Ik zat er niet gek ver naastquote:Op woensdag 7 september 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Misschien dat Jortgod Ebru nog een beetje kan trollen
Misschien moeten we ons daar wat minder mee bezig houdenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou eerder gek zijn om at the moment geen afstand te nemen van de ontwikkelingen in Turkije. Als we dat al onderbuik moeten noemen.
nee mongool.. ebru wil jort aanduwenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort wil Ebru aanduwen vanavond.
Dat moet van de profeet, vrede zij met hem.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen moslims altijd zo vervelend.
Terwijl hij Lauren Verster heeft aangeduwd? doe normaal gek.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort wil Ebru aanduwen vanavond.
Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helftquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef SpaceOddity het volgende:
"Je bent zelf een idioot" Hahaahahahaha
Als jij je wat meer tussen de echte mensen bevindt, bevalt er misschien nog echt wat te neuken.quote:
Ik voeg graag Harry Mens toequote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
Hans van der Togt
Wilfred Genee
Jort Kelder
Vaker graag.
Valt er de laatste tijd dan iets positiefs te melden? Ik hoor het graag.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Terwijl hij Lauren Verster heeft aangeduwd? doe normaal gek.
Alleen als Wim ook langs komt.quote:
Prima maar het komt nu allemaal goed uit. Gaat niet om de partij verder. Meer om het politieke spel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.
En ook niet bepaald trouw.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.
Doet Jeroen altijd, gisteren ook alquote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Damn nu kappen ze het af.. net leuke televisie.
Oke dan doe jij Ebru en ik Laurenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.
Volgens legende heeft ze jarenlang bij gebrek aan een appetijtelijk gezicht zo hard haar m. pubococcygeus met kegel oefeningen getraind dat ze direct na insertie je lid naar een andere dimensie kan trekken.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee mongool.. ebru wil jort aanduwen
ebru is fucking lelijk man
'hey witte alles goed witte, zeker witte, met jou ook witte'?quote:
ik ben te dronken voor je habracadabra tekstquote:Op woensdag 7 september 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens legende heeft ze jarenlang bij gebrek aan een appetijtelijk gezicht zo hard haar m. pubococcygeus met kegel oefeningen getraind dat ze direct na insertie je lid naar een andere dimensie kan trekken.
Jij staat nu in een quote... en nu?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
Zeer begrijpelijk dat mensen niet in de Quote willen staan
Nu sta jij ook in de quote.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij staat nu in een quote... en nu?
Uitstekende dagen om in de collegebankjes te zitten en te werkenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt de komende dagen echt fantastisch weer.
Joke Bruijs heeft ook een Twitter account.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Sunri5e het volgende:
Twitter account van die Turk:
https://twitter.com/sayilgan1
ik sta in de quote -1500quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu ben ik mad.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je dan niet bij mij zijn. Misschien bij dat mannetje in de studio. Of Frans Timmermans.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Valt er de laatste tijd dan iets positiefs te melden? Ik hoor het graag.
lekker puhquote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Sunri5e het volgende:
Twitter account van die Turk:
https://twitter.com/sayilgan1
twitter:DenkNederland twitterde op woensdag 07-09-2016 om 13:22:26Wij danken @sayilgan1 voor het doen van aangifte tegen @umarebru! Eindelijk een Turkse burger die wat doet tegen al die smaad en laster! reageer retweet
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
TR gezet
Even kijken wat er gebeurt
Ja, bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]twitter:DenkNederland twitterde op woensdag 07-09-2016 om 13:22:26Wij danken @sayilgan1 voor het doen van aangifte tegen @umarebru! Eindelijk een Turkse burger die wat doet tegen al die smaad en laster! reageer retweet
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Danny heeft ook miljoenen verdient met tech en internet.
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Ach, hij boekt vooruitgangquote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Coco is net als bij haxball weer net te laat
Waarom zoek je dat soort dingen uberhaupt op?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]twitter:DenkNederland twitterde op woensdag 07-09-2016 om 13:22:26Wij danken @sayilgan1 voor het doen van aangifte tegen @umarebru! Eindelijk een Turkse burger die wat doet tegen al die smaad en laster! reageer retweet
Is een parodieaccount.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Genotquote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Stond gewoon bovenaan de timeline van die account die net gepost werd.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom zoek je dat soort dingen uberhaupt op?
Fok had wel potentie, één van de grootste internetfora ter wereld.quote:
Een timeline hebbenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stond gewoon bovenaan de timeline van die account die net gepost werd.
Tedgodquote:Op woensdag 7 september 2016 23:52 schreef luxerobots het volgende:
Om van z'n vermogen te kunnen genieten.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar waarom lopen alle meisjes weg bij Jort?
Bohh boh bohquote:Op woensdag 7 september 2016 23:58 schreef Szura het volgende:
Die Turk ging wel nat he, gruwelijk nat.
Ja Bert van Marwijk traint daarquote:Op donderdag 8 september 2016 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Hier zitten toch veel mensen die VI kijken? Is dit nog voorbij gekomen bij vi?
Isis bans football referees in Syria because they enforce 'laws of Fifa not Sharia'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |