Ik zat er niet gek ver naastquote:Op woensdag 7 september 2016 19:31 schreef Tagliano het volgende:
Misschien dat Jortgod Ebru nog een beetje kan trollen
Misschien moeten we ons daar wat minder mee bezig houdenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou eerder gek zijn om at the moment geen afstand te nemen van de ontwikkelingen in Turkije. Als we dat al onderbuik moeten noemen.
nee mongool.. ebru wil jort aanduwenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort wil Ebru aanduwen vanavond.
Dat moet van de profeet, vrede zij met hem.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doen moslims altijd zo vervelend.
Terwijl hij Lauren Verster heeft aangeduwd? doe normaal gek.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jort wil Ebru aanduwen vanavond.
Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helftquote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef SpaceOddity het volgende:
"Je bent zelf een idioot" Hahaahahahaha
Als jij je wat meer tussen de echte mensen bevindt, bevalt er misschien nog echt wat te neuken.quote:
Ik voeg graag Harry Mens toequote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Coco98 het volgende:
Hans van der Togt
Wilfred Genee
Jort Kelder
Vaker graag.
Valt er de laatste tijd dan iets positiefs te melden? Ik hoor het graag.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Terwijl hij Lauren Verster heeft aangeduwd? doe normaal gek.
Alleen als Wim ook langs komt.quote:
Prima maar het komt nu allemaal goed uit. Gaat niet om de partij verder. Meer om het politieke spel.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds de EU vorig jaar oktober/november begon te praten met Turkije over de vluchtelingen, heb ik geen positief geluid van CDA over Turkije gehoord.
En ook niet bepaald trouw.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |