Doet Jeroen altijd, gisteren ook alquote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Damn nu kappen ze het af.. net leuke televisie.
Oke dan doe jij Ebru en ik Laurenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die wandelende plumeau is ook niet bepaald een schoonheid te noemen.
Volgens legende heeft ze jarenlang bij gebrek aan een appetijtelijk gezicht zo hard haar m. pubococcygeus met kegel oefeningen getraind dat ze direct na insertie je lid naar een andere dimensie kan trekken.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:46 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee mongool.. ebru wil jort aanduwen
ebru is fucking lelijk man
'hey witte alles goed witte, zeker witte, met jou ook witte'?quote:
ik ben te dronken voor je habracadabra tekstquote:Op woensdag 7 september 2016 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Volgens legende heeft ze jarenlang bij gebrek aan een appetijtelijk gezicht zo hard haar m. pubococcygeus met kegel oefeningen getraind dat ze direct na insertie je lid naar een andere dimensie kan trekken.
Jij staat nu in een quote... en nu?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
Zeer begrijpelijk dat mensen niet in de Quote willen staan
Nu sta jij ook in de quote.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Tagliano het volgende:
Zeer begrijpelijk dat mensen niet in de Quote willen staan
quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij staat nu in een quote... en nu?
Uitstekende dagen om in de collegebankjes te zitten en te werkenquote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt de komende dagen echt fantastisch weer.
Joke Bruijs heeft ook een Twitter account.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef Sunri5e het volgende:
Twitter account van die Turk:
https://twitter.com/sayilgan1
ik sta in de quote -1500quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu ben ik mad.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je dan niet bij mij zijn. Misschien bij dat mannetje in de studio. Of Frans Timmermans.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Valt er de laatste tijd dan iets positiefs te melden? Ik hoor het graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |