Omdat je last hebt van het licht? Ik zou daar ook niet in die lampen kunnen zitten zonder zonnebrilquote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom doe je je zonnebril op in de studio?
Wat is salafistisch ook alweer?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alle salafistische moskeeën sluiten.
Edgar Davids is het hier mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je last hebt van het licht? Ik zou daar ook niet in die lampen kunnen zitten zonder zonnebril
Om de flits te weerkaatsen van alle paparazziquote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Waarom doe je je zonnebril op in de studio?
Ben ik me bewust van. Maar bij mij is het bewust.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens je eigen logica ben je nu ook een judgemental loser door ons af te kraken
Mijn oma zou ze een draai om de oren geven.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gasten eten ook met hun pet op.
Die tuigen we af in haar scootmobielquote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn oma zou ze een draai om de oren geven.
Ja laten we het allemaal lekker negeren, dat lost vast wat op. Je kan er toch beter over praten johquote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Bizar dat die jongens een podium op de nationale tv krijgen. Dat speelt ze gewoon in de kaart. Ze kunnen hun zegje doen en de bikkel uithangen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn oma zou ze een draai om de oren geven.
''praten''quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja laten we het allemaal lekker negeren, dat lost vast wat op. Je kan er toch beter over praten joh
lolquote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja laten we het allemaal lekker negeren, dat lost vast wat op. Je kan er toch beter over praten joh
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas, de zelfmoordpoging is weer mislukt vandaag, je zit nog een dagje met me opgescheeptquote:
Ik zeg niet dat er niet over gepraat mag worden. Ik zeg dat ik het een slechte zaak vind dat die jongeren een podium krijgen. Zo massaal ook nog, want er zit een hele groep.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze komt nog uit de oorlogtijd, ze droeg altijd een derringer in haar laarsje, mochten de duitser binnenvallen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die tuigen we af in haar scootmobiel
Naar Zaandam?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We hadden daar nooit heen moeten gaan.
ben benieuwd hoe het zo gaat. Het moet niet zo lastig zijn die lui compleet in het hemd te zetten. Dan vind ik het wel een goede zaakquote:Op donderdag 8 september 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niet over gepraat mag worden. Ik zeg dat ik het een slechte zaak vind dat die jongeren een podium krijgen. Zo massaal ook nog, want er zit een hele groep.
Het is Pauw.... een programma van de VARA....quote:Op donderdag 8 september 2016 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het zo gaat. Het moet niet zo lastig zijn die lui compleet in het hemd te zetten. Dan vind ik het wel een goede zaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |