweet
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
TR gezet
Even kijken wat er gebeurt
Ja, bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]twitter:DenkNederland twitterde op woensdag 07-09-2016 om 13:22:26Wij danken @sayilgan1 voor het doen van aangifte tegen @umarebru! Eindelijk een Turkse burger die wat doet tegen al die smaad en laster! reageer retweet
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Danny heeft ook miljoenen verdient met tech en internet.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Ach, hij boekt vooruitgangquote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Coco is net als bij haxball weer net te laat
Waarom zoek je dat soort dingen uberhaupt op?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]twitter:DenkNederland twitterde op woensdag 07-09-2016 om 13:22:26Wij danken @sayilgan1 voor het doen van aangifte tegen @umarebru! Eindelijk een Turkse burger die wat doet tegen al die smaad en laster! reageer retweet
Is een parodieaccount.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Genotquote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Stond gewoon bovenaan de timeline van die account die net gepost werd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom zoek je dat soort dingen uberhaupt op?
Fok had wel potentie, één van de grootste internetfora ter wereld.quote:
Een timeline hebbenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stond gewoon bovenaan de timeline van die account die net gepost werd.
Tedgodquote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Om van z'n vermogen te kunnen genieten.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar waarom lopen alle meisjes weg bij Jort?
Bohh boh bohquote:Op woensdag 7 september 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Die Turk ging wel nat he, gruwelijk nat.
Ja Bert van Marwijk traint daarquote:Op donderdag 8 september 2016 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Hier zitten toch veel mensen die VI kijken? Is dit nog voorbij gekomen bij vi?
Isis bans football referees in Syria because they enforce 'laws of Fifa not Sharia'
Nu maakte ze zich zo mogelijk nog belachelijker door een ander te verwijten haar in de rede te vallen na de wanvertoning van de dag ervoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:10 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat er van tevoren een gesprekje met Umar is geweest dat ze rustig aan moet doen aan tafel. Ze maakte zich volkomen belachelijk natuurlijk de dag ervoor.
Jaaaaa, dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu maakte ze zich zo mogelijk nog belachelijker door een ander te verwijten haar in de rede te vallen na de wanvertoning van de dag ervoor.
Totaal niet serieus te nemen, zo'n boter op het hoofd mens
Wat doet de omroep VARA nog op tv eigenlijk ? Dierentuinen promoten ?quote:Op donderdag 8 september 2016 18:15 schreef tralalala het volgende:
Die gast van dit youtubekanaal komt vanavond langs.
https://www.youtube.com/user/IlgunIsmail
Ebru kwam nog goed uit de verf, vooral door diegene die ze tegenover zich had.quote:Op donderdag 8 september 2016 16:38 schreef timmmmm het volgende:
Overigens sloeg dat statement over die dubbele paspoorten ook nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat je zonder Turks paspoort geen aangifte kan doen in Turkije. Enkele jaren terug kon mijn pa in Tunesie nog prima aangifte doen van zijn gestolen camera. Hebben ze niks mee gedaan natuurlijk, maar je kan het altijd doen. En dan is Tunesie een land wat nog veel verder afgegleden is in de islamitische beerput
Had dus helemaal niks geholpen hier.
Hij deed aangifte in Turkije, terwijl Ebru in Amsterdam woont.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt de Turk niet kwalijk nemen dat hij gebruik maakt van zijn recht. Ebru Umar mag wel gebruik maken van haar recht op beledigen en een ander mag blijkbaar niet gebruik maken van zijn recht om aangifte te doen.
Remy Bonjasky moet hem op zijn bek slaan.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet de omroep VARA nog op tv eigenlijk ? Dierentuinen promoten ?
Jinek verkrachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Remy Bonjasky moet hem op zijn bek slaan.
Ik sla de kutmuggen altijd van m'n beeldscherm af. Net zoals ik altijd van de televisie donder als ik er sex op heb.quote:Op donderdag 8 september 2016 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet de omroep VARA nog op tv eigenlijk ? Dierentuinen promoten ?
quote:Op donderdag 8 september 2016 18:15 schreef tralalala het volgende:
Die gast van dit youtubekanaal komt vanavond langs.
https://www.youtube.com/user/IlgunIsmail
Dat is waarschijnlijk te heikel om te (durven) behandelen.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets over het witwasonderzoek van moskeeën, maar wel een of andere vlogger die de hele dag met straatschoffies rondhangt.
Erg hypocriet en nep vooral.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind ik dat programma van Jinek toch vreselijk. Amerikanen lijken me vreselijk volk
Edo Bosch van Rosenthal maakt ook een reisje naar de VS. Blijkbaar zien we nog niet genoeg over de VS.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat vind ik dat programma van Jinek toch vreselijk. Amerikanen lijken me vreselijk volk
Volgens je eigen logica ben je nu ook een judgemental loser door ons af te krakenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:06 schreef Japie77 het volgende:
FOK is toch ook echt wel een forum vol met judgemental losers zeg. Vanachter hun pctje alles stoer af lopen te kraken.
De enige serie over de VS die ik goed vind is Bassie en Adriaan en de reis vol verrassingen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Edo Bosch van Rosenthal maakt ook een reisje naar de VS. Blijkbaar zien we nog niet genoeg over de VS.
Omdat je last hebt van het licht? Ik zou daar ook niet in die lampen kunnen zitten zonder zonnebrilquote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom doe je je zonnebril op in de studio?
Wat is salafistisch ook alweer?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alle salafistische moskeeën sluiten.
Edgar Davids is het hier mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je last hebt van het licht? Ik zou daar ook niet in die lampen kunnen zitten zonder zonnebril
Om de flits te weerkaatsen van alle paparazziquote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom doe je je zonnebril op in de studio?
Ben ik me bewust van. Maar bij mij is het bewust.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens je eigen logica ben je nu ook een judgemental loser door ons af te kraken
Mijn oma zou ze een draai om de oren geven.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gasten eten ook met hun pet op.
Die tuigen we af in haar scootmobielquote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn oma zou ze een draai om de oren geven.
Ja laten we het allemaal lekker negeren, dat lost vast wat op. Je kan er toch beter over praten johquote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar dat die jongens een podium op de nationale tv krijgen. Dat speelt ze gewoon in de kaart. Ze kunnen hun zegje doen en de bikkel uithangen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn oma zou ze een draai om de oren geven.
''praten''quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja laten we het allemaal lekker negeren, dat lost vast wat op. Je kan er toch beter over praten joh
lolquote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja laten we het allemaal lekker negeren, dat lost vast wat op. Je kan er toch beter over praten joh
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas, de zelfmoordpoging is weer mislukt vandaag, je zit nog een dagje met me opgescheeptquote:
Ik zeg niet dat er niet over gepraat mag worden. Ik zeg dat ik het een slechte zaak vind dat die jongeren een podium krijgen. Zo massaal ook nog, want er zit een hele groep.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze komt nog uit de oorlogtijd, ze droeg altijd een derringer in haar laarsje, mochten de duitser binnenvallen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die tuigen we af in haar scootmobiel
Naar Zaandam?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We hadden daar nooit heen moeten gaan.
ben benieuwd hoe het zo gaat. Het moet niet zo lastig zijn die lui compleet in het hemd te zetten. Dan vind ik het wel een goede zaakquote:Op donderdag 8 september 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niet over gepraat mag worden. Ik zeg dat ik het een slechte zaak vind dat die jongeren een podium krijgen. Zo massaal ook nog, want er zit een hele groep.
Het is Pauw.... een programma van de VARA....quote:Op donderdag 8 september 2016 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het zo gaat. Het moet niet zo lastig zijn die lui compleet in het hemd te zetten. Dan vind ik het wel een goede zaak
Mij ook niet.quote:
Geile shit. Ze squirt boerenkool pikquote:Op donderdag 8 september 2016 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is dit voor een raar taaltje.
Waarom kijk je nooit meer, we missen je gifjesregenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk bewaren ze die Turken niet voor het laatst, anders moet ik de hele show kijken.
4 tegen 1 is niet eerlijk in de fietsenstallingquote:Op donderdag 8 september 2016 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hadden Ebru vanavond ook moeten uitnodigen.
Geen viswijf meer aub.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hadden Ebru vanavond ook moeten uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |